Gå til innhold

Intelligensen hos DOL-brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjerringer heter det.

En annen her spurte om det bare er kjerringer her, og det ksn jeg svare JA på.

Kjerringer er uhyre personfokuserte og lever seg inn i det meste. Deres egne problemer kommer i bakgrunnen, bak alle kjendisenes problemer.

Å GUUUUUD, SKAL KYSSIL SIKLEBØ SKILLES?

I virkeligheten sliter de selv med en psykopatisk urimelig latsekk av en mann, som de ikke klarer å kvitte seg med, eter Valium og griner resten av tida.

Hehe....

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

12

• Babette

8

• Mr Kahn

7

• Mrs. Wallace

6

Skrevet

Ja, for en persons fritidsinteresse er virkelig relevant for andre (som forævrig ikke kjenner vedkommende) til å avgjøre dens intelligens...

Her inne er vi -virkelig- objektive folkens...!

*gudhjelpemeg*

Gjest sol og regn
Skrevet

Lar du dette tøyset være fokus for barnas interesser???

Jepp! SAMMEN med en del annet.

Skulle gjerne likt å møte ungdommer som ikke ser på fjernsyn. Men i våre dager gjør de fleste det.

Skrevet

Lar du dette tøyset være fokus for barnas interesser???

Når en har barn på 15, er det faktisk meget hyggelig å tilbringe fredagskvelden SAMMEN foran TV'en og Idol...

Skrevet

Du liker generaliseringer?

Jeg elsker Øysten Sunde og Aukrust:

http://www.aukrust.no/KjellAukrust/figurene.html

Caplex: stereotyp (av gr. stereo-, fast, og typos, form), ensartet, ensformig, enstonig; uforanderlig, stivnet i sin form.

Lurer på hvordan disse ville beskrive en typisk DOL-bruker?

Lutrygget foran PC'en....

http://www.pritchettcartoons.com/cartoons/worm2.gif

Flåklypa, Relsa Fus, Simen, Bonden og Bror Min, Slipp Ham inn...*mimre*

Aukrust var for spesielt interesserte i min ungdom, det var bare jeg og en til som hojet og lo av Aukrusts finurlige strek og tekst da vi gikk finalen på ungdomskolen i 1967. (vi var glupingene, åf kårs) Senere ble han et trivelig innslag i Mannskapsavisa, (som i dag er Forsvarets Forum) og er enda et kjært innslag i hylla i heimen.

Øystein Sunde er like fingernem som han er rappkjefta. Det som skiller ham ut fra mengden er at begge deler går samtidig. Jeg kan spelle mesteparten av det han speller, men med kjeften igjen og rævva godt planta på stolen. Sunde er veldig Jerry Reed, mens jeg foretrekker den eldre Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger.

Skrevet

Aukrust var for spesielt interesserte i min ungdom, det var bare jeg og en til som hojet og lo av Aukrusts finurlige strek og tekst da vi gikk finalen på ungdomskolen i 1967. (vi var glupingene, åf kårs) Senere ble han et trivelig innslag i Mannskapsavisa, (som i dag er Forsvarets Forum) og er enda et kjært innslag i hylla i heimen.

Øystein Sunde er like fingernem som han er rappkjefta. Det som skiller ham ut fra mengden er at begge deler går samtidig. Jeg kan spelle mesteparten av det han speller, men med kjeften igjen og rævva godt planta på stolen. Sunde er veldig Jerry Reed, mens jeg foretrekker den eldre Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger.

Jeg skrev særoppgave om Aukrust på videregående! ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger"

Atkins er for glatt. Kan du ikke øve inn noe f.x. Louisiana Red?

*så-så, ikke tramp med støvlene nå*

Gjest girasol
Skrevet

Begriper ikke hvorfor hverken du eller andre synes dere har lov til å dømme folk på bakgrunn av tv-titting eller andre ting. Hvorfor i alle verden henger du her inne hvis folk ikke er intelligente nok for deg? Hvorfor er det noen som alltid føler behov for å sette seg over andre? Hvorfor lager dere egne tråder om dette? Hvorfor ikke ta tak i et interessant tema og prøve å gjøre folk engasjert isteden?

*irritert*

Gjest Snoopy83
Skrevet

Gjett hva mastergradsstudentene sitter å diskuterer i kantinen på Blindern du...

Gjest Bøygen2
Skrevet

Alt for mange har fobi mot stereotyper, se bare på våre venstreraddiser her på DOL. I deres fantasiverden er alle like, men må ikke gres med samme kam.

Slå en vits om muslimer eller homofile og du får føle vreden, null humor.

Gjest Bøygen2
Skrevet

Gjett hva mastergradsstudentene sitter å diskuterer i kantinen på Blindern du...

Mastergradsstudenter er også unge og kvinnfolk. Kvinnfolk er det de er likevel.

Skrevet

Mastergradsstudenter er også unge og kvinnfolk. Kvinnfolk er det de er likevel.

Så du mener det ikke finnes et eneste mannfolk som ser på Idol, Fagerstrand, Grand Prix eller Big Brother?

Skjerpings!

Gjest Bøygen2
Skrevet

Så du mener det ikke finnes et eneste mannfolk som ser på Idol, Fagerstrand, Grand Prix eller Big Brother?

Skjerpings!

Jo, men hva skal menn gjøre når de ønsker kontakt med kvinner? De setter seg inn i hva kvinner interesserer seg for. Vi kan ikke annet.

Lenge siden jeg traff et kvinnfolk som interesserer seg for elektroverktøy.

Skrevet

Jo, men hva skal menn gjøre når de ønsker kontakt med kvinner? De setter seg inn i hva kvinner interesserer seg for. Vi kan ikke annet.

Hvis elektroverktøy er det eneste du interesserer deg for, så skjønner jeg at du sliter med å få kontakt med damer.

Nei, jeg ser ikke på alle disse realityseriene.

Gjest Bøygen2
Skrevet

Hvis elektroverktøy er det eneste du interesserer deg for, så skjønner jeg at du sliter med å få kontakt med damer.

Nei, jeg ser ikke på alle disse realityseriene.

Å nei, ikke det eneste.

Sex har jeg prøvd å snakke om, men da blir de så rare.

mil1365380270
Skrevet

Bare nysgjerrig, hva er elektroverktøy?

Gjest Snoopy83
Skrevet

drill. f.eks. :)

mil1365380270
Skrevet

drill. f.eks. :)

Elektriske verktøy altså?! Kunne misforstås.

Gjest Bøygen2
Skrevet

Noe som sitter i enden på en ledning? Noe som har overtatt etter sveiv og pedaler? Noe som nå senere går på batteri som alltid er utladet når du skal bruke det? Dildo er et godt eksempel. Finnes de ladbare?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...