Gå til innhold

Attføringspenger - skattefri utbetaling i juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg går på attføring og lurer på om jeg får skattefri utbetaling i juni (altså at HELE juni blir skattefri!), slik jeg fikk på rehabiliteringspenger?

Gjest synes jeg å huske ja
Skrevet

Ja, det stemmer.

Skrevet

er ikke det til jul da

halv skatt til jul og skattefri i juni er det vel

Skrevet

halv skatt til jul og skattefri i juni er det vel

hehe, det ser vi neste mnd. Jeg betaler i hvert fall skatt i juni men det er noen år siden jeg gikk på attføring da.

Skrevet

hehe, det ser vi neste mnd. Jeg betaler i hvert fall skatt i juni men det er noen år siden jeg gikk på attføring da.

jeg sjekket, jeg betalte ikke skatt i juni i fjor

Skrevet

4. Mottakere av rehabiliteringspenger etter folketrygdloven kapittel 10, attføringspenger etter folketrygdloven kapittel 11 og tidsbegrenset uførestønad etter folketrygdloven kapittel 12 skal være fritatt for forskuddstrekk i juni måned (for rehabiliteringspenger og tidsbegrenset uførestønad) og for to 14-dagers perioder i juni måned (for attføringspenger).

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...