Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en eller annen måte har Tilbehør/Accessoires forsvunnet fra Start > Programmer > Systemverktøy.

Jeg kan heller ikke finne Tilbehør eller Systemverktøy ved å kjøre Søk.

Hvor er dette?

Det jeg egentlig er på jakt etter, er Diskdefragmentering. Slik det er nå, er eneste måten å finne dette verktøyet på, at jeg bruker Hjelp og legger inn Diskdefragmentering som søkeord. Da kommer det opp et alternativ kalt 'Få til å åpnes hurtig', der jeg igjen finner klikk for defragmentering.

Er det noen som kan hjelpe? Enten ved å grave fram Tilbehør igjen, eller kort veiledning i at det kanskje går an å laste ned fra Microsoft et sted?

Skrevet

Hm, presisering:

Verken Tilbehør/Accessoires eller Systemverktøy er å finne (under Programmer eller ved å kjøre Søk).

Skrevet

Hm, presisering:

Verken Tilbehør/Accessoires eller Systemverktøy er å finne (under Programmer eller ved å kjøre Søk).

Kanskje du bare har fått slettet snarveiene ved et uhell. Sjekk i "søppeldunken" om det ligger noe der. Hvis du finner noe der så kan du høyreklikke og velge "Gjenopprett" (eller markere og velge "Gjenopprett" fra menyen).

Skrevet

Defra-programmet heter vel "defrag.exe", gjør det ikke? Og ligger et eller annet sted under /windows mappen.

"..................................."

Skrevet

Kanskje du bare har fått slettet snarveiene ved et uhell. Sjekk i "søppeldunken" om det ligger noe der. Hvis du finner noe der så kan du høyreklikke og velge "Gjenopprett" (eller markere og velge "Gjenopprett" fra menyen).

Hadde det bare vært så vel. Søppelkassa har sikkert vært slettet 79898 ganger siste året...

Men takk for tips!

Skrevet

Defra-programmet heter vel "defrag.exe", gjør det ikke? Og ligger et eller annet sted under /windows mappen.

"..................................."

Skal kikke. Takk for tips!

Vet du hva som ellers pleier å befinne seg i mappen Systemverktøy? Diskdefragmentering og Scandisk, ja - men ellers?

Skrevet

Skal kikke. Takk for tips!

Vet du hva som ellers pleier å befinne seg i mappen Systemverktøy? Diskdefragmentering og Scandisk, ja - men ellers?

Nå bruker jeg XP, og der er det ikke scandisk i den mappen. Ellers er det defrag, backup, system restore o.l.

".............................."

Skrevet

Nå bruker jeg XP, og der er det ikke scandisk i den mappen. Ellers er det defrag, backup, system restore o.l.

".............................."

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...