Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så.. Hvem blir den siste som joiner turneen? Jeg tipper på Christian! Og jeg tipper på at Christian og Jorun blir et par! Var det bare jeg som så at de nusset på scenen når han skulle gratulere henne? Gaute tok det jo opp på nachspielet, men ingen hadde fått det med seg.. Er dere blinde?? ;)

Skrevet

Var nok ikke bare du som så det:

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/05/20/432291.html

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article392760.ece

Jeg tror kanskje Erik blir den siste =)

Hehe jeg gir meg ikke med idol, syns faktisk det var veldig bra iår iforhold til ifjor! Jorun sjarmerte alle og fortjente å vinne - HELT KLART! Erik er utrolig flink men blir mer show og klart morsommere for media hvis Christian blir med :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe jeg gir meg ikke med idol, syns faktisk det var veldig bra iår iforhold til ifjor! Jorun sjarmerte alle og fortjente å vinne - HELT KLART! Erik er utrolig flink men blir mer show og klart morsommere for media hvis Christian blir med :)

Uff, nei. Idol var bra første gangen! Heia Kurt!! Ellers har det bare vært grei underholdning på fredagskvelden.

Jeg syns ikke Jorun fortjente å vinne. Cindy eller Ali var myye flinkere =)

Skrevet

Uff, nei. Idol var bra første gangen! Heia Kurt!! Ellers har det bare vært grei underholdning på fredagskvelden.

Ali har jeg aldri likt (stemmen altså).

Cindy har bra stemme, men er SÅ "blond" under hvert eneste intervju. Helt utrolig...

Jorunn er flott, selv om hun ikke er den største vokalisten av alle deltakerne i år. Hun er "bryggesjauer" off stage, ja vel, men det går i alle fall an å få et par noenlunde vettuge setninger ut av henne under intervjuer...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Cindy har bra stemme, men er SÅ "blond" under hvert eneste intervju. Helt utrolig...

Jorunn er flott, selv om hun ikke er den største vokalisten av alle deltakerne i år. Hun er "bryggesjauer" off stage, ja vel, men det går i alle fall an å få et par noenlunde vettuge setninger ut av henne under intervjuer...

"Ali har jeg aldri likt (stemmen altså). "

Jeg har heller ikke det. Helt til de siste gangene han sang. Da ble jeg omvendt. He he

"Cindy har bra stemme, men er SÅ "blond" under hvert eneste intervju. Helt utrolig..."

He he.. ja!! Kjempeartig å se/høre på. Hadde fått meg mang en latter om hun vant idol.. *knis*

"Jorunn er flott, selv om hun ikke er den største vokalisten av alle deltakerne i år. Hun er "bryggesjauer" off stage, ja vel, men det går i alle fall an å få et par noenlunde vettuge setninger ut av henne under intervjuer..."

Ja, helt enig. Å hun er jo veldig artist da. Men hvor lenge hun vil overleve som en, gjelder å se..

Skrevet

Hvorfor er hun bryggesjauer? Jeg har ikke fulgt med før på slutten jeg

Skrevet

Hvorfor er hun bryggesjauer? Jeg har ikke fulgt med før på slutten jeg

Hun både går og prater veldig bredt og "røft", så det var en kommentar fra en dommer en gang som har blitt hengende ved henne.

:-)

Skrevet

Hun både går og prater veldig bredt og "røft", så det var en kommentar fra en dommer en gang som har blitt hengende ved henne.

:-)

OK, jeg hører ikke sånt når folk har den dialekten :o)

Skrevet

Eg likte ikkje Kurt. HAN kunne ihvertfall ikkje synge!!

Skrevet

Det kan vel kanskje tenkes at vi rett og slett driter i det?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eg likte ikkje Kurt. HAN kunne ihvertfall ikkje synge!!

He he.. Hvis du syns Jorun er flinkere enn Kurt til å synge er det noe alvorlig feil med ørene dine :P

Skrevet

He he.. Hvis du syns Jorun er flinkere enn Kurt til å synge er det noe alvorlig feil med ørene dine :P

nope, Kurt vann sikkert berre pga dei stygge tennene. Han hadde ei ekkel stemme som ikkje passa inn. Mykje betre med Kjartan som vann i fjor!!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

nope, Kurt vann sikkert berre pga dei stygge tennene. Han hadde ei ekkel stemme som ikkje passa inn. Mykje betre med Kjartan som vann i fjor!!!

Ja, vi har jo alle sett hvor bra Kjartans karriere har gått. LOL

Du var kanskje 1 av de 9 som møtte opp på konsertene hans? ;)

Skrevet

Ja, vi har jo alle sett hvor bra Kjartans karriere har gått. LOL

Du var kanskje 1 av de 9 som møtte opp på konsertene hans? ;)

Nope, men det er han eg har likt best. Håpa på at Malin skulle vinna i år, men ho gjekk ut så altfor tidleg :-(

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nope, men det er han eg har likt best. Håpa på at Malin skulle vinna i år, men ho gjekk ut så altfor tidleg :-(

Malin likte jeg og godt. Hun var ei søt jente =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...