Gå til innhold

Intelligensen hos DOL-brukere

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Å nei, ikke det eneste.

Sex har jeg prøvd å snakke om, men da blir de så rare.

Prøv å kombinere sex og elektroverktøy. Det bør gjøre susen.

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

12

• Babette

8

• Mr Kahn

7

• Mrs. Wallace

6

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg en eneste episode av hverken BB eller Fagerstrand.

Men så har jeg til gjenngjeld vært her en del da.

Ikke jeg heller :)

mil1365380270
Skrevet

Noe som sitter i enden på en ledning? Noe som har overtatt etter sveiv og pedaler? Noe som nå senere går på batteri som alltid er utladet når du skal bruke det? Dildo er et godt eksempel. Finnes de ladbare?

I den forstand at du kan lade opp batteriene så. Om noen kommer med ladestasjon vet jeg ikke. Du får ta en titt i verktøykassa til mor ;-)

Skrevet

Hehe, da trenger man jo ikke mellomleddet som er Bøygen2 her. ;)

Gjest Bøygen2
Skrevet

Jeg fikk høre at en varm og glatt tunge er bedre. Undersiden er visst best. Men ingen vil snakke om det.

Gjest Bøygen2
Skrevet

Hehe, da trenger man jo ikke mellomleddet som er Bøygen2 her. ;)

Tror ikke menn bare vil være verktøyholder.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg fikk høre at en varm og glatt tunge er bedre. Undersiden er visst best. Men ingen vil snakke om det.

Undersiden av tunga?

*klør meg i kjerringhodet*

Skrevet

Tror ikke menn bare vil være verktøyholder.

Neida, klarer det lett selv. SÅ kan du fjase rundt i garasjen med drillen din så lenge.

Gjest Bøygen2
Skrevet

Neida, klarer det lett selv. SÅ kan du fjase rundt i garasjen med drillen din så lenge.

Takk skal du ha.

Gjest Bøygen2
Skrevet

Undersiden av tunga?

*klør meg i kjerringhodet*

Der ser du.

Jeg ser du sitter der og plyster og ser uskyldig ut.

Skrevet

Alt for mange har fobi mot stereotyper, se bare på våre venstreraddiser her på DOL. I deres fantasiverden er alle like, men må ikke gres med samme kam.

Slå en vits om muslimer eller homofile og du får føle vreden, null humor.

Amen.

Gjest Bøygen2
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg en eneste episode av hverken BB eller Fagerstrand.

Men så har jeg til gjenngjeld vært her en del da.

Merkelig nok ikke jeg heller. Enda jeg kjenner en av dem.

Skrevet

"Chet Atkins, fortrinnsvis 1950 til 1970- innspillinger"

Atkins er for glatt. Kan du ikke øve inn noe f.x. Louisiana Red?

*så-så, ikke tramp med støvlene nå*

For glatt? Jaja, smak og behag. Han har i hvert fall vært forbilde for millioner av gitarister verden over, bl. a. størrelser som Jerry Reed, Tommy Emmanuell, Beatle-George Harrison, Mark Knopfler, Muriel Anderson, Marcel Dadi og vår egen Claes Nebb - og selvsagt Øystein Sunde.

Chet Atkins er mer enn bare en Gretsch, tommelplekter og en svart dress, det er nesten en livsstil.

http://www.guitaremania.com/fonds%20ecran/fond_chet_atkins.jpg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

For glatt? Jaja, smak og behag. Han har i hvert fall vært forbilde for millioner av gitarister verden over, bl. a. størrelser som Jerry Reed, Tommy Emmanuell, Beatle-George Harrison, Mark Knopfler, Muriel Anderson, Marcel Dadi og vår egen Claes Nebb - og selvsagt Øystein Sunde.

Chet Atkins er mer enn bare en Gretsch, tommelplekter og en svart dress, det er nesten en livsstil.

http://www.guitaremania.com/fonds%20ecran/fond_chet_atkins.jpg

Hehe, visste at den kom:-)

Joda, det er smak og behag.

Jeg liker dette bedre, det er trykt lærebøker fra hans "stil" også: http://www.vanguardrecords.com/Hurt/home.html

Skrevet

Noe som sitter i enden på en ledning? Noe som har overtatt etter sveiv og pedaler? Noe som nå senere går på batteri som alltid er utladet når du skal bruke det? Dildo er et godt eksempel. Finnes de ladbare?

motorer er ikke et elektronisk verktøy. det er en automatisk installasjon.

og det ble du fortalt av et kvinnfolk....(!)

Gjest Bøygen2
Skrevet

motorer er ikke et elektronisk verktøy. det er en automatisk installasjon.

og det ble du fortalt av et kvinnfolk....(!)

Jeg har både produsert, reparert og solgt slike ting, men der datt jeg av.

Skrevet

Hehe, visste at den kom:-)

Joda, det er smak og behag.

Jeg liker dette bedre, det er trykt lærebøker fra hans "stil" også: http://www.vanguardrecords.com/Hurt/home.html

Oi, her lukter det blues lang vei. Der foretrekker jeg Eddy Clearwater.

Forøvrig har jeg flere kilometer med videotape av forskjellige gitarister, mest Chet, der det enten er rene konsertopptak, eller undervisning. Hatt mye glede av dette opp gjennom årene.

Skrevet

Jeg har både produsert, reparert og solgt slike ting, men der datt jeg av.

en elektrisk "dings" er en dings bestående utelukkende av elektriske komponenter, digitale som fc "og-porter" eller analoge som fx dioder. el dings er fx en chip!

med en gang man kombinerer elektronikk med mekanikk blir det en automatisk "dings". som fx motorer og driller osv.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Oi, her lukter det blues lang vei. Der foretrekker jeg Eddy Clearwater.

Forøvrig har jeg flere kilometer med videotape av forskjellige gitarister, mest Chet, der det enten er rene konsertopptak, eller undervisning. Hatt mye glede av dette opp gjennom årene.

Eddy Clearwater må jeg prøve, hvilket album bør jeg starte med?:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...