Gå til innhold

Bildene vil ikke vises!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å lage en webside og alt går så bra...men når jeg så skal legge ut siden, så vises ingen av bannerene på linksiden! Hvorfor ikke?? Håper noen kan hjelpe meg, er såååå frustrert... Siden er ikke helt ferdig, men preview`en ligger her: http://www.home.no/kaledon-norway/

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Tenkte jeg skulle kikke litt på kildekoden for å se om jeg fant feilen, men jeg gidder ikke kave meg gjennom rammesider for å finne rette sida. Det er noe hakkende galt med et eller annet javascriptet el.l. Infoen i feltet helt øverst i nettleseren blinka noe sinnsykt.

Skrevet

Tenkte jeg skulle kikke litt på kildekoden for å se om jeg fant feilen, men jeg gidder ikke kave meg gjennom rammesider for å finne rette sida. Det er noe hakkende galt med et eller annet javascriptet el.l. Infoen i feltet helt øverst i nettleseren blinka noe sinnsykt.

At du ikke liker rammesider kan jeg ikke gjøre noe med dessverre :)

Javascriptet har jeg fjernet, men har ikke rukket å legge ut siden på nytt enda...

Men har du, eller andre, noen som helst peiling på mulige årsaker til hvorfor bannerne på linksiden ikke kommer fram? Skjønner ikke det der...

Skrevet

Koden til linksiden inneholder kun ett banner, og det vises fint her.

Skrevet

Koden til linksiden inneholder kun ett banner, og det vises fint her.

Takk for svar:)

Prøvde å legge ut en testside bare for å se om jeg fikk fram bilder da, derfor bare et bilde. Nå har jeg lagt ut den egentlige linksiden igjen, kunne du tenke deg å ta en titt så er jeg veldig takknemlig.

På forhånd takk:)

Skrevet

Takk for svar:)

Prøvde å legge ut en testside bare for å se om jeg fikk fram bilder da, derfor bare et bilde. Nå har jeg lagt ut den egentlige linksiden igjen, kunne du tenke deg å ta en titt så er jeg veldig takknemlig.

På forhånd takk:)

..koden på linksiden når jeg legger den ut... Hva i all verden gjør jeg galt? Har laget linksiden med tabeller for å få den til å se ryddig ut, kan det ha betydning?

Skrevet

..koden på linksiden når jeg legger den ut... Hva i all verden gjør jeg galt? Har laget linksiden med tabeller for å få den til å se ryddig ut, kan det ha betydning?

Ser fint ut for meg nå :) Alle bannerne vises.

Skrevet

Ser fint ut for meg nå :) Alle bannerne vises.

Virker linkene også...?

Skrevet

Jepp.

Takk for at du tok deg tid til å sjekke det:) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke ser bildene, men men så lenge andre gjør det får det være greit for nå.

Skrevet

At du ikke liker rammesider kan jeg ikke gjøre noe med dessverre :)

Javascriptet har jeg fjernet, men har ikke rukket å legge ut siden på nytt enda...

Men har du, eller andre, noen som helst peiling på mulige årsaker til hvorfor bannerne på linksiden ikke kommer fram? Skjønner ikke det der...

Hvis de kommer frem for alle andre, men ikke for deg, vil ville jeg tømt cachen i browseren. Evt. prøvd en 4-5 andre browsere.

"..................................."

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å sjekke det:) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke ser bildene, men men så lenge andre gjør det får det være greit for nå.

Kan det være at du har en "Ad-stopper", som for eksempel Ad-muncher? Hvis et slikt program er aktivert så fjerner programmet bannere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...