Gå til innhold

Vaskemaskinen går på dynga..

Anbefalte innlegg

kakki1365380609
Skrevet

Jeg har både vaskemaskin og tørketrommel fra AEG, og jeg elsker vaskemaskinen min. De er begge nå snart åtte år og har aldri hatt problemer. Men siden både oppvaskmaskinen og komfyren er fra samme tidsrom, venter jeg bare på at noe av det skal ryke snart. Sannsynligvis alt på en gang tenker jeg......

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• kaffepiken

12

• mil1365380270

8

• IngenLurerDenneGutten

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"2-4 år og så er det på'n igjen"

Du trenger en mann med skiftnøkkel&skrujern;)

Men det har jeg sagt lenge :o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har både vaskemaskin og tørketrommel fra AEG, og jeg elsker vaskemaskinen min. De er begge nå snart åtte år og har aldri hatt problemer. Men siden både oppvaskmaskinen og komfyren er fra samme tidsrom, venter jeg bare på at noe av det skal ryke snart. Sannsynligvis alt på en gang tenker jeg......

Komfyrer varer evig, vaffal hos DOL-berter;-)

Skrevet

Da har du kjøpt det billigste av det billige?

Nei, har kjøpt sånn midt i mellom pris.

mil1365380270
Skrevet

Nei, har kjøpt sånn midt i mellom pris.

Uff da! Har flesket til i tro om at det var lurt, jeg :-(

Skrevet

Er det ikke 5 års garanti på alle hvitevarer?

nei, 2 år garanti og 5 års reklamasjon. Og det at noe går på reklamasjon er sa vanskelig. Siste gangen sa de at den var godt brukt. Mer enn normalt. Så den havnet på dynga

Skrevet

Ah, fint å høre! Jeg tror vi har valgt en bra maskin denne gangen!

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Komfyrer varer vel vanligvis lengre enn det for øvrig nevnte apparatur, da det er mindre maskineri og bevegelige deler som kan vandre heden...

Skrevet

Uff da! Har flesket til i tro om at det var lurt, jeg :-(

Nå kan jeg sjekke ut om priser har noe å si. Steikovnen min kostet 16000 kr så vi får se hvor lenge den varer.jeg har en Beko kjøl og frys som er tre år og det renner hele tida og jeg stikker opp hullet bak men likevel blir det is i skapet. Bare dritt :o)

mil1365380270
Skrevet

Nå kan jeg sjekke ut om priser har noe å si. Steikovnen min kostet 16000 kr så vi får se hvor lenge den varer.jeg har en Beko kjøl og frys som er tre år og det renner hele tida og jeg stikker opp hullet bak men likevel blir det is i skapet. Bare dritt :o)

16000,- ja, da burde den holde en stund! Noen har gjort gode penger!

Hjelper det å smøre listene på kjøleskapet med silikonstift? Kan bli sånn hvis du stapper alt for mye inni også, så sirkulasjonen blir for dårlig. Ekspert på det siste ;-)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Der var det et stikkord: is. Tips til prosedyre for avising av frysedel i kombiskap uten egen bryter og ikke noe dreneringsmulighet? Eller er det bare å slå av og tørke etterhvert?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du har for mye guffe på, og kanskje det er mye fukt i rommet til tider?

Skrevet

Du får holde oss oppdatert om noen av dem skulle ryke ;)

Beko kjøl-frys, er det dyrt eller billig?

mil1365380270
Skrevet

Der var det et stikkord: is. Tips til prosedyre for avising av frysedel i kombiskap uten egen bryter og ikke noe dreneringsmulighet? Eller er det bare å slå av og tørke etterhvert?

Du får kjøpt oppsugingsmatter til formålet, men kanskje barnebleier gjør samme nytten, hvis du allerede har det i huset?

Skrevet

Hjelper det å smøre listene på kjøleskapet med silikonstift? Kan bli sånn hvis du stapper alt for mye inni også, så sirkulasjonen blir for dårlig. Ekspert på det siste ;-)

Det er ganske tomt for de to øverst hyllene blir ikke brukt. De to nederste er litt stappa men siden det er bare meg og minstemann nå så har jeg ikke all verden med mat på en gang. Og jeg har skrudd det ned på nederste temperatur, enda er det litt i kaldeste laget.

Skrevet

Du får holde oss oppdatert om noen av dem skulle ryke ;)

Beko kjøl-frys, er det dyrt eller billig?

Sånn midt i mellom. Tror det kostet 4990 men det er bare tre hyller i fryseren.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Du får kjøpt oppsugingsmatter til formålet, men kanskje barnebleier gjør samme nytten, hvis du allerede har det i huset?

Bleier kommer vel ikke i hus før jeg eventuelt får bruk for det selv på eldre dager :) Men det andre skal det forskes litt på.

Skrevet

Steikovnen kostet så mye fordi den er sidehengslet. Merket er Gaggenau, har søkt litt og det skal vistnok være et eksklusivt merke.

mil1365380270
Skrevet

Det er ganske tomt for de to øverst hyllene blir ikke brukt. De to nederste er litt stappa men siden det er bare meg og minstemann nå så har jeg ikke all verden med mat på en gang. Og jeg har skrudd det ned på nederste temperatur, enda er det litt i kaldeste laget.

Luften må kunne gå fritt rundt i hele skapet, gjennom hyllene også. Kanskje jeg ikke skal kjøpe Beko når vårt går i stykker? ;-)

mil1365380270
Skrevet

Bleier kommer vel ikke i hus før jeg eventuelt får bruk for det selv på eldre dager :) Men det andre skal det forskes litt på.

Kanskje jeg husker feil, men så jeg det ikke i en katalog fra Europris eller Clas Ohlson nå nettopp....? Var ikke dyrt heller, 50 kroner eller noe, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...