Gå til innhold

Intelligensen hos DOL-brukere

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Koselig!

Da har du kanskje et godt råd for hvordan man blir kvitt unger som roter i alle postkassene. Mødrene står og ser på og sier bare "Nei, nå må du komme da, vennen min" med dikkestemme. Ungene fortsetter å rote i postkassene.

Er det dine unger, kanskje?

Tvilsomt. To av dem er voksne, en er tenåring og minstejenta er tolv.

Men jeg kjenner til problemet, i går var her en "patrulje" og røska enblemet av bilen vår.

I dag har jeg avspasering, og står klar med ei bøtte vann.

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

12

• Babette

8

• Mr Kahn

7

• Mrs. Wallace

6

mil1365380270
Skrevet

Koselig!

Da har du kanskje et godt råd for hvordan man blir kvitt unger som roter i alle postkassene. Mødrene står og ser på og sier bare "Nei, nå må du komme da, vennen min" med dikkestemme. Ungene fortsetter å rote i postkassene.

Er det dine unger, kanskje?

Det med postkassene kan du få mye moro av. Fjær, som smekker igjen lokket. Høyttaler oppi, som roper BØØH! Maling eller olje på kanten, men den må du jo tørke av etterpå, da. Skru løs postkassa, sånn at den faller av når de kommer nær. Snu det til noe positivt! :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det med postkassene kan du få mye moro av. Fjær, som smekker igjen lokket. Høyttaler oppi, som roper BØØH! Maling eller olje på kanten, men den må du jo tørke av etterpå, da. Skru løs postkassa, sånn at den faller av når de kommer nær. Snu det til noe positivt! :-)

Du glemte dynamitt!

Skrevet

Dette var bra og kreative forslag. Jeg vurderer også å bruke enda sterkere skyts.

Skrevet

Dette var bra og kreative forslag. Jeg vurderer også å bruke enda sterkere skyts.

Evt stå på lur med hageslangen! ,-)

Skrevet

Du glemte dynamitt!

*Noterer i den kloke boken*.

Dynamitt skal bli!

Gjest Bøygen2
Skrevet

Jeg aner ikke hva du sikter til, men ifølge din egen generalisering, er du altså kjerring - simpelthen i kraft av å være her inne.

Best jeg peller meg vekk, men går gjennomsnittet opp eller ned da?

Mrs. Wallace
Skrevet

Best jeg peller meg vekk, men går gjennomsnittet opp eller ned da?

Det er bare en måte å finne ut det på....

;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Dynamitt skal bli!

Noen ganger er det festlig å gi faen i smiletegn:-/

mil1365380270
Skrevet

ILDG foreslår dynamitt, og det virker nok veldig prevantivt. Etterpå får du posten brakt til deg ferdig åpnet også, slipper å tenke på postkasser på lenge ;-)

Gjest Bøygen2
Skrevet

Dynamitt skal bli!

Lettsprengte småtroll?

At du løsner den så den faller ned er nok litt vekkende. Men under lokket kan du også skrive med store bokstaver:

HOLD UNGA UNNA POSTKASSA MI!!!

Du kan legge til noen trusler om nisser og troll.

Gjest sol og regn
Skrevet

Godt at du gidder å lese disse trådene da!

Du kan umulig ha ungdommer i ditt hus for ellers så hadde disse programmene stått på hos deg også.

Det må da være mye bedre å ha hjemmekvelder med barna forann tv enn at de skal fly på byen? Og barna liker at også mor og far titter på sammen med dem på div.

Dessuten er det gøy for oss voksne også av og til og jeg ser ikke ned på meg selv pga. dette. Jeg har nok like mye inteligens som det du har og forhåpentlig mer også skal jeg tro ditt innlegg.

Skrevet

Evt stå på lur med hageslangen! ,-)

Høytrykkssppyler!

Jeg liker å gjøre ting ordentlig.

Gjest brukernavnetmitt
Skrevet

Godt at du gidder å lese disse trådene da!

Du kan umulig ha ungdommer i ditt hus for ellers så hadde disse programmene stått på hos deg også.

Det må da være mye bedre å ha hjemmekvelder med barna forann tv enn at de skal fly på byen? Og barna liker at også mor og far titter på sammen med dem på div.

Dessuten er det gøy for oss voksne også av og til og jeg ser ikke ned på meg selv pga. dette. Jeg har nok like mye inteligens som det du har og forhåpentlig mer også skal jeg tro ditt innlegg.

Lar du dette tøyset være fokus for barnas interesser???

Skrevet

Lettsprengte småtroll?

At du løsner den så den faller ned er nok litt vekkende. Men under lokket kan du også skrive med store bokstaver:

HOLD UNGA UNNA POSTKASSA MI!!!

Du kan legge til noen trusler om nisser og troll.

Hehe, jeg kunne også føye til i beste Donald Duck-stil: Ellers jeg skyter!

Skrevet

ILDG foreslår dynamitt, og det virker nok veldig prevantivt. Etterpå får du posten brakt til deg ferdig åpnet også, slipper å tenke på postkasser på lenge ;-)

Godt poeng. Det gjelder å tenke positivt.

Skrevet

Kjerringer heter det.

En annen her spurte om det bare er kjerringer her, og det ksn jeg svare JA på.

Kjerringer er uhyre personfokuserte og lever seg inn i det meste. Deres egne problemer kommer i bakgrunnen, bak alle kjendisenes problemer.

Å GUUUUUD, SKAL KYSSIL SIKLEBØ SKILLES?

I virkeligheten sliter de selv med en psykopatisk urimelig latsekk av en mann, som de ikke klarer å kvitte seg med, eter Valium og griner resten av tida.

*latterbrøl*

Skrevet

Jepp - men når helga er over fortsetter vi å leve livet som surmagede bedrevitere.

Skrevet

Ikke driv å heng ut folk her da.

Hver sin lyst og hver sine interesser.

Jeg skal se Idol i kveld og jeg så Fagerstrand i går. Ikke noe galt med det vel??

Skrevet

Hehe, selv om jeg er enig så er det vel farlig å si det:-)

Jeg ser ikke på noe av dette, fatter ikke at det er interessant en gang. Men så ser jeg svært lite på tv også da. Men, men hver sin lyst:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...