Gjest engel 49+ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Synger du hjemme hos deg selv og i bilen og sånn? (Jeg gjør det. I perioder, særlig når jeg er glad, og alene hjemme. Da synger jeg masse.) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jada, jeg synger og koser meg. Helt til ungene brøler "SLUTT Å SYNG MAMMA", da tier jeg still.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Åja! Foreløbig har jeg ikke avslørt min vakre sangstemme for kjæresten, men når jeg er hjemme synger jeg i ett kjør. ) Lille Frø på 4 1/2 er ikke alltid like begeistret og sier innimellom, meget diplomatisk:"Du trenger ikke synge, mamma." ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg var med i barne og ungdomskor, og har alltid elsket å synge. Så jeg synger med den stemmen jeg har, og den er visst ikke helt bra;o), iflg min datter som kan dette bedre enn meg. Men pytt sann, hva gjør vel det? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 "Synger du hjemme hos deg selv og i bilen og sånn?" Nei, ikke i bilen. Da ser det jo ut som jeg sitter å prater med meg selv, men det hender at dattera mi og jeg synger sammen når vi er på kjøretur. Hjemme ja, men det er mest raptusser og ikke sånn "gammel dame" lalling 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 "Synger du hjemme hos deg selv og i bilen og sånn?" Nei, ikke i bilen. Da ser det jo ut som jeg sitter å prater med meg selv, men det hender at dattera mi og jeg synger sammen når vi er på kjøretur. Hjemme ja, men det er mest raptusser og ikke sånn "gammel dame" lalling Gjør det noe om folk tror du prater med deg selv da? De tror sikkert du prater i handsfree mobil uansett. Og så ser det sikkert ut som du har det gøy! Hva er gammeldamelalling? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jepp..Jeg skråler i vei..Hele tiden.. Hvis jeg er blid. :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg synger ofte. Helt til samboer sier at nå er det nok! Så synger jeg litt til bare for å irritere han..Hihi Men ofte skråler vi i vei i lag. Man blir i godt humør av å synge =) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg synger ofte. Helt til samboer sier at nå er det nok! Så synger jeg litt til bare for å irritere han..Hihi Men ofte skråler vi i vei i lag. Man blir i godt humør av å synge =) ja ikkesant! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg synger overalt. Og du skulle hørt mine arier! )) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg synger overalt. Og du skulle hørt mine arier! )) ..men det er vel på dansegulvet du rocker mest? (Tenker på opera-synginga di) He he 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg synger i bilen, til ungenes store fortvilelse:) 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 I belive in miracle's, Where are you froooom, You Sexy thiiiing? I believe in miracle's Since you came alooong, You Sexy Thiiiiing . Where did you come from baaaby? And how did u know I needed youuuu? Aoo da da daada dada .... 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 I belive in miracle's, Where are you froooom, You Sexy thiiiing? I believe in miracle's Since you came alooong, You Sexy Thiiiiing . Where did you come from baaaby? And how did u know I needed youuuu? Aoo da da daada dada .... hele tiden!! =) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Synger sjelden høyt, men har alltid en eller annen melodi på hjernen. F.eks Schnappi.. Gjerne fra det sekund jeg våkner til jeg forsvinner inn i drømmeverden.. Da Ali (deltaker i Idol) sang Sail Away for to fredager siden, nynnet jeg kontinuerlig på den i en hel uke etterpå. Helt til "mr lonely" tok over. Stønn.. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Gjør det noe om folk tror du prater med deg selv da? De tror sikkert du prater i handsfree mobil uansett. Og så ser det sikkert ut som du har det gøy! Hva er gammeldamelalling? Gjør forsåvidt ikke noe om folk tror jeg prater med meg selv, eller bruker handsfree mobil, men det faller seg ikke naturlig for meg å sitte alene i bilen å gaule å synge Gammel dame lalling - hva det er? Eldre damer som flyr rundt og svanser, synger og laller for seg selv vel - mens de gjør noe. Husarbeid f.eks. Har du ikke sett det:)? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Gjør forsåvidt ikke noe om folk tror jeg prater med meg selv, eller bruker handsfree mobil, men det faller seg ikke naturlig for meg å sitte alene i bilen å gaule å synge Gammel dame lalling - hva det er? Eldre damer som flyr rundt og svanser, synger og laller for seg selv vel - mens de gjør noe. Husarbeid f.eks. Har du ikke sett det:)? Forresten så har dattera mi karaokeannlegg på rommet og eget TV. Da kan hun synge mens hun ser seg selv på TV - den er kul :-) Har hendt jeg har lånt med meg den ned, men det er lenge siden nå. Det minner meg forrestet på at jeg må gå inn på nettet og se om det har kommet noen nye sanger hun kan legge inn :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.