Gå til innhold

Verden er faen ikke til å fatte

Anbefalte innlegg

Gjest Harry Hawaii
Skrevet

*LOL* for noen skrekk-eksemplarer du omgir deg med!

Jeg har/er heldigvis ingen av de delene. (Feite gullsmykker/solariumsbrun osv. Farger ikke engang håret. Sorry, du hadde et giga bomskudd der, lille mann!

jaja, du har hår i det minste?:0)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• ShitDiddelyDo

6

• collins

4

• Hekta

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel 49+
Skrevet

Det ligger nede på Aker Brygge, litt inn fra sjøen, midtt i mot Bar1.

Om stedet er harry vet jeg faktisk ikke, har et avslappet forhold til slike definisjoner. Jeg har det ihvertfall moro hver gang jeg er der, og det er glimter til skikkelig i blant med noen virkelige gode karaoke-prestasjoner.

Men for all del, det forekommer også fulle jentegjenger som gjør ganske middelmådige versjoner av "Girls just want to have fun", også...

Kunne vært artig å titte inn! Hvilke ukedager er det håp om noe liv der, da? Takker for svar :))

Gjest engel 49+
Skrevet

jaja, du har hår i det minste?:0)

HEHE... du har kapitluert, det er bra. Vi kan jo være venner, nå som du slutter å putte meg inn i feil bås bare pga aldern min. Men nå må jeg gå, hade' sålenge ;)

Gjest Harry Hawaii
Skrevet

HEHE... du har kapitluert, det er bra. Vi kan jo være venner, nå som du slutter å putte meg inn i feil bås bare pga aldern min. Men nå må jeg gå, hade' sålenge ;)

Jeg er litt redd eldre damer jeg.

Skrevet

Jeg er litt redd eldre damer jeg.

Ja, vi er drita skumle! :=

Skrevet

Jeg så idol en gang i år, for å ha et grunnlag å uttale meg på.

Fy så vondt det gjorde i ørene!

Akkurat som å gå på byen og høre på karaoke der.

Nei, er glad det er er avgjort. Synd og skam at det skal ta opp så mye plass i nyheter på tv, radio og avis (ikke det at jeg gjør det bedre med dette innlegget)

Mulig journ vant fordi ingen skjønner hva hun sier :-p

Det er til pass for all fotballen vi andre må tåle som bryter av barne_TV, fyller opp avisene etc. - tenk deg! - - -og de bare svetter og blør og sparker i en BALL - er det barnslig eller? *LOL*

Nei gitt, la oss få litt uskyldig moro vi som ikke vil ha sport også - vi UNNER faktisk fotballfansen å ha den leken, som det er - la oss få leke med kjoler, sang, glitter og moro den lille stunden det står på.

Skrevet

Jeg synes det er vanskeligere å fatte at folk som ikke har interesse av dette automatisk tror de er så mye mer normal enn resten av befolkningen.

Det er også vanskelig å fatte at folk som ikke har interesse av dette bruker så mye energi på å irritere seg over alle de som liker idol. Ikke fordi det er genuint og intellektuelt, men fordi det er vanlige ungdommer som er med og får prøvd ut sine drømmer. Dette er et konsept hvor alle i utgangspunktet har sjansen til å bli med, man må ikke være etabelert og kjenne de rette personene for å få sitt øyeblikk i rampelyset.

Ja, tenk om vi skulle hengt ut fotballinteresserte på samme måte - det pågår jo tross alt hele tiden, året rundt----

Skrevet

Jeg er ikke så sikker på at jeg er normal, og ikke vil jeg være det heller. Den normale skalaen er meget variert fra hodet som tenker og øynene som ser.

*trøster* du er ikke normal på en flekk :-)

Skrevet

Du og jeg, SDD, du og jeg. :o)

Har ikke sett Idol jeg heller og er imponert over det engasjement som legges for dagen her inne.

Det er ikke alle som er nyforelska serru - du har jo annet å pulse med - hehe

Gjest Harry Hawaii
Skrevet

Ja, vi er drita skumle! :=

Ikke når dere holder dere hjemme i bingolokalet:0)

Skrevet

Ikke når dere holder dere hjemme i bingolokalet:0)

Nei da er vi alle trygge! :)

Skrevet

Duu.. Du har engasjert deg i Idol du og. Det er til og med tatt et bilde av deg. Bare se:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278040

;):P:)

Fy flate - det er SYND på sånn ungdom. Om det finnes en Gud så tror jeg ikk ehan hadde ønsket slikt svart syn på alt som er glede og uskyldig moro i livet. *grøss*

Gjest Harry Hawaii
Skrevet

Nei da er vi alle trygge! :)

hmm, går du også på bingo? Er du gammel?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, som sagt: Det finnes utrolig mange gærninger. :)

Uff ja, godt vartfall vi to er normal :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uff ja, godt vartfall vi to er normal :P

Jupp. Det er jeg og du. Og Lillemus. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes det er vanskeligere å fatte at folk som ikke har interesse av dette automatisk tror de er så mye mer normal enn resten av befolkningen.

Det er også vanskelig å fatte at folk som ikke har interesse av dette bruker så mye energi på å irritere seg over alle de som liker idol. Ikke fordi det er genuint og intellektuelt, men fordi det er vanlige ungdommer som er med og får prøvd ut sine drømmer. Dette er et konsept hvor alle i utgangspunktet har sjansen til å bli med, man må ikke være etabelert og kjenne de rette personene for å få sitt øyeblikk i rampelyset.

Selvfølgelig tror jeg at jeg er mer normal enn en bråte sauer som dilter etter et underholdningsprogram på tv, mens de kunne brukt tiden sin på Trompeten karaoke i Oslo.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så idol en gang i år, for å ha et grunnlag å uttale meg på.

Fy så vondt det gjorde i ørene!

Akkurat som å gå på byen og høre på karaoke der.

Nei, er glad det er er avgjort. Synd og skam at det skal ta opp så mye plass i nyheter på tv, radio og avis (ikke det at jeg gjør det bedre med dette innlegget)

Mulig journ vant fordi ingen skjønner hva hun sier :-p

Du får si fra en gang du er i Oslo, så skal jeg faen døtte meg synge litt karaoke for deg jeg. Uten at du trenger å hylle meg med plakater eller noe. Selv om det jo hadde vært litt stas med noen plakatberter løpende rundt meg. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jupp. Det er jeg og du. Og Lillemus. :)

Hmm..det ligger en dame i litt finere klær rett ut i parken utenfor her. Ikke er det sol, å hun ligger der bare uten å bevege seg.. Lurer på om hun lever? :s

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...