Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen går La vita e bella (Livet er herlig.)

Den går kl 21.20.

Den anbefales virkelig!!!! Men vær forberedt, det er en meget strekt film, og lommetørkle er ett must.

Så for den som tåler slike filmer. SE DEN!:)

Vennlig hilsen,

Skrevet

Jeg hylskriker av Ekstrem oppussing, så jeg burde kanskje styre unna...? :-)

Skrevet

Hehe, *ler* Da bør du kanskje styre unna ja;)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hmmm sterk...7-års grense hmmmm

Skrevet

*latterbrøl*

Skrevet

No thanx, jeg vet det jeg trenger å vite om nazistenes dødsleire og industrielle masseutryddelse, så noen dramatisering av dette gir ikke meg noen "filmopplevelse" jeg kan ha verken glede eller nytte av.

Skrevet

men i jøssenam - står det det?

Skrevet

Huff, det er den eneste filmen jeg griner av. Bra jeg skal på jobb. :)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

men i jøssenam - står det det?

Jepp. Om det stemmer eller ikke aner jeg ikke, har ikke sett filmen.

Skrevet

Godt det er flere...

Skrevet

Hehe - bra jeg ikke er alene...

Men jeg HAR sett Livet er herlig altså, den er fin!

Skrevet

Den er ikke sterk av typen blod og gørr. Den er vakker, humoristisk med dypt alvorlig undertone, vemodig og trist sterk. Og utrolig god.

Skrevet

No thanx, jeg vet det jeg trenger å vite om nazistenes dødsleire og industrielle masseutryddelse, så noen dramatisering av dette gir ikke meg noen "filmopplevelse" jeg kan ha verken glede eller nytte av.

Du har tydeligvis ikke sett filmen. Nazismen, masseutryddelsen og dødsleirene er kun en "setting" for en utrolig rørende historie om fantastisk farskjærlighet.

Det grusomme kjenner jo alle til og de som har laget denne filmen har på en fabelaktig måte latt være å gjøre annet enn antyde det selv om handlingen ligger midt i det. Dette er en film helt uten synlig brutalitet, blod eller "gørr".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...