Gå til innhold

FU: Synger du på badet /kjøkkenet osv?

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

Synger du hjemme hos deg selv og i bilen og sånn?

(Jeg gjør det. I perioder, særlig når jeg er glad, og alene hjemme. Da synger jeg masse.)

Skrevet

Jada, jeg synger og koser meg. Helt til ungene brøler "SLUTT Å SYNG MAMMA", da tier jeg still..

Skrevet

Åja! Foreløbig har jeg ikke avslørt min vakre sangstemme for kjæresten, men når jeg er hjemme synger jeg i ett kjør. :o)

Lille Frø på 4 1/2 er ikke alltid like begeistret og sier innimellom, meget diplomatisk:"Du trenger ikke synge, mamma." :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var med i barne og ungdomskor, og har alltid elsket å synge.

Så jeg synger med den stemmen jeg har, og den er visst ikke helt bra;o), iflg min datter som kan dette bedre enn meg. Men pytt sann, hva gjør vel det?

Skrevet

"Synger du hjemme hos deg selv og i bilen og sånn?"

Nei, ikke i bilen. Da ser det jo ut som jeg sitter å prater med meg selv, men det hender at dattera mi og jeg synger sammen når vi er på kjøretur.

Hjemme ja, men det er mest raptusser og ikke sånn "gammel dame" lalling :)

Gjest engel 49+
Skrevet

"Synger du hjemme hos deg selv og i bilen og sånn?"

Nei, ikke i bilen. Da ser det jo ut som jeg sitter å prater med meg selv, men det hender at dattera mi og jeg synger sammen når vi er på kjøretur.

Hjemme ja, men det er mest raptusser og ikke sånn "gammel dame" lalling :)

Gjør det noe om folk tror du prater med deg selv da? De tror sikkert du prater i handsfree mobil uansett. Og så ser det sikkert ut som du har det gøy!

Hva er gammeldamelalling?

laguna1365380434
Skrevet

Jepp..Jeg skråler i vei..Hele tiden.. Hvis jeg er blid.

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synger ofte. Helt til samboer sier at nå er det nok! Så synger jeg litt til bare for å irritere han..Hihi

Men ofte skråler vi i vei i lag. Man blir i godt humør av å synge =)

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg synger ofte. Helt til samboer sier at nå er det nok! Så synger jeg litt til bare for å irritere han..Hihi

Men ofte skråler vi i vei i lag. Man blir i godt humør av å synge =)

ja ikkesant!

:))

Skrevet

Jeg synger overalt.

Og du skulle hørt mine arier! :o))

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synger overalt.

Og du skulle hørt mine arier! :o))

..men det er vel på dansegulvet du rocker mest? (Tenker på opera-synginga di) He he ;)

Skrevet

Jeg synger i bilen, til ungenes store fortvilelse:)

Gjest Bøygen2
Skrevet

I belive in miracle's, Where are you froooom, You Sexy thiiiing? I believe in miracle's Since you came alooong, You Sexy Thiiiiing . Where did you come from baaaby? And how did u know I needed youuuu?

Aoo da da daada dada ....

Gjest batteri
Skrevet

I belive in miracle's, Where are you froooom, You Sexy thiiiing? I believe in miracle's Since you came alooong, You Sexy Thiiiiing . Where did you come from baaaby? And how did u know I needed youuuu?

Aoo da da daada dada ....

hele tiden!! =)

Skrevet

Synger sjelden høyt, men har alltid en eller annen melodi på hjernen. F.eks Schnappi.. Gjerne fra det sekund jeg våkner til jeg forsvinner inn i drømmeverden..

Da Ali (deltaker i Idol) sang Sail Away for to fredager siden, nynnet jeg kontinuerlig på den i en hel uke etterpå. Helt til "mr lonely" tok over. Stønn..

Skrevet

Gjør det noe om folk tror du prater med deg selv da? De tror sikkert du prater i handsfree mobil uansett. Og så ser det sikkert ut som du har det gøy!

Hva er gammeldamelalling?

Gjør forsåvidt ikke noe om folk tror jeg prater med meg selv, eller bruker handsfree mobil, men det faller seg ikke naturlig for meg å sitte alene i bilen å gaule å synge :)

Gammel dame lalling - hva det er? Eldre damer som flyr rundt og svanser, synger og laller for seg selv vel - mens de gjør noe. Husarbeid f.eks.

Har du ikke sett det:)?

Skrevet

Gjør forsåvidt ikke noe om folk tror jeg prater med meg selv, eller bruker handsfree mobil, men det faller seg ikke naturlig for meg å sitte alene i bilen å gaule å synge :)

Gammel dame lalling - hva det er? Eldre damer som flyr rundt og svanser, synger og laller for seg selv vel - mens de gjør noe. Husarbeid f.eks.

Har du ikke sett det:)?

Forresten så har dattera mi karaokeannlegg på rommet og eget TV. Da kan hun synge mens hun ser seg selv på TV - den er kul :-)

Har hendt jeg har lånt med meg den ned, men det er lenge siden nå.

Det minner meg forrestet på at jeg må gå inn på nettet og se om det har kommet noen nye sanger hun kan legge inn :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...