Gå til innhold

Hvem vinner idol?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på da...
Skrevet

Jeg håper for Guds skyld Jorunn, men frykter at Tone vinner hele sullamitten når hun først har kommet så langt (altfor langt spør du meg!!)

Gjest lurer jeg å
Skrevet

Er det bare de to å velge mellom?

Hvor og når er idol?

Gjest HeiaTone
Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt begistret for Tone, men i dag heier jeg på henne, for uansett er hun mye bedre og mer verdig vinner enn en bryggesjauer med elendig stemme, veldig maskuline trekk, og en uforståelig dialekt.

serendipity
Skrevet

Neida, Jorunn vinner *krysser iallefall fingrene*

Skrevet

Jeg håper inderlig Jorun vinner. Syns det er vanvittig om Tone vinner - syns ikke hun burde kommet så langt engang ... Så - heia Jorun!! :D

Gjest HeiaTone
Skrevet

Jeg håper inderlig Jorun vinner. Syns det er vanvittig om Tone vinner - syns ikke hun burde kommet så langt engang ... Så - heia Jorun!! :D

Jorun er, historisk sett gjennom de tre årene det har vært arrangert, den første finalisten som rett og slett ikke KAN synge.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jorun er, historisk sett gjennom de tre årene det har vært arrangert, den første finalisten som rett og slett ikke KAN synge.

Jorun er kjempeknall, hun, men du har jo helt rett.. Greit at det ikke holder med bare bra stemme, men det kan ikke holde med bare utstråling heller..

Men må jo si at jeg har hørt henne værre enn i finalen i dag.

Skrevet

hehe... ikke kan synge ...jaja ...

Gjest HeiaTone(selv om hun også er dårlig)
Skrevet

Har det vært noen Idol-finale med surere sang fra vinneren, enn nå i kveld da?

Skrevet

Har det vært noen Idol-finale med surere sang fra vinneren, enn nå i kveld da?

Nei, det har det sikkert ikke, men de begge skjærte da ut i dag ;)

Gjest HeiaTone(selv om hun også er dårlig)
Skrevet

Hun behersker svært få toneleier, og hun mangler pust. Mener du at det ikke skal mere til?

Hun har en direkte lite likanes personlighet i tillegg til den elendige sangen.

Egentlig er det litt synd på henne. Bli til de grader utnyttet og misbrukt av et megakommersielt jippo i en kort periode, for deretter å våkne opp til et "ingenting-liv" innen showbiz.

Skrevet

Hun behersker svært få toneleier, og hun mangler pust. Mener du at det ikke skal mere til?

Hun har en direkte lite likanes personlighet i tillegg til den elendige sangen.

Egentlig er det litt synd på henne. Bli til de grader utnyttet og misbrukt av et megakommersielt jippo i en kort periode, for deretter å våkne opp til et "ingenting-liv" innen showbiz.

Vi har tydeligvis veldig forskjellige meninger, så jeg fatter ikke hvorfor du gidder å spørre meg. jeg liker Joruns personlighet, jeg liker måten hun er på scena, jeg liker stemmen hennes - er ikke det greit da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...