Freya Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Oi, har du vært borti DEN gærningen? Hvilken gærning? 0 Siter
Gjest brukernavnetmitt Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Oi, har du vært borti DEN gærningen? Jeg kjenner også en gærning som heter Per. 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hvilken gærning? Det bare minte han om noe... jeg vet hva - hehe 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det bare minte han om noe... jeg vet hva - hehe Vafforno da da? *nysgjerrig som få* Sitter og venter på stekeovnen nå, magen hyler etter flisa-rundstykker! *slafs* 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Vafforno da da? *nysgjerrig som få* Sitter og venter på stekeovnen nå, magen hyler etter flisa-rundstykker! *slafs* Du må følge med de rundstykkene - så de ikke brenner seg! 0 Siter
Freya Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Du må følge med de rundstykkene - så de ikke brenner seg! Jada, masa! Da jeg skrev innlegget, ventet jeg på at stekeovnen skulle bli varm, så det var ikke fare for at noe brant opp likevel. Nå har jeg spist opp rundstykkene, og det var digg! Hadde litt chili i røra (kunne vært mer) og jalapeños oppå, det var skikkelig godt altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.