Gå til innhold

FU: Synger du på badet /kjøkkenet osv?

Anbefalte innlegg

Gjest bak gardinene
Skrevet

Forresten så har dattera mi karaokeannlegg på rommet og eget TV. Da kan hun synge mens hun ser seg selv på TV - den er kul :-)

Har hendt jeg har lånt med meg den ned, men det er lenge siden nå.

Det minner meg forrestet på at jeg må gå inn på nettet og se om det har kommet noen nye sanger hun kan legge inn :-)

Hvor mange nick har du brukt i dag?

Skrevet

Hvor mange nick har du brukt i dag?

Hæ hva mener du med det?

Jeg har bare brukt Ade|ina.

Skrevet

Jada, særlig i bilen! :-)

Litt kjipt på Ulvensplitten ved halv ni -tida, da, men samma det om folk synes jeg er litt rar ;-)

I dusjen er jeg stort sett for trøtt, på kjøkkenet hender det jeg tar en trall, men hører mest på radio.

Burde nok synge mer!

mil1365380270
Skrevet

Ikke på badet, men ellers. Noen ganger for å irritere, som oftest fordi jeg er glad og liker å synge. Er ikke noe flink altså. Kjempekoselig å synge sammen med noen, alt for mange med prestasjonsangst :-)

Gjest bak gardinene
Skrevet

Hæ hva mener du med det?

Jeg har bare brukt Ade|ina.

Er ikke sikker på det. Ikke hvis jeg tar de siste dagene.

Skrevet

Er ikke sikker på det. Ikke hvis jeg tar de siste dagene.

Hvorfor gidder jeg å svare deg egentlig tro, som gjemmer deg bak gardinene ;)

Du får nå tro hva du vil, men jeg har KUN brukt Ade|ina.

Men hva har du egentlig med det å gjøre - om jeg hadde brukt et annet nick?

Nå har jeg IKKE gjort det, så jeg svarer for å bekrefte det. Ekkelt hvis noen tror jeg har skrevet noe jeg ikke har gjort.

Skrevet

Jeg synger overalt jeg! Både på badet, på kjøkkenet, i bilen osv. Badet er en mye sunnere plass å synge enn i bilen - den tørre lufta i bilen sliter på stemmebåndene, men dampen på badet smører dem!

Jeg danser litt overalt også jeg. Særlig når jeg står og lager mat. Husker samboeren min sto og lo av meg en gang jeg sto på kjøkkenet med Hot Club de France på full guff på CD-spilleren og danset ved kjøkkenbenken. Han sa "du liker virkelig det der du" - han hater nemlig den musikken, mens jeg er fullstendig hekta!

Men synge gjør jeg nesten hvor som helt og når som helst hvis jeg får sjansen - gjerne for folk også hvis jeg får sjansen og kan sangen og har komp - kombinasjonen meg, litt promille og karaoke kan være ganske plagsomt for omgivelsene, tror jeg...

Skrevet

Jeg synger overalt jeg! Både på badet, på kjøkkenet, i bilen osv. Badet er en mye sunnere plass å synge enn i bilen - den tørre lufta i bilen sliter på stemmebåndene, men dampen på badet smører dem!

Jeg danser litt overalt også jeg. Særlig når jeg står og lager mat. Husker samboeren min sto og lo av meg en gang jeg sto på kjøkkenet med Hot Club de France på full guff på CD-spilleren og danset ved kjøkkenbenken. Han sa "du liker virkelig det der du" - han hater nemlig den musikken, mens jeg er fullstendig hekta!

Men synge gjør jeg nesten hvor som helt og når som helst hvis jeg får sjansen - gjerne for folk også hvis jeg får sjansen og kan sangen og har komp - kombinasjonen meg, litt promille og karaoke kan være ganske plagsomt for omgivelsene, tror jeg...

Glemte å si at Mia minstemor på snart 2 år pleier å si "mamma hysj, ikke søng"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...