Gå til innhold

Hagen: Snakk norsk i moskeene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Sukk* ja desverre tror jeg alt det du skriver er riktig.

Lurer litt på hva fremtidens nordmenn tenker om oss som levde på den tiden invasjonen startet, når det går opp for dem at vi lot det skje frivillig..

Vil ikke tro på dere!

Skrevet

Man trenger ikke å være naiv sjøl om man ikke er paranoid...

jo, noenganger er det greit for å klare å se en fremtid. Men det er lov å være realist -. ikke skremme vettet av folk.

Gjest Morsk
Skrevet

Vil ikke tro på dere!

Hmm. du må nok lytte mer til gubben din:-)

Skrevet

Hmm. du må nok lytte mer til gubben din:-)

Nei, velger å tenke sjøl også jeg! :)

Gjest Morsk
Skrevet

jo, noenganger er det greit for å klare å se en fremtid. Men det er lov å være realist -. ikke skremme vettet av folk.

I denne saken er det nok vanskelig, for ikke å si umulig, å være realist uten å bli vettskremt.

Som jeg skrev innledningsvis er jo det også grunnen til at jeg ikke støtter Hagen i hans forslag om at vi får vite hva som faktisk foregår av mobilisering i disse miljøene mot alt norsk, både mennesker og verdier.

Skrevet

enig i at det er et teit forslag.

trodde frp var partiet for liberalisme.

hvis han gir et forslag om å forby islam. det hadde vært noe

er en ideologi som kan sammenlingnes med nazisme

Man bekjemper ikke Islam fordi det er er en religion, men fordi det IKKE er det.

Islam er en dødskult som bør forbys, eller behandles på lik linje med sin politiske pendant: nazismen.

Skrevet

Helt greit for meg, så lenge man samtidig krever at kirkene i de norske ghettoene i Spania (der blant annet Hagen holder til når han ikke preiker piss her til lands) holder gudstjeneste på spansk.

nomen_necio
Skrevet

Man bekjemper ikke Islam fordi det er er en religion, men fordi det IKKE er det.

Islam er en dødskult som bør forbys, eller behandles på lik linje med sin politiske pendant: nazismen.

"Islam er en dødskult som bør forbys, eller behandles på lik linje med sin politiske pendant: nazismen. "

Hvordan forestiller du deg håndhevelse av et slikt forbud ?

Skrevet

Artig, all den tid Carl Ivar og Feilskrittspartiet til stadighet taler MOT offentlig regulering og inngripen!

*S*

Skrevet

"Islam er en dødskult som bør forbys, eller behandles på lik linje med sin politiske pendant: nazismen. "

Hvordan forestiller du deg håndhevelse av et slikt forbud ?

Tja, si det...inkvisitorisk er det første som renner meg i hu.

Om lovens bokstav skulle tas på alvor, så ville vel knapt en muslim være på frifot i vår del av verden. Vi får heller vente til maskene faller, og betale prisen når den tid kommer.

Den blir høy, tro meg.

nomen_necio
Skrevet

Tja, si det...inkvisitorisk er det første som renner meg i hu.

Om lovens bokstav skulle tas på alvor, så ville vel knapt en muslim være på frifot i vår del av verden. Vi får heller vente til maskene faller, og betale prisen når den tid kommer.

Den blir høy, tro meg.

"Tja, si det...inkvisitorisk er det første som renner meg i hu."

Altså tilnærmet umulig å gjennomføre.

"Om lovens bokstav skulle tas på alvor, så ville vel knapt en muslim være på frifot i vår del av verden."

I hvertfall hvis du legger en bokstavlig oppfatning av Koranen til grunn og at alle muslimer følger den oppfatningen. Full så gale det det ikke, heldigvis. Men det er lett å få panikk nå man leser alt det rare som gjøres i islams navn for tiden.

"Vi får heller vente til maskene faller, og betale prisen når den tid kommer.

Den blir høy, tro meg."

_Hvis_ man henfaller til passivitet, ja.

Lurer på om stortingsrepresentant Riise hadde baktanker om sitt Kashmir-engasjement. Kanskje han ville skape interesse blandt pakistanske og indiske muslimer om å dra tilbake til gamlelandet ? Tiltaket skapte da begeistring blandt muslimer.

Skrevet

"Tja, si det...inkvisitorisk er det første som renner meg i hu."

Altså tilnærmet umulig å gjennomføre.

"Om lovens bokstav skulle tas på alvor, så ville vel knapt en muslim være på frifot i vår del av verden."

I hvertfall hvis du legger en bokstavlig oppfatning av Koranen til grunn og at alle muslimer følger den oppfatningen. Full så gale det det ikke, heldigvis. Men det er lett å få panikk nå man leser alt det rare som gjøres i islams navn for tiden.

"Vi får heller vente til maskene faller, og betale prisen når den tid kommer.

Den blir høy, tro meg."

_Hvis_ man henfaller til passivitet, ja.

Lurer på om stortingsrepresentant Riise hadde baktanker om sitt Kashmir-engasjement. Kanskje han ville skape interesse blandt pakistanske og indiske muslimer om å dra tilbake til gamlelandet ? Tiltaket skapte da begeistring blandt muslimer.

Tilbake til "gamlelandet...En muslimsk "flyktning"...a contradiction in terms. Det er stort sett muslimene de fleste flykter i fra.

Muslimske "flyktninger" som drar på ferie til landet de flyktet fra? Ya tell me about it.

nomen_necio
Skrevet

Tilbake til "gamlelandet...En muslimsk "flyktning"...a contradiction in terms. Det er stort sett muslimene de fleste flykter i fra.

Muslimske "flyktninger" som drar på ferie til landet de flyktet fra? Ya tell me about it.

:-) Da Kashmir-konflikten var mest ille flyktet de. Hos oss fikk de det bra.

Senere ble Kashmir rolig. Men folk kan ikke krysse grensen mellom Pakistan og India i Kashmir-området. Det er for farlig. Folk har det noenlunde bra i Kashmir, dvs. i forhold til hvordan det var før.

De risikerer ikke livet der om de holder seg unna grensen. Derfor er det trygt å dra dit på ferie.

Å kalle seg flyktning fra Kashmir nå blir derfor misvisende. Men jeg kalte dem heller ikke flyktninger i forrige innlegg. Jada, jeg ser det forunderlige i dette. Nå har de vært her så lenge at det blir vanskelig å bryte opp, og de har mange økonomiske fordeler ved å fortsette å bo her. Det finnes antagelig ingen politisk vilje til å ta et oppgjør heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...