Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Står ingenting om at det var Østfoldinger som sloss? Det er kanskje nærliggende å tro det, riktignok...

Skrevet

...phø, det er ikke bare østfoldinger som slåss, det der er en naturlig reaksjon blant enkle menn...når 12 av de skal slåss om ei svensk høna, da blir det gjerne kamp:-D

Skrevet

Står ingenting om at det var Østfoldinger som sloss? Det er kanskje nærliggende å tro det, riktignok...

Ja, det er vill gjetting fra min side :)

Skrevet

Sikker på at det var østfoldinger som slåss da? Det kan ha vært frustrerte bergensere som har slitt seg over fjellet i snøstorm, bare for å oppdage at det er tomt for fitte på boks.

Folk har røket i tottene på hverandre for mindre enn det.

Skrevet

Hehe, nåja, det er jo ikke sikkert at disse er østfoldinger. De kan være i fra hele østlandsområdet.

En kamerat av meg, det er helt sant at det var en kamerat og ikke meg:-)

De dro til svenskegrensa og dro innom og skulle se på sexfilm. Det var mørkt i rommet, men de så at det var 5 andre der. Da lyset gikk på, så de at alle var i fra samme sted og de var kamerater, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...