mrxx Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Kjerringer heter det. En annen her spurte om det bare er kjerringer her, og det ksn jeg svare JA på. Kjerringer er uhyre personfokuserte og lever seg inn i det meste. Deres egne problemer kommer i bakgrunnen, bak alle kjendisenes problemer. Å GUUUUUD, SKAL KYSSIL SIKLEBØ SKILLES? I virkeligheten sliter de selv med en psykopatisk urimelig latsekk av en mann, som de ikke klarer å kvitte seg med, eter Valium og griner resten av tida. Hehe.... 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 *latterbrøl* Du liker generaliseringer? Jeg elsker Øysten Sunde og Aukrust: http://www.aukrust.no/KjellAukrust/figurene.html Caplex: stereotyp (av gr. stereo-, fast, og typos, form), ensartet, ensformig, enstonig; uforanderlig, stivnet i sin form. Lurer på hvordan disse ville beskrive en typisk DOL-bruker? Lutrygget foran PC'en.... http://www.pritchettcartoons.com/cartoons/worm2.gif 0 Siter
Piraye Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Ja, for en persons fritidsinteresse er virkelig relevant for andre (som forævrig ikke kjenner vedkommende) til å avgjøre dens intelligens... Her inne er vi -virkelig- objektive folkens...! *gudhjelpemeg* 0 Siter
Gjest sol og regn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Lar du dette tøyset være fokus for barnas interesser??? Jepp! SAMMEN med en del annet. Skulle gjerne likt å møte ungdommer som ikke ser på fjernsyn. Men i våre dager gjør de fleste det. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Lar du dette tøyset være fokus for barnas interesser??? Når en har barn på 15, er det faktisk meget hyggelig å tilbringe fredagskvelden SAMMEN foran TV'en og Idol... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Du liker generaliseringer? Jeg elsker Øysten Sunde og Aukrust: http://www.aukrust.no/KjellAukrust/figurene.html Caplex: stereotyp (av gr. stereo-, fast, og typos, form), ensartet, ensformig, enstonig; uforanderlig, stivnet i sin form. Lurer på hvordan disse ville beskrive en typisk DOL-bruker? Lutrygget foran PC'en.... http://www.pritchettcartoons.com/cartoons/worm2.gif Flåklypa, Relsa Fus, Simen, Bonden og Bror Min, Slipp Ham inn...*mimre* Aukrust var for spesielt interesserte i min ungdom, det var bare jeg og en til som hojet og lo av Aukrusts finurlige strek og tekst da vi gikk finalen på ungdomskolen i 1967. (vi var glupingene, åf kårs) Senere ble han et trivelig innslag i Mannskapsavisa, (som i dag er Forsvarets Forum) og er enda et kjært innslag i hylla i heimen. Øystein Sunde er like fingernem som han er rappkjefta. Det som skiller ham ut fra mengden er at begge deler går samtidig. Jeg kan spelle mesteparten av det han speller, men med kjeften igjen og rævva godt planta på stolen. Sunde er veldig Jerry Reed, mens jeg foretrekker den eldre Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger. 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Flåklypa, Relsa Fus, Simen, Bonden og Bror Min, Slipp Ham inn...*mimre* Aukrust var for spesielt interesserte i min ungdom, det var bare jeg og en til som hojet og lo av Aukrusts finurlige strek og tekst da vi gikk finalen på ungdomskolen i 1967. (vi var glupingene, åf kårs) Senere ble han et trivelig innslag i Mannskapsavisa, (som i dag er Forsvarets Forum) og er enda et kjært innslag i hylla i heimen. Øystein Sunde er like fingernem som han er rappkjefta. Det som skiller ham ut fra mengden er at begge deler går samtidig. Jeg kan spelle mesteparten av det han speller, men med kjeften igjen og rævva godt planta på stolen. Sunde er veldig Jerry Reed, mens jeg foretrekker den eldre Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger. Jeg skrev særoppgave om Aukrust på videregående! ;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Flåklypa, Relsa Fus, Simen, Bonden og Bror Min, Slipp Ham inn...*mimre* Aukrust var for spesielt interesserte i min ungdom, det var bare jeg og en til som hojet og lo av Aukrusts finurlige strek og tekst da vi gikk finalen på ungdomskolen i 1967. (vi var glupingene, åf kårs) Senere ble han et trivelig innslag i Mannskapsavisa, (som i dag er Forsvarets Forum) og er enda et kjært innslag i hylla i heimen. Øystein Sunde er like fingernem som han er rappkjefta. Det som skiller ham ut fra mengden er at begge deler går samtidig. Jeg kan spelle mesteparten av det han speller, men med kjeften igjen og rævva godt planta på stolen. Sunde er veldig Jerry Reed, mens jeg foretrekker den eldre Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger. "Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger" Atkins er for glatt. Kan du ikke øve inn noe f.x. Louisiana Red? *så-så, ikke tramp med støvlene nå* 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Begriper ikke hvorfor hverken du eller andre synes dere har lov til å dømme folk på bakgrunn av tv-titting eller andre ting. Hvorfor i alle verden henger du her inne hvis folk ikke er intelligente nok for deg? Hvorfor er det noen som alltid føler behov for å sette seg over andre? Hvorfor lager dere egne tråder om dette? Hvorfor ikke ta tak i et interessant tema og prøve å gjøre folk engasjert isteden? *irritert* 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Gjett hva mastergradsstudentene sitter å diskuterer i kantinen på Blindern du... 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Flåklypa, Relsa Fus, Simen, Bonden og Bror Min, Slipp Ham inn...*mimre* Aukrust var for spesielt interesserte i min ungdom, det var bare jeg og en til som hojet og lo av Aukrusts finurlige strek og tekst da vi gikk finalen på ungdomskolen i 1967. (vi var glupingene, åf kårs) Senere ble han et trivelig innslag i Mannskapsavisa, (som i dag er Forsvarets Forum) og er enda et kjært innslag i hylla i heimen. Øystein Sunde er like fingernem som han er rappkjefta. Det som skiller ham ut fra mengden er at begge deler går samtidig. Jeg kan spelle mesteparten av det han speller, men med kjeften igjen og rævva godt planta på stolen. Sunde er veldig Jerry Reed, mens jeg foretrekker den eldre Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger. Alt for mange har fobi mot stereotyper, se bare på våre venstreraddiser her på DOL. I deres fantasiverden er alle like, men må ikke gres med samme kam. Slå en vits om muslimer eller homofile og du får føle vreden, null humor. 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Gjett hva mastergradsstudentene sitter å diskuterer i kantinen på Blindern du... Mastergradsstudenter er også unge og kvinnfolk. Kvinnfolk er det de er likevel. 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Mastergradsstudenter er også unge og kvinnfolk. Kvinnfolk er det de er likevel. Så du mener det ikke finnes et eneste mannfolk som ser på Idol, Fagerstrand, Grand Prix eller Big Brother? Skjerpings! 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Så du mener det ikke finnes et eneste mannfolk som ser på Idol, Fagerstrand, Grand Prix eller Big Brother? Skjerpings! Jo, men hva skal menn gjøre når de ønsker kontakt med kvinner? De setter seg inn i hva kvinner interesserer seg for. Vi kan ikke annet. Lenge siden jeg traff et kvinnfolk som interesserer seg for elektroverktøy. 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jo, men hva skal menn gjøre når de ønsker kontakt med kvinner? De setter seg inn i hva kvinner interesserer seg for. Vi kan ikke annet. Lenge siden jeg traff et kvinnfolk som interesserer seg for elektroverktøy. Hvis elektroverktøy er det eneste du interesserer deg for, så skjønner jeg at du sliter med å få kontakt med damer. Nei, jeg ser ikke på alle disse realityseriene. 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hvis elektroverktøy er det eneste du interesserer deg for, så skjønner jeg at du sliter med å få kontakt med damer. Nei, jeg ser ikke på alle disse realityseriene. Å nei, ikke det eneste. Sex har jeg prøvd å snakke om, men da blir de så rare. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jo, men hva skal menn gjøre når de ønsker kontakt med kvinner? De setter seg inn i hva kvinner interesserer seg for. Vi kan ikke annet. Lenge siden jeg traff et kvinnfolk som interesserer seg for elektroverktøy. Bare nysgjerrig, hva er elektroverktøy? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Bare nysgjerrig, hva er elektroverktøy? drill. f.eks. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 drill. f.eks. Elektriske verktøy altså?! Kunne misforstås. 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Bare nysgjerrig, hva er elektroverktøy? Noe som sitter i enden på en ledning? Noe som har overtatt etter sveiv og pedaler? Noe som nå senere går på batteri som alltid er utladet når du skal bruke det? Dildo er et godt eksempel. Finnes de ladbare? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.