Gå til innhold

Ingen over, ingen ved siden.


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det hadde jo vært for gæli å kjøpe de sjøl. ;)

Neida, men samma fan når jeg er hos Narvesen, så har grådige never grafset siste utgave ut av hylla. Det er som en evig forbannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyes never lie

Neida, men samma fan når jeg er hos Narvesen, så har grådige never grafset siste utgave ut av hylla. Det er som en evig forbannelse.

Her har vi en pondus fan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jo vært for gæli å kjøpe de sjøl. ;)

Jeg er glad til - for det er helt SINNSYKT som han ler - tannlegen må jo tro han har drekki eller noe før han komemr - for han brøler og detter omtrent ut av stolen. Noen ganger sitter jentene og jeg ned på kjøkkenet - og så hører vi fra 2.etasje voldsomme latterbrøl - - -nesten litt skummelt - å le sånn helt aleine av tegninger....:)

*grøss* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men samma fan når jeg er hos Narvesen, så har grådige never grafset siste utgave ut av hylla. Det er som en evig forbannelse.

Abborner:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, men samma fan når jeg er hos Narvesen, så har grådige never grafset siste utgave ut av hylla. Det er som en evig forbannelse.

Abonere mente jeg. Ble litt skrivefeil her. (vet ikke om jeg harskrevet det rett nå heller da, hehe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg må bytte tannlege forresten. Det eneste som finnes på venterommet til min tannlege er skrekkbilder om tann-transplantasjoner, hva som skjer hvis man ikke pusser tennene, moralpreken om tanntrådbruk osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonere mente jeg. Ble litt skrivefeil her. (vet ikke om jeg harskrevet det rett nå heller da, hehe.)

Jeg vurderer den muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg må bytte tannlege forresten. Det eneste som finnes på venterommet til min tannlege er skrekkbilder om tann-transplantasjoner, hva som skjer hvis man ikke pusser tennene, moralpreken om tanntrådbruk osv osv...

Min forrige tannlege haded Vakttårnet og Familien - - nå har gubben og jeg samme tannlege - og han har; Pondus og Interiørbladet - WOW! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg må bytte tannlege forresten. Det eneste som finnes på venterommet til min tannlege er skrekkbilder om tann-transplantasjoner, hva som skjer hvis man ikke pusser tennene, moralpreken om tanntrådbruk osv osv...

Det er de verste. Bytt så fort du kan. Tannleger skal være kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min forrige tannlege haded Vakttårnet og Familien - - nå har gubben og jeg samme tannlege - og han har; Pondus og Interiørbladet - WOW! :)

"Min forrige tannlege haded Vakttårnet og Familien"

Vakttårnet? Hvem er det som legger ut jehovas-vitneblader på venterommet.

Var han jehovas vitne selv kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Min forrige tannlege haded Vakttårnet og Familien"

Vakttårnet? Hvem er det som legger ut jehovas-vitneblader på venterommet.

Var han jehovas vitne selv kanskje?

Ja, han må jo ha vært det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har alle Pondusbladene som er utgitt! :)

*knuge på samlingen*

Jeg også..:-)

Men jeg har ikke alle albumene lenger..De ble jo plutselig verdt så fryktelig mye, så de røyk en dag da lommeboka mi var på det slankeste..:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også..:-)

Men jeg har ikke alle albumene lenger..De ble jo plutselig verdt så fryktelig mye, så de røyk en dag da lommeboka mi var på det slankeste..:-o

Jeg har ikke samlet på albumene, dessverre. Men jeg tror jeg har det første albumet liggende et sted, det er vel verdt noen hete kronasjer? Hva fikk du for ditt da? Dette er "Alt for Norge".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...