Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller er det jeg som er blitt for gammel? - - jeg syns hun har håret og klæne som mora mi hadde da jeg var liten....skal det være sånn nå? - stygt syns jeg - - likte kjolen til Jorun veldig godt! :)

Skrevet

Helt enig med deg. Men fargen var moderne da.

Skrevet

50-talls stil er moderne igjen, det. Jeg likte også best Joruns antrekk.

Skrevet

Syntes kjolen var fin til sitt bruk, men IKKE på scenen i et stort show!! Og den måtte de til London for å kjøpe...kjære vene!

Skrevet

Syntes kjolen var fin til sitt bruk, men IKKE på scenen i et stort show!! Og den måtte de til London for å kjøpe...kjære vene!

Litt "avslutning på ungdomsskolen-stil" ? :)

Gjest du skal ikke tro at du er noe?
Skrevet

Som dere kritiserer!! Det er sånn unger lærer å være så kritisk til hverandre, de hører foreldrene sitter og diskuterer klær, tykk/tynn, pen/stygg på folk de ser på TV.

Er det så vanskelig å godta at smaken er ulik???? Jeg synes Tone var søt jeg.

Skrevet

Som dere kritiserer!! Det er sånn unger lærer å være så kritisk til hverandre, de hører foreldrene sitter og diskuterer klær, tykk/tynn, pen/stygg på folk de ser på TV.

Har ikke sagt et ord jeg - jeg skriver på en anonym internettside :)

Skrevet

Slo på akkurat da de avslørte hvem som vant - og jeg er enig med deg, kjolen til Tone var tragisk. Klippet rett ut fra 70-tallet og akkurat den grønnfargen gjorde den ikke bedre akkurat...

Skrevet

Slo på akkurat da de avslørte hvem som vant - og jeg er enig med deg, kjolen til Tone var tragisk. Klippet rett ut fra 70-tallet og akkurat den grønnfargen gjorde den ikke bedre akkurat...

Den gangen jeg konfirmerte meg, så alle slik ut. Lokketopp og kjole med belte.

Skrevet

Den gangen jeg konfirmerte meg, så alle slik ut. Lokketopp og kjole med belte.

Men det var vel på 70-tallet vel? ;o) Da var det jo moderne!

Skrevet

Men det var vel på 70-tallet vel? ;o) Da var det jo moderne!

Jeg hadde ikke lokketopp jeg altså ;o)

Men det var veldig moderne.

Skrevet

Så desidert det dårligste kjolevalget til Tone sålangt ja. Etter min smak da...

Jorun var fin, stilen står til henne fullt ut!!

Skrevet

Jeg hadde ikke lokketopp jeg altså ;o)

Men det var veldig moderne.

Jeg hadde guttekort hår - da som nå :)

Skrevet

Jeg hadde guttekort hår - da som nå :)

Jeg hadde langt og hadde det løst. Aldri i verden om noen hadde fått meg til å sette det opp i lokketopp. Noe så grusomt :o)

Skrevet

Helt enig!

Skrevet

Helt enig!

Vi sier da ikke Tone er noe annet enn søt og pen - det kan jo alle se - men kjolen og hårfrisyren syns jeg var gammeldags - og det har ingenting med kroppen, peronligheten eller noe det!?!?!?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...