Gjest halsgrums Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 er så plaget med grums i halsen hver morgen. har ikke vondt i halsen, hoster ikke , men stemmen er aldri bra om morningen Er ofte slapp og uopplagt også. Kan dette halsgrumset være et symptom på noe? 0 Siter
asterix Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Eller snorker du kanskje rett og slett? Snorkere puster med munnen åpen, noe som resulterer i tørr og "grumsete" hals og er også ofte uopplagte fordi de sover dårlig og småvåkner ofte (ikke sikkert de vet at de har våknet en gang) pga snorkingen og de medfølgende pusteproblemene. 0 Siter
Gjest grums i halsen Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Eller snorker du kanskje rett og slett? Snorkere puster med munnen åpen, noe som resulterer i tørr og "grumsete" hals og er også ofte uopplagte fordi de sover dårlig og småvåkner ofte (ikke sikkert de vet at de har våknet en gang) pga snorkingen og de medfølgende pusteproblemene. Det er godt mulig at jeg snorker, men bor alene så jeg har ikke fått noe særlig tilbakemeldinger på det. Kan også være luftveisallergi Hva kan jeg gjøre for å finne ut av dette her? 0 Siter
sigga Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Et sikkert tegn på at du bør slutte å røyke...(",).. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.