Gå til innhold

Jeg føler en dyp, inderlig og ektefølt avsky...

Anbefalte innlegg

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Og hvem er så dette?

Ojoj, her følger vi med :)

Skrevet

Jeg har alltid vært motstander av LO, men nå vurderer jeg faktisk å bytte fra et YS-forbund til et LO-forbund. Ikke minst pga støtten til AP og SV.

Den dype, inderlige og ektefølte avskyen sparer jeg til Carl I Hagen og hans skare.

Gjest et annet nick
Skrevet

Og hvem er så dette?

http://www.idag.no/debatt-oppslag.php3?ID=7488

Utenrikspolitisk utforkjøring fra LO

På LO-kongressen vartet Landsorganisasjonens leder, Gerd-Liv Valla, opp med den mest utrolige sammenstilling av fagforeningskjemper som Tor Aspengren med Jassir Arafat.

Ja, du leste rett.

Hun takket fagforeningskjemper, arbeidets hedersmenn og kvinner, for så å avslutte med en takk til terroristen Jassir Arafat.

Vi undres på hvilken utenrikspolitikk den rød-grønne koalisjonen kommer til å føre, når Gerd Liv Valla med en hånd på rattet som sentralstyremedlem i Arbeiderpartiet.

Her ligger det virkelig an til utforkjøringer.

Vi tror at mange fagforeningskjemper som ble minnet med et minutts stillhet sammen med Arafat, vil betakke seg for sammenhengen som de puttes inn i.

Kjempene fra arbeiderbevegelsen har stått for en ikke-voldelig linje - der meninger og ord var stridsmideler. Jassir Arafat har stått for en voldslinje som flere og flere er enige om har bragt et palestina-arabisk folk intet godt - og representert en nedslakting av uskyldige jøder på busser, på gaten, på forsamlingssteder.

Fagforeningskjempene har representert de norske demokratiske idealer. Arafat har stått innenfor en totalitær islamsk-sosialistisk tradisjon, akkurat som Fidel Castro og alle ledere i det kommunistiske Øst-Europa han har hyllet.

Dette må jo Valla vite.

Skrevet

På LO-kongressen vartet Landsorganisasjonens leder, Gerd-Liv Valla, opp med den mest utrolige sammenstilling av fagforeningskjemper som Tor Aspengren med Jassir Arafat.

Ja, du leste rett.

Hun takket fagforeningskjemper, arbeidets hedersmenn og kvinner, for så å avslutte med en takk til terroristen Jassir Arafat.

Vi undres på hvilken utenrikspolitikk den rød-grønne koalisjonen kommer til å føre, når Gerd Liv Valla med en hånd på rattet som sentralstyremedlem i Arbeiderpartiet.

Vi tror at mange fagforeningskjemper som ble minnet med et minutts stillhet sammen med Arafat, vil betakke seg for sammenhengen som de puttes inn i.

Kjempene fra arbeiderbevegelsen har stått for en ikke-voldelig linje - der meninger og ord var stridsmideler. Jassir Arafat har stått for en voldslinje som flere og flere er enige om har bragt et palestina-arabisk folk intet godt - og representert en nedslakting av uskyldige jøder på busser, på gaten, på forsamlingssteder.

Fagforeningskjempene har representert de norske demokratiske idealer. Arafat har stått innenfor en totalitær islamsk-sosialistisk tradisjon, akkurat som Fidel Castro og alle ledere i det kommunistiske Øst-Europa han har hyllet.

Dette må jo Valla vite.

Å, hun, ja...

Nå føler jeg meg veeeldig lur.

Skrevet

Å, hun, ja...

Nå føler jeg meg veeeldig lur.

Men det er du ikke! :)

Skrevet

Ja, du leste rett.

Dette må jo Valla vite.

Disse ordene kommer fra Finn Jarle Sæle, Anita Appeltuns Sæles bedre halvdel. Det hadde holdt med linken.

Selvsagt vet jødehateren Valla hvem og hva hun hyller, men hun vil ikke snakke om det når hun blir spurt. Hun og hennes likesinnede vil bringe dette landet inn i en alvorlig klemme, dersom vi ikke tar et seriøst oppgjør med den fanskapen hun står for.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Flott dame fra Hemnes kommune:-)

Skrevet

Bare for å si det; dette er da ikke plo-skjerf????

Ellers får du kose deg med avskyen på fredagskvelden. Ser kona koser seg med ord... Hva med å finne frem rødvinen?

Gjest PolPotMao
Skrevet

En gammelstalinist?

Stalin drepte mellom 47 og 63 millioner mennesker pluss 30 mill som døde i 2. VK, og var den verste rasisten som har gått på to.

De som har/hadde den bartesatanen som forbilde er til å kaste opp av.

Skrevet

Det der var ikke noe ordentlig skjerf vel. Du skal bare se de fine skjerfene jeg har på loftet du.

Skrevet

Det der var ikke noe ordentlig skjerf vel. Du skal bare se de fine skjerfene jeg har på loftet du.

Tja, hvorfor ikke? Så sant du ikke har en 9 mm Browning gjemt inni en av dem.

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Så sant du ikke har en 9 mm Browning gjemt inni en av dem.

Nei, de er på gjennomreise på vei til søpla :o)

Skrevet

Nei, de er på gjennomreise på vei til søpla :o)

Kaster du PLO-skjerfene dine?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...