Gå til innhold

Idol

Anbefalte innlegg

Eyes never lie
Skrevet

Hvem håper dere vinner idol morgen?

Jorunn eller Tone?

Eyes never lie
Skrevet

Egentlig ingen av de =)

Synes Ali var ganske flink jeg!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes Ali var ganske flink jeg!

Jeg likte han de siste gangene faktisk. Cindy hadde jeg som favoritt =)

Eyes never lie
Skrevet

Jeg likte han de siste gangene faktisk. Cindy hadde jeg som favoritt =)

Faktisk så likte jeg også cindy veldig mye. Synes det var kjempe rart at hun ble stemt ut.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Faktisk så likte jeg også cindy veldig mye. Synes det var kjempe rart at hun ble stemt ut.

Ja, jeg å. Men hun var vel en sånn som man glemte å stemme på. Alle antok at hun gikk videre på en måte =)

Gjest Ninett
Skrevet

Nå er det bare to å velge mellom da, og av de to håper jeg Tone vinner.

Jorun har en fantastisk opptreden men synger dårligere og dårligere.

Tone er ikke like energisk men synger utrolig bra med de rette låtene. Hun har også sjarm og virker enklere å "forme".

Vet at det er showing som gjelder nå, for "sangstemmen kan hjelpes på i studio".

Synes alikavel at den med mest stemme skal vinne, tross alt har det underveis måtte gå mange flotte kandidater forde de akkurat den gangen sang surt. Synes derfor at stemmen skal veie en del også i finalen.

Tone er søt, sjarmerende og har en bra stemme - ikke på enkelte sanger, men, men - og hun virker klar til å bli formet slik at hun med rette hjelpen - hvilket de jo får etter finalen - kan bli akkurat det idolet de i utgangspungtet er ute etter.

:)

Gjest StPaul
Skrevet

Ingen av de er verdige vinnere, etter at Alejandro røk ut.

Gjest begonia
Skrevet

Det er ikke så rart det. Hun ble ikke STEMT UT, det var bare ikke mange nok som stemte PÅ henne.

Hadde det vært slik at skulle stemme ut en deltager hver uke, hadde de nok gått ut i en helt annen rekkefølge. Men da hadde jo ikke TV2 tjent så mye penger.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Opprinnelig så håpet jeg Erik skulle vinne. Men slik gikk det ikke.

Helt i starten av finaleomgangene syntes jeg Jorun var veldig flink. Syntes ikke noe om Tone. Men nå er det nok motsatt. Så av de to setter jeg en knapp på Tone.

Jorunn høres ut som en brautende trailersjåfør når hun blir interjuet. Men å showe, det kan hun.

Skrevet

Opprinnelig så håpet jeg Erik skulle vinne. Men slik gikk det ikke.

Helt i starten av finaleomgangene syntes jeg Jorun var veldig flink. Syntes ikke noe om Tone. Men nå er det nok motsatt. Så av de to setter jeg en knapp på Tone.

Jorunn høres ut som en brautende trailersjåfør når hun blir interjuet. Men å showe, det kan hun.

Hva er galt med brautende trailersjåfører?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hva er galt med brautende trailersjåfører?

Sa ikke at det var noe galt med dem jeg.

Skrevet

Sa ikke at det var noe galt med dem jeg.

LOL

Skrevet

Min favoritt var Ali, men nå håper jeg på Jorun.

Skrevet

Egentlig ingen av de =)

Ja, huff, enig!!

Jeg har aldri skjønt hvorfor Jorunn blir skrytt så til de grader opp i skyene. Men hun er festlig på scenen og "tør" mer enn den mye yngre Tone. Men det har vært fryktelig mye sur sang! OG heseblesende, nesten litt staccato syngemåte.

Tone har en pen stemme og et pent fjes, men er litt stiv og kjedelig, og en syngedame uten særpreg.

Så da antar jeg at familien kun kommer til å sende stemme på den som husets yngstemann velger ut, og det ser ut til å bli Tone! :-)

Personlig tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å kjøpe plata til noen av dem.

Skrevet

Har ingen favoritt. De er gode på hver sin måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...