Gjest brukernavnetmitt Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Kan vel best anskueliggjøres gjennom dette innlegget i tråden "Skal du se Idol i kveld?" Jeg siterer: "i går var det fagerstrand og grand prix, i dag er det idol, i morgen grand prix og til søndag bb. Puh... det blir en travel helg ja... - sol og regn" Gud hjelpe, sier jeg. 0 Siter
Gjest Iq problemer Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Skal intiligensnivået måles etter innlegg her på DOL så finnes det mangt et dumt hode her inne kanskje ja. Nå synes ikke jeg at det er så ille å fylle helga med uhøytidlige program jeg da, heller det enn ut å feste, drikke seg full, bruke mye penger og ha hangower dagen derpå. 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Kjerringer heter det. En annen her spurte om det bare er kjerringer her, og det ksn jeg svare JA på. Kjerringer er uhyre personfokuserte og lever seg inn i det meste. Deres egne problemer kommer i bakgrunnen, bak alle kjendisenes problemer. Å GUUUUUD, SKAL KYSSIL SIKLEBØ SKILLES? I virkeligheten sliter de selv med en psykopatisk urimelig latsekk av en mann, som de ikke klarer å kvitte seg med, eter Valium og griner resten av tida. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Tja, jeg synes ikke det er spesielt oppvakt å bruke ett enkelt innlegg som grunnlag for DOL-brukeres intelligens generelt, heller. Du vet vel at vi er flere enn én person her inne? FYI. 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Skal intiligensnivået måles etter innlegg her på DOL så finnes det mangt et dumt hode her inne kanskje ja. Nå synes ikke jeg at det er så ille å fylle helga med uhøytidlige program jeg da, heller det enn ut å feste, drikke seg full, bruke mye penger og ha hangower dagen derpå. "drikke seg full" også kjent som å drikke seg dum! ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Kjerringer heter det. En annen her spurte om det bare er kjerringer her, og det ksn jeg svare JA på. Kjerringer er uhyre personfokuserte og lever seg inn i det meste. Deres egne problemer kommer i bakgrunnen, bak alle kjendisenes problemer. Å GUUUUUD, SKAL KYSSIL SIKLEBØ SKILLES? I virkeligheten sliter de selv med en psykopatisk urimelig latsekk av en mann, som de ikke klarer å kvitte seg med, eter Valium og griner resten av tida. Hvis det _bare_ er kjerringer her inne, er det vel ikke annet å gjøre enn å ønske deg velkommen i klubben, da. 0 Siter
Gjest Iq problemer Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 "drikke seg full" også kjent som å drikke seg dum! ;-) Bedre å se BB folkene drite seg ut i fylla enn å gjøre det selv 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hvis det _bare_ er kjerringer her inne, er det vel ikke annet å gjøre enn å ønske deg velkommen i klubben, da. Jeg bryr meg ikke om Kyssil Silkebø skal skilles, jeg visste ikke at hun var gift en gang. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg bryr meg ikke om Kyssil Silkebø skal skilles, jeg visste ikke at hun var gift en gang. Jeg aner ikke hva du sikter til, men ifølge din egen generalisering, er du altså kjerring - simpelthen i kraft av å være her inne. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Bedre å se BB folkene drite seg ut i fylla enn å gjøre det selv Det sier kanskje litt om enkelte (jeg sa enkelte) her på DOL at de tror at alternativet til å se på idiot-fjernsyn er å gå og drikke seg fulle ... Jaja. Smaken er som baken. Men jeg innrømmer at jeg av og til blir helt satt ut av å høre om all Idoltittingen og hva det nå heter. Jeg kjenner i RL ingen sånne, og DOL blir dermed et overraskende dykk i "folket". Eller er det ikke "folket"? Det håper jeg ikke, men tror det? Bare at jeg også tror at DOLerne slett ikke oppfatter seg sjøl som folket. Hm. Jeg er gift med en sosiolog. Jeg har antydet at han burde ta seg en titt inn her, heller enn å skrive vanskelig tilgjengelige artikler. :0 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Bedre å se BB folkene drite seg ut i fylla enn å gjøre det selv Jeg har ikke fått med meg en eneste episode av hverken BB eller Fagerstrand. Men så har jeg til gjenngjeld vært her en del da. 0 Siter
Gjest brukernavnetmitt Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Skal intiligensnivået måles etter innlegg her på DOL så finnes det mangt et dumt hode her inne kanskje ja. Nå synes ikke jeg at det er så ille å fylle helga med uhøytidlige program jeg da, heller det enn ut å feste, drikke seg full, bruke mye penger og ha hangower dagen derpå. Det er altså kun disse to alternativene man har, til helgesysler? *rister oppgitt på hodet* 0 Siter
Gjest Iq problemer Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det er altså kun disse to alternativene man har, til helgesysler? *rister oppgitt på hodet* Yeah shore...går det ann å få frest ut noe lekrere eller? 0 Siter
Gjest Iq problemer Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det sier kanskje litt om enkelte (jeg sa enkelte) her på DOL at de tror at alternativet til å se på idiot-fjernsyn er å gå og drikke seg fulle ... Jaja. Smaken er som baken. Men jeg innrømmer at jeg av og til blir helt satt ut av å høre om all Idoltittingen og hva det nå heter. Jeg kjenner i RL ingen sånne, og DOL blir dermed et overraskende dykk i "folket". Eller er det ikke "folket"? Det håper jeg ikke, men tror det? Bare at jeg også tror at DOLerne slett ikke oppfatter seg sjøl som folket. Hm. Jeg er gift med en sosiolog. Jeg har antydet at han burde ta seg en titt inn her, heller enn å skrive vanskelig tilgjengelige artikler. :0 Klart det ikke er eneste alternativ. Men skal en ramse opp alle så kan en jo sitte her hele dagen da. Idiotisk å si noe sånt, man må da kunne gi et eksempel eller? 0 Siter
Gjest rosa73 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Enig med deg. Ja, det er et hardt liv med så mye viktig å ta seg til... 0 Siter
Babette Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg har ikke fått med meg en eneste episode av hverken BB eller Fagerstrand. Men så har jeg til gjenngjeld vært her en del da. Er du nordlending? Jeg spør fordi du brukte uttrykket "stallstien". 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Kjerringer heter det. En annen her spurte om det bare er kjerringer her, og det ksn jeg svare JA på. Kjerringer er uhyre personfokuserte og lever seg inn i det meste. Deres egne problemer kommer i bakgrunnen, bak alle kjendisenes problemer. Å GUUUUUD, SKAL KYSSIL SIKLEBØ SKILLES? I virkeligheten sliter de selv med en psykopatisk urimelig latsekk av en mann, som de ikke klarer å kvitte seg med, eter Valium og griner resten av tida. Gratulerer med dagen. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Er du nordlending? Jeg spør fordi du brukte uttrykket "stallstien". Du - jeg er nesten naboen din! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det sier kanskje litt om enkelte (jeg sa enkelte) her på DOL at de tror at alternativet til å se på idiot-fjernsyn er å gå og drikke seg fulle ... Jaja. Smaken er som baken. Men jeg innrømmer at jeg av og til blir helt satt ut av å høre om all Idoltittingen og hva det nå heter. Jeg kjenner i RL ingen sånne, og DOL blir dermed et overraskende dykk i "folket". Eller er det ikke "folket"? Det håper jeg ikke, men tror det? Bare at jeg også tror at DOLerne slett ikke oppfatter seg sjøl som folket. Hm. Jeg er gift med en sosiolog. Jeg har antydet at han burde ta seg en titt inn her, heller enn å skrive vanskelig tilgjengelige artikler. :0 Det er nok en del av oss - i alle fall når det gjelder idol - som får det med oss pga. ungene. Når det er det store programmet for dem i uka,- så står det på, og da ser jo de voksne det også... Så jeg får med meg en del av programmer som jeg nok ikke ville valgt helt fritt - uten barn ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Du - jeg er nesten naboen din! Koselig! Da har du kanskje et godt råd for hvordan man blir kvitt unger som roter i alle postkassene. Mødrene står og ser på og sier bare "Nei, nå må du komme da, vennen min" med dikkestemme. Ungene fortsetter å rote i postkassene. Er det dine unger, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.