natolars Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Hei! Jeg går på attføring og lurer på om jeg får skattefri utbetaling i juni (altså at HELE juni blir skattefri!), slik jeg fikk på rehabiliteringspenger? 0 Siter
tiliti Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 er ikke det til jul da halv skatt til jul og skattefri i juni er det vel 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 halv skatt til jul og skattefri i juni er det vel hehe, det ser vi neste mnd. Jeg betaler i hvert fall skatt i juni men det er noen år siden jeg gikk på attføring da. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 hehe, det ser vi neste mnd. Jeg betaler i hvert fall skatt i juni men det er noen år siden jeg gikk på attføring da. jeg sjekket, jeg betalte ikke skatt i juni i fjor 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 4. Mottakere av rehabiliteringspenger etter folketrygdloven kapittel 10, attføringspenger etter folketrygdloven kapittel 11 og tidsbegrenset uførestønad etter folketrygdloven kapittel 12 skal være fritatt for forskuddstrekk i juni måned (for rehabiliteringspenger og tidsbegrenset uførestønad) og for to 14-dagers perioder i juni måned (for attføringspenger). mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.