ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Hmm..det ligger en dame i litt finere klær rett ut i parken utenfor her. Ikke er det sol, å hun ligger der bare uten å bevege seg.. Lurer på om hun lever? :s Du får gå ut og pirke borti henne med en kjepp. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Du får gå ut og pirke borti henne med en kjepp. He he...=) Tror jeg heller bare åpner vinduet å kaster noe herifra. Kanskje hun er farlig. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hvor er Zinatra? Har visst hørt om det. Er det harry eller ålreit? Karaoke er pr. definisjon Harry. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Ja, tenk om vi skulle hengt ut fotballinteresserte på samme måte - det pågår jo tross alt hele tiden, året rundt---- Jeg henger ut fotballtullinger også. De er enda verre enn karaoke og IDOL. 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg henger ut fotballtullinger også. De er enda verre enn karaoke og IDOL. Hehe hva er "lov" å syns er moro uten å bli stemplet som tulling da? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Duu.. Du har engasjert deg i Idol du og. Det er til og med tatt et bilde av deg. Bare se: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278040 Oj, der ble han avslørt.... 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hehe hva er "lov" å syns er moro uten å bli stemplet som tulling da? He he, kun intellektuelle sysler 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 hmm, går du også på bingo? Er du gammel? Jeg gikk på bingo som barn - med bestemora mi - vi tok bingobussen til og med - hehe. Hun vant kaffe og en lenestol. Om jeg er gammel? 42 år ung er jeg 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg gikk på bingo som barn - med bestemora mi - vi tok bingobussen til og med - hehe. Hun vant kaffe og en lenestol. Om jeg er gammel? 42 år ung er jeg Da må du vel passe deg, Harry H. --- hun er vel farlig, da? hehe.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg gikk på bingo som barn - med bestemora mi - vi tok bingobussen til og med - hehe. Hun vant kaffe og en lenestol. Om jeg er gammel? 42 år ung er jeg Mamma, jeg og ungene spilte bingo i syden vi, det var en del av hotellunderholdning på kveldene...vi vant is, Champagne, Margaritas og middag i restauranten:-) Men som mamma sa..."Såffi, dette holder vi for oss selv"...så egentlig har vi en avtale om ikke å fortelle det til noen..hehe. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Mamma, jeg og ungene spilte bingo i syden vi, det var en del av hotellunderholdning på kveldene...vi vant is, Champagne, Margaritas og middag i restauranten:-) Men som mamma sa..."Såffi, dette holder vi for oss selv"...så egentlig har vi en avtale om ikke å fortelle det til noen..hehe. ojjjjjjjj... og så klarte du ikke la vaære å røpe det likevel hehe... typisk sydenturist, du, såffie! 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 ojjjjjjjj... og så klarte du ikke la vaære å røpe det likevel hehe... typisk sydenturist, du, såffie! ...for å si det sånn, jeg tror neppe jeg hadde giddi og spilt bingo om jeg hadde hatt annet reisefølge enn mora mi,og på den tiden - to mindreårige barn med meg...:-) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 ...for å si det sånn, jeg tror neppe jeg hadde giddi og spilt bingo om jeg hadde hatt annet reisefølge enn mora mi,og på den tiden - to mindreårige barn med meg...:-) Jeg tror deg!! Synes du var tapper som holdt ut i det hele tatt, jeg! Men så er jeg vel ekstremt forutinntatt når det gjelder bingo også. Det ser bare så.... ¤#% ut, det lille jeg har sett av bingolokaler på tv. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hehe, som sagt: Det finnes utrolig mange gærninger. Jeg tror du bekymrer deg om feil gærninger. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det er (faen) enda vanskeligere å fatte at det finnes mennesker som ikke har fått med seg Idol-finalen.. :-) 0 Siter
Gjest bak gardinene Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 *trøster* du er ikke normal på en flekk :-) det er ikke du heller flisa, om noe så kommer bebba nærmere definisjonen normal enn du kan noen ganger drømme om å komme. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde tenkt å være morsom på andres bekostning;) 0 Siter
Hekta Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Du får si fra en gang du er i Oslo, så skal jeg faen døtte meg synge litt karaoke for deg jeg. Uten at du trenger å hylle meg med plakater eller noe. Selv om det jo hadde vært litt stas med noen plakatberter løpende rundt meg. Den e go du! :-p 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 det er ikke du heller flisa, om noe så kommer bebba nærmere definisjonen normal enn du kan noen ganger drømme om å komme. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde tenkt å være morsom på andres bekostning;) Ironisk sans har du ikke i hvert fall, ikke nick heller denne gangen. 0 Siter
Hekta Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det er til pass for all fotballen vi andre må tåle som bryter av barne_TV, fyller opp avisene etc. - tenk deg! - - -og de bare svetter og blør og sparker i en BALL - er det barnslig eller? *LOL* Nei gitt, la oss få litt uskyldig moro vi som ikke vil ha sport også - vi UNNER faktisk fotballfansen å ha den leken, som det er - la oss få leke med kjoler, sang, glitter og moro den lille stunden det står på. Idol er i for seg greit nok, men når avisene er stappfulle med det.. er nesten så godt som umulig å unngå å vite noe om det. Fotballen derimot, den er det for lite av 0 Siter
Gjest bak gardinene Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Ironisk sans har du ikke i hvert fall, ikke nick heller denne gangen. Forstår du ikke at jeg har noen høner å plukke med flisa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.