flisa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 ...eller er det jeg som er blitt for gammel? - - jeg syns hun har håret og klæne som mora mi hadde da jeg var liten....skal det være sånn nå? - stygt syns jeg - - likte kjolen til Jorun veldig godt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Helt enig med deg. Men fargen var moderne da. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 50-talls stil er moderne igjen, det. Jeg likte også best Joruns antrekk. 0 Siter
smekka Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Syntes kjolen var fin til sitt bruk, men IKKE på scenen i et stort show!! Og den måtte de til London for å kjøpe...kjære vene! 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Syntes kjolen var fin til sitt bruk, men IKKE på scenen i et stort show!! Og den måtte de til London for å kjøpe...kjære vene! Litt "avslutning på ungdomsskolen-stil" ? 0 Siter
Gjest du skal ikke tro at du er noe? Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Som dere kritiserer!! Det er sånn unger lærer å være så kritisk til hverandre, de hører foreldrene sitter og diskuterer klær, tykk/tynn, pen/stygg på folk de ser på TV. Er det så vanskelig å godta at smaken er ulik???? Jeg synes Tone var søt jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Som dere kritiserer!! Det er sånn unger lærer å være så kritisk til hverandre, de hører foreldrene sitter og diskuterer klær, tykk/tynn, pen/stygg på folk de ser på TV. Er det så vanskelig å godta at smaken er ulik???? Jeg synes Tone var søt jeg. Har ikke sagt et ord jeg - jeg skriver på en anonym internettside 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Slo på akkurat da de avslørte hvem som vant - og jeg er enig med deg, kjolen til Tone var tragisk. Klippet rett ut fra 70-tallet og akkurat den grønnfargen gjorde den ikke bedre akkurat... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Slo på akkurat da de avslørte hvem som vant - og jeg er enig med deg, kjolen til Tone var tragisk. Klippet rett ut fra 70-tallet og akkurat den grønnfargen gjorde den ikke bedre akkurat... Den gangen jeg konfirmerte meg, så alle slik ut. Lokketopp og kjole med belte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Den gangen jeg konfirmerte meg, så alle slik ut. Lokketopp og kjole med belte. Men det var vel på 70-tallet vel? ;o) Da var det jo moderne! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Men det var vel på 70-tallet vel? ;o) Da var det jo moderne! Jeg hadde ikke lokketopp jeg altså ;o) Men det var veldig moderne. 0 Siter
sigga Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Så desidert det dårligste kjolevalget til Tone sålangt ja. Etter min smak da... Jorun var fin, stilen står til henne fullt ut!! 0 Siter
flisa Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Jeg hadde ikke lokketopp jeg altså ;o) Men det var veldig moderne. Jeg hadde guttekort hår - da som nå 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg hadde guttekort hår - da som nå Jeg hadde langt og hadde det løst. Aldri i verden om noen hadde fått meg til å sette det opp i lokketopp. Noe så grusomt ) 0 Siter
vilde Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Som dere kritiserer!! Det er sånn unger lærer å være så kritisk til hverandre, de hører foreldrene sitter og diskuterer klær, tykk/tynn, pen/stygg på folk de ser på TV. Er det så vanskelig å godta at smaken er ulik???? Jeg synes Tone var søt jeg. Helt enig! 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Helt enig! Vi sier da ikke Tone er noe annet enn søt og pen - det kan jo alle se - men kjolen og hårfrisyren syns jeg var gammeldags - og det har ingenting med kroppen, peronligheten eller noe det!?!?!?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.