studmuffin Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva er egentlig det vanligste symptomet på hjernesvulst? Leste her en plass at det ikke er hodepine.. For litt over en uke siden fall jeg sammen på gulvet, mistet følelsen i ansiktet og ble kjempesvimmel. Ringte legevakt og fikk beskjed om at det "bare" var et angstanfall, og at jeg kunne ta det helt med ro. Kom til han å tok en sjekk, og han forsikret meg om at det ikke verken var svulst, blødning eller noe annet farlig. Veldig flink lege som pratet lenge for å berolige meg. Har vært plaget med småsvimmelhet og hodepine en stund (hodepine har jeg vært plaget av før) etter dette første anfallet og har fått flere småanfall, er svimmel daglig og føler at jeg ikke er til stede på en måte. Tenker jo selvfølgelig det verste selv om legen avkreftet dette. Mulig angstanfallene(om det er det jeg har) kan komme av stress, men vet ikke i og med at jeg ikke føler meg stresset selv om jeg har innmari mye på programmet hele tiden. Trodde angstanfallene kom en liten stund og så ble man helt bra igjen med en gang, men slik er det ikke med meg, har vert dårlig siden dette "store" anfallet og det er vel derfor jeg er litt redd for andre ting. Er 22 år. Bare av ren nysjerrighet: Hva er egentlig prognosen ved hjernesvulst? Håper på mange svar.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185109-hjernesvulst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rosa73 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Mitt tips til deg er å fokusere på andre ting enn sykdom. Du har vært hos lege og fått beskjed om at du ikke lider av noe alvorlig og da må du slå deg til ro med det. Dersom du vet for mye om symptomer på ulike sykdommer kan du faktisk fremkalle lignende symptomer hos deg selv. Det høres ut for meg som at du er overfokusert på sykdom. Kan det stemme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185109-hjernesvulst/#findComment-1265401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
studmuffin Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Mitt tips til deg er å fokusere på andre ting enn sykdom. Du har vært hos lege og fått beskjed om at du ikke lider av noe alvorlig og da må du slå deg til ro med det. Dersom du vet for mye om symptomer på ulike sykdommer kan du faktisk fremkalle lignende symptomer hos deg selv. Det høres ut for meg som at du er overfokusert på sykdom. Kan det stemme? Nei, det er vel nettopp det jeg ikke er. Har vel knapt hatt feber før. Men etter dette angstanfallet har jeg vært så innmari dårli og kan liksom ikke forstå at det går an uten at noe er galt..kom som lyn fra klar himmel. Men det er vel lettere å forstå for folk som har hatt et slikt anfall, som vet hvor ubehagelig å rart det er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185109-hjernesvulst/#findComment-1265952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.