Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på Colosseum i fjor og så Terminator 3. Jeg hadde store forventninger, hadde jo hørt at denne kinoen var "THE" kino. Må si jeg ble litt skuffet. Var jo ikke sååå stor og flott. Nei, synes kinosalen hjemme duger i haugevis, jeg! :)

"Var jo ikke sååå stor og flott. Nei, synes kinosalen hjemme duger i haugevis, jeg! :)"

Nå er det jo ikke størrelsen på salen som er poenget, men lerretet og lydanlegget :-)

Men jeg tror nok at collosseum er i det øvre sjiktet av hva som fungerer - særlig større og det blir litt vel stort, tror jeg.

"..............................."

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

28

• Prozak

23

• IngenLurerDenneGutten

13

• favn

6

Skrevet

Gidder ikke sånt jeg - det holdt å se de 3 Ringenes Herre-filmer - orker ikke sånt.

Har ikke sett dem jeg heller. Har dem på DVD men nå har DVDspilleren gått i stykker.

Skrevet

Jeg har tenkt å se den - sammen med min unge, håpefulle..

Skrevet

Aldri i verden - da ser jeg heller HUD

Er du rusk!?

Sier som du pleier å si, jeg: Nå må du være HYSJ!

Skrevet

"Var jo ikke sååå stor og flott. Nei, synes kinosalen hjemme duger i haugevis, jeg! :)"

Nå er det jo ikke størrelsen på salen som er poenget, men lerretet og lydanlegget :-)

Men jeg tror nok at collosseum er i det øvre sjiktet av hva som fungerer - særlig større og det blir litt vel stort, tror jeg.

Lydanlegget skal jeg ikke uttale meg om, for det har jeg ikke forutsetninger for, men synes da lerretet var helt vanlig, jeg.

Så det, så! :)

Skrevet

Var på premieredagen. Artig og tøft.

Men selv om sci-fi er en favorittsjanger hos meg, foretrekker jeg helt klart dystopifilmene.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Mange hjemmekinoer overgår vel "kinoer" på lyd?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Gidder ikke sånt jeg - det holdt å se de 3 Ringenes Herre-filmer - orker ikke sånt.

Enig, den frister ikke meg heller.

Skrevet

Er du rusk!?

Sier som du pleier å si, jeg: Nå må du være HYSJ!

Hehe

Skrevet

Lydanlegget skal jeg ikke uttale meg om, for det har jeg ikke forutsetninger for, men synes da lerretet var helt vanlig, jeg.

Så det, så! :)

"men synes da lerretet var helt vanlig, jeg."

I Collosseum? Nei, da har du ikke vært der :-)

".............................."

Skrevet

"men synes da lerretet var helt vanlig, jeg."

I Collosseum? Nei, da har du ikke vært der :-)

".............................."

Jo, det har jeg, og jeg var som sagt ikke særlig imponert. Ok, kanskje lerretet var stort, men siden salen er rund, sitter man jo omtrent "inni" lerretet og må snu hodet hit og dit for å se det som skjer på ytterkantene. Takke meg til en vanlig, firkanta kinosal. :)

Skrevet

Jo, det har jeg, og jeg var som sagt ikke særlig imponert. Ok, kanskje lerretet var stort, men siden salen er rund, sitter man jo omtrent "inni" lerretet og må snu hodet hit og dit for å se det som skjer på ytterkantene. Takke meg til en vanlig, firkanta kinosal. :)

Nei, nei nei - lærretet er buet - det er litt av det spesielle med det. Men selvfølgelig - en dårlig plass i en stor sal blir naturlig nok dårligere enn en dårlig plass i en mindre sal.

".................................."

Skrevet

Nei, nei nei - lærretet er buet - det er litt av det spesielle med det. Men selvfølgelig - en dårlig plass i en stor sal blir naturlig nok dårligere enn en dårlig plass i en mindre sal.

".................................."

Hæ, hvor er logikken i det? Hadde fine plasser i Colosseum, men du blir vel sur om jeg fortsatt påstår at jeg ikke elsker den flotte kinoen din. ;)

Nå, go away, or I shall taunt you a second time-ah. :)

Skrevet

Var på premieredagen. Artig og tøft.

Men selv om sci-fi er en favorittsjanger hos meg, foretrekker jeg helt klart dystopifilmene.

Hva er dystopifilmene?

Skrevet

Hæ, hvor er logikken i det? Hadde fine plasser i Colosseum, men du blir vel sur om jeg fortsatt påstår at jeg ikke elsker den flotte kinoen din. ;)

Nå, go away, or I shall taunt you a second time-ah. :)

"Hæ, hvor er logikken i det? Hadde fine plasser i Colosseum, men du blir vel sur om jeg fortsatt påstår at jeg ikke elsker den flotte kinoen din. ;)"

Nah. Hvis du hadde gode plasser, så kan du ikke ha hatt dårlig utsikt eller lydforhold - så enkelt er det. Og at Colosseum 1 en er enormt bra kinosal er jo hevet over enhver tvil - selv om det selvfølgelig ikke er en forutsetning for å se en film :-)

P.S: I fart i your general direction!

Skrevet

"Hæ, hvor er logikken i det? Hadde fine plasser i Colosseum, men du blir vel sur om jeg fortsatt påstår at jeg ikke elsker den flotte kinoen din. ;)"

Nah. Hvis du hadde gode plasser, så kan du ikke ha hatt dårlig utsikt eller lydforhold - så enkelt er det. Og at Colosseum 1 en er enormt bra kinosal er jo hevet over enhver tvil - selv om det selvfølgelig ikke er en forutsetning for å se en film :-)

P.S: I fart i your general direction!

Vi får vel bare agree to disagree, for dette gir jeg meg aldri på. Aldri, hører du, aldri!!!

Og PS: Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!

*skyte kyr på*

Skrevet

Vi får vel bare agree to disagree, for dette gir jeg meg aldri på. Aldri, hører du, aldri!!!

Og PS: Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!

*skyte kyr på*

"Vi får vel bare agree to disagree, for dette gir jeg meg aldri på. Aldri, hører du, aldri!!!"

Tja...det er jo egentlig ikke noe å bli enig om. Hvis jeg tar deg med hjem og spiller en plate for deg på mitt Dynamic Precision anlegg, så kan du jo gjerne mene at ditt Sony anlegg til 3.000,- har bedre lyd. Men det har jo ikke det :-)

PS: Shut your gobbering tit, your tie make me puke, you coffee-nosed pervert!

Skrevet

"Vi får vel bare agree to disagree, for dette gir jeg meg aldri på. Aldri, hører du, aldri!!!"

Tja...det er jo egentlig ikke noe å bli enig om. Hvis jeg tar deg med hjem og spiller en plate for deg på mitt Dynamic Precision anlegg, så kan du jo gjerne mene at ditt Sony anlegg til 3.000,- har bedre lyd. Men det har jo ikke det :-)

Pøh, har ikke sagt noe om musikkanlegg jeg da! Snakker om min personlige preferanse innen kinosaler, og det kan ikke du bestemme! Tphhttp tppthht!

PS: Don't give me that, you snotty-faced heap of parrot droppings!

Skrevet

Nå synes jeg dere går litt _vel_ langt her!

Go and boil your bottom, sons of a silly person. I blow my nose at you!

Skrevet

Pøh, har ikke sagt noe om musikkanlegg jeg da! Snakker om min personlige preferanse innen kinosaler, og det kan ikke du bestemme! Tphhttp tppthht!

PS: Don't give me that, you snotty-faced heap of parrot droppings!

"Snakker om min personlige preferanse innen kinosaler, og det kan ikke du bestemme!"

Det kan jeg ikke. Men jeg kan gjengi saklige fakta om hva som er teknisk bra .-)

PS: Stupid gitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...