Gjest bebba Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 *trøster* du er ikke normal på en flekk :-) takk og pris for det. grøsse ved tanken på å være normal;) 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 det er ikke du heller flisa, om noe så kommer bebba nærmere definisjonen normal enn du kan noen ganger drømme om å komme. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde tenkt å være morsom på andres bekostning;) Det var en godmodig spøk til bebba - om du ikke skjønte det..... 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Forstår du ikke at jeg har noen høner å plukke med flisa. Hvorfor det? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det var en godmodig spøk til bebba - om du ikke skjønte det..... Jeg skjønte det, og er helt enig med deg;) Tenk å være så normal at jeg tok kaffeslabberas fremfor dol f.eks. det hadde vært bunnen på normalitet;) 0 Siter
Gjest bak gardinene Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hvorfor det? Det kan du få lov å gjette. 0 Siter
collins Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Karaoke er pr. definisjon Harry. Det er folk som er utrygge på seg sjøl, og famler med sin identitet, som sier det. Karaoke kan være dødskjedelig....og glitrende. Som all annen underholdning. 0 Siter
collins Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Kunne vært artig å titte inn! Hvilke ukedager er det håp om noe liv der, da? Takker for svar ) Jeg har ikke vært der andre dager enn fredager og lørdager, men det sies at det iblant kan være ganske bra der på torsdager også. Kanskje vi sees? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.