Gå til innhold

Intelligensen hos DOL-brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg må si meg litt enig i det, ja!! Det er da litt flere ting å gjøre enn å se på den type underholdning.. Tenkt på det samme selv, når noen av mine venninner er litt for opptatte av å kun snakke om sånt.. Det er da andre ting som er interessante i livene våre??

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

12

• Babette

8

• Mr Kahn

7

• Mrs. Wallace

6

Skrevet

Å være overfladisk er ikke synonymt med å være lite intelligent.

Skrevet

Vel, jeg må si meg litt enig i det, ja!! Det er da litt flere ting å gjøre enn å se på den type underholdning.. Tenkt på det samme selv, når noen av mine venninner er litt for opptatte av å kun snakke om sånt.. Det er da andre ting som er interessante i livene våre??

men de interessaante tingene tar vi i RL med venner - ikke på DOL :) Der fjaser vi.

Skrevet

Hehe, selv om jeg er enig så er det vel farlig å si det:-)

Jeg ser ikke på noe av dette, fatter ikke at det er interessant en gang. Men så ser jeg svært lite på tv også da. Men, men hver sin lyst:-)

Og du sier du er enig - med innskriveren - og dermed toker jeg deg dithen at du anser deg for mer intellignet menn meg som brukte to timer en fredags kveld med å se IDOl? Ræva mi ler av deg, på lastebilsjåførspåket du forstår! :)

*KLEM* *KOZ*

Skrevet

Lar du dette tøyset være fokus for barnas interesser???

MIne barn får bare lov å pugge SULT og PAn av Hamsun - vi har ikke tv - den vederstyggeligheten - helt til de er 16 år og seksuelt lovlig, må de gå med Raumaklær med tova lammeulle både foran og bak. De får ikek bruke sminke, drikke Lightprodukter eller snakke med mennesker som banner og røyker. Vi liker at de ser på oss med bedende øyne når det ringer på døren en søndag før kriketid, vi lukekr ikke opp for fremmede, skumle nabounger som kan sette stygge tanker i hodene på dem.

Hau hau :)

Jeg er en GOD mor :)

hehe

Skrevet

men de interessaante tingene tar vi i RL med venner - ikke på DOL :) Der fjaser vi.

okay, er det sånn det er :-)

Skrevet

Og du sier du er enig - med innskriveren - og dermed toker jeg deg dithen at du anser deg for mer intellignet menn meg som brukte to timer en fredags kveld med å se IDOl? Ræva mi ler av deg, på lastebilsjåførspåket du forstår! :)

*KLEM* *KOZ*

Hehe, selvsagt er jeg mer intelligent enn deg.

Lastebilspåket svir litt hos deg skjønner jeg, det var nok mer treffende enn jeg trodde:-)

Skrevet

Hehe, selvsagt er jeg mer intelligent enn deg.

Lastebilspåket svir litt hos deg skjønner jeg, det var nok mer treffende enn jeg trodde:-)

Nei - for han får ofte høre at han snakker som en advokat. - - så jeg skjønenr ikke hvor du har det fra - min eks derimot...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...