Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Webbis har vært ute med rettetasten igjen, ser jeg.

Begynner jo nesten å bli litt tamt her. :)

Skrevet

he he! Man skjønner ihvertfall HVEM det er bortkastet å svare, for svaret ditt blir gjerne med i dragsuget! ;-)

Skrevet

he he! Man skjønner ihvertfall HVEM det er bortkastet å svare, for svaret ditt blir gjerne med i dragsuget! ;-)

Hyl, og nå fikk jeg ikke med meg hva det var de slettet heller! Trist det, nysgjerrig som jeg er. :)

Sosialist-tråden fikk jeg jo med meg, det var jo god underholdning.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hyl, og nå fikk jeg ikke med meg hva det var de slettet heller! Trist det, nysgjerrig som jeg er. :)

Miss Seventy. Å jeg var så dum å la meg "provosere" å skrive et langt svar til henne som ble slettet med en gang.. Hehe..=)

Skrevet

Søren, har jeg gått glipp av noe IGJEN!

Og jeg som syns jeg er her "hele tida", jeg må jo virkelig være her HELE TIDA for å få med meg alt. ;)

Skrevet

Miss Seventy. Å jeg var så dum å la meg "provosere" å skrive et langt svar til henne som ble slettet med en gang.. Hehe..=)

My point exactly! Bortkastet tid! ;-)

Skrevet

Fikk ikke med meg alt jeg heller, men tror ikke at det var så veldig spennende. Det er vel helst at webbis nå har bestemt seg for å ta absolutt ALT fra visse personer her inne - til skrekk og advarsel! *he he*

Skrevet

Søren, har jeg gått glipp av noe IGJEN!

Og jeg som syns jeg er her "hele tida", jeg må jo virkelig være her HELE TIDA for å få med meg alt. ;)

Tør ikke å sove om natta i frykt for å gå glipp av noe! ;)

Skrevet

Fikk ikke med meg alt jeg heller, men tror ikke at det var så veldig spennende. Det er vel helst at webbis nå har bestemt seg for å ta absolutt ALT fra visse personer her inne - til skrekk og advarsel! *he he*

Ja, det er jo forsåvidt bra det da! :)

Skrevet

Noen ganger er det bare så innmari vanskelig å la være å "ta igjen" også... :)

Skrevet

Tør ikke å sove om natta i frykt for å gå glipp av noe! ;)

Og gubben forventer at jeg skal rydde huset mens jeg er hjemme i permisjon? Hah, har da nok av andre greier jeg må passe på.

Gjest M.Angelica
Skrevet

My point exactly! Bortkastet tid! ;-)

Ja, jeg vet. He he.. Bruker jo egentlig ikke svare "sånne". Men ble så revet med i stundens alvor. Skal fra nå av (prøve) å holde meg unna sånne diskusjoner på dol. =)

Gjest fikk ikke med meg
Skrevet

Er miss seventy provokatør?

Skrevet

Søren, altså. Fordi jeg jobber. Virkelig jobber, altså :o) - så kommer jeg meg nesten ikke innom her på dagtid.Og når jeg først rekker det, så står det sånne innlegg som dette som gjør meg dødsnysgjerrig.

Søren også! Hva var det nå da, Frøya .....? :o) - ja, jeg blir nysgjerrig.

Skrevet

Søren, altså. Fordi jeg jobber. Virkelig jobber, altså :o) - så kommer jeg meg nesten ikke innom her på dagtid.Og når jeg først rekker det, så står det sånne innlegg som dette som gjør meg dødsnysgjerrig.

Søren også! Hva var det nå da, Frøya .....? :o) - ja, jeg blir nysgjerrig.

Webbis hadde slettet en hel tråd fra noen dager siden, det ble litt mye skittkasting etterhvert.

Just nu slettet han et innlegg i Dåvøy-tråden.

Skrevet

Ja, jeg vet. He he.. Bruker jo egentlig ikke svare "sånne". Men ble så revet med i stundens alvor. Skal fra nå av (prøve) å holde meg unna sånne diskusjoner på dol. =)

Jeg driter snart i jobben og flytter inn her!

Skrevet

Og gubben forventer at jeg skal rydde huset mens jeg er hjemme i permisjon? Hah, har da nok av andre greier jeg må passe på.

Haha, du bare sveiser ungen fast til puppen og setter deg pal foran DOL? :)

Skrevet

Jeg driter snart i jobben og flytter inn her!

Ja, la oss starte et kollektiv! :)

Skrevet

Webbis hadde slettet en hel tråd fra noen dager siden, det ble litt mye skittkasting etterhvert.

Just nu slettet han et innlegg i Dåvøy-tråden.

Takk.

Ja, jeg fikk med meg den fra noen dager siden. Får kikke innom Dåvøy-tråden da, selv om det "sprengstoffet" er borte ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...