Gå til innhold

Verden er faen ikke til å fatte

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmm..det ligger en dame i litt finere klær rett ut i parken utenfor her. Ikke er det sol, å hun ligger der bare uten å bevege seg.. Lurer på om hun lever? :s

Du får gå ut og pirke borti henne med en kjepp. :)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• ShitDiddelyDo

6

• collins

4

• Hekta

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du får gå ut og pirke borti henne med en kjepp. :)

He he...=) Tror jeg heller bare åpner vinduet å kaster noe herifra. Kanskje hun er farlig.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hvor er Zinatra? Har visst hørt om det. Er det harry eller ålreit?

Karaoke er pr. definisjon Harry.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ja, tenk om vi skulle hengt ut fotballinteresserte på samme måte - det pågår jo tross alt hele tiden, året rundt----

Jeg henger ut fotballtullinger også. De er enda verre enn karaoke og IDOL.

Skrevet

Jeg henger ut fotballtullinger også. De er enda verre enn karaoke og IDOL.

Hehe hva er "lov" å syns er moro uten å bli stemplet som tulling da? :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hehe hva er "lov" å syns er moro uten å bli stemplet som tulling da? :)

He he, kun intellektuelle sysler :)

Skrevet

hmm, går du også på bingo? Er du gammel?

Jeg gikk på bingo som barn - med bestemora mi - vi tok bingobussen til og med - hehe. Hun vant kaffe og en lenestol.

Om jeg er gammel? 42 år ung er jeg :)

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg gikk på bingo som barn - med bestemora mi - vi tok bingobussen til og med - hehe. Hun vant kaffe og en lenestol.

Da må du vel passe deg, Harry H. --- hun er vel farlig, da? hehe....

Skrevet

Mamma, jeg og ungene spilte bingo i syden vi, det var en del av

hotellunderholdning på kveldene...vi vant is, Champagne, Margaritas og middag i restauranten:-)

Men som mamma sa..."Såffi, dette holder vi for oss selv"...så egentlig har vi en avtale om ikke å fortelle det til noen..hehe.

Gjest engel 49+
Skrevet

Mamma, jeg og ungene spilte bingo i syden vi, det var en del av

hotellunderholdning på kveldene...vi vant is, Champagne, Margaritas og middag i restauranten:-)

Men som mamma sa..."Såffi, dette holder vi for oss selv"...så egentlig har vi en avtale om ikke å fortelle det til noen..hehe.

ojjjjjjjj... og så klarte du ikke la vaære å røpe det likevel :P

hehe... typisk sydenturist, du, såffie!

Skrevet

ojjjjjjjj... og så klarte du ikke la vaære å røpe det likevel :P

hehe... typisk sydenturist, du, såffie!

...for å si det sånn, jeg tror neppe jeg hadde giddi og spilt bingo om jeg hadde hatt annet reisefølge enn mora mi,og på den tiden - to mindreårige barn med meg...:-)

Gjest engel 49+
Skrevet

...for å si det sånn, jeg tror neppe jeg hadde giddi og spilt bingo om jeg hadde hatt annet reisefølge enn mora mi,og på den tiden - to mindreårige barn med meg...:-)

Jeg tror deg!! Synes du var tapper som holdt ut i det hele tatt, jeg! Men så er jeg vel ekstremt forutinntatt når det gjelder bingo også. Det ser bare så.... ¤#% ut, det lille jeg har sett av bingolokaler på tv.

Skrevet

Hehe, som sagt: Det finnes utrolig mange gærninger. :)

Jeg tror du bekymrer deg om feil gærninger.

Skrevet

Det er (faen) enda vanskeligere å fatte at det finnes mennesker som ikke har fått med seg Idol-finalen.. :-)

Gjest bak gardinene
Skrevet

*trøster* du er ikke normal på en flekk :-)

det er ikke du heller flisa, om noe så kommer bebba nærmere definisjonen normal enn du kan noen ganger drømme om å komme. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde tenkt å være morsom på andres bekostning;)

Skrevet

Du får si fra en gang du er i Oslo, så skal jeg faen døtte meg synge litt karaoke for deg jeg. Uten at du trenger å hylle meg med plakater eller noe. Selv om det jo hadde vært litt stas med noen plakatberter løpende rundt meg. :)

Den e go du! :-p

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

det er ikke du heller flisa, om noe så kommer bebba nærmere definisjonen normal enn du kan noen ganger drømme om å komme. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde tenkt å være morsom på andres bekostning;)

Ironisk sans har du ikke i hvert fall, ikke nick heller denne gangen.

Skrevet

Det er til pass for all fotballen vi andre må tåle som bryter av barne_TV, fyller opp avisene etc. - tenk deg! - - -og de bare svetter og blør og sparker i en BALL - er det barnslig eller? *LOL*

Nei gitt, la oss få litt uskyldig moro vi som ikke vil ha sport også - vi UNNER faktisk fotballfansen å ha den leken, som det er - la oss få leke med kjoler, sang, glitter og moro den lille stunden det står på.

Idol er i for seg greit nok, men når avisene er stappfulle med det.. er nesten så godt som umulig å unngå å vite noe om det.

Fotballen derimot, den er det for lite av ;)

Gjest bak gardinene
Skrevet

Ironisk sans har du ikke i hvert fall, ikke nick heller denne gangen.

Forstår du ikke at jeg har noen høner å plukke med flisa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...