Gå til innhold

når man har grums i halsen hver morgen..

Anbefalte innlegg

Gjest halsgrums
Skrevet

er så plaget med grums i halsen hver morgen. har ikke vondt i halsen, hoster ikke , men stemmen er aldri bra om morningen

Er ofte slapp og uopplagt også. Kan dette halsgrumset være et symptom på noe?

Skrevet

Eller snorker du kanskje rett og slett? Snorkere puster med munnen åpen, noe som resulterer i tørr og "grumsete" hals og er også ofte uopplagte fordi de sover dårlig og småvåkner ofte (ikke sikkert de vet at de har våknet en gang) pga snorkingen og de medfølgende pusteproblemene.

Gjest grums i halsen
Skrevet

Eller snorker du kanskje rett og slett? Snorkere puster med munnen åpen, noe som resulterer i tørr og "grumsete" hals og er også ofte uopplagte fordi de sover dårlig og småvåkner ofte (ikke sikkert de vet at de har våknet en gang) pga snorkingen og de medfølgende pusteproblemene.

Det er godt mulig at jeg snorker, men bor alene så jeg har ikke fått noe særlig tilbakemeldinger på det. Kan også være luftveisallergi

Hva kan jeg gjøre for å finne ut av dette her?

Skrevet

Et sikkert tegn på at du bør slutte å røyke...(",)..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...