Gjest Bøygen2 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Er menn flaue når kona er gravid? Noen vil le, mens andre kjenner seg igjen. Vil noen lage seg noen saftige fantasier om hva en gravid kvinne og hennes ektemann har gjort? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg ville vært mer flau hvis nabokona ble gravid og noen laget seg saftige fantasier om min deltagelse i den sammenhengen. Jeg for min del var stolt som en hane da fruen begynte å ese ut. Og jeg er ikke mindre stolt av resultatet. 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Rull inn da - hvilken bygd bor du? rart de har interenett der? hehe 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg ville vært mer flau hvis nabokona ble gravid og noen laget seg saftige fantasier om min deltagelse i den sammenhengen. Jeg for min del var stolt som en hane da fruen begynte å ese ut. Og jeg er ikke mindre stolt av resultatet. Sånn skal det være. Selvsagt. 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Rull inn da - hvilken bygd bor du? rart de har interenett der? hehe Har du ikke møtt småbygdas svar på alkaida? Grått hår og morrakåpe. 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg ville vært mer flau hvis nabokona ble gravid og noen laget seg saftige fantasier om min deltagelse i den sammenhengen. Jeg for min del var stolt som en hane da fruen begynte å ese ut. Og jeg er ikke mindre stolt av resultatet. Jeg hadde ledd meg kvakk ihjel om nabokjerringa ble gravid... 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Har du ikke møtt småbygdas svar på alkaida? Grått hår og morrakåpe. Vi kaller sånn morrakåpa for "Bråslokk" vi - -eller -"sexdreper'n" 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg hadde ledd meg kvakk ihjel om nabokjerringa ble gravid... Jeg ble litt lang i maska da begge i et lesbepar jeg kjenner ble gravide samtidig. Mulig jeg tenkte litt på hvordan det kunne skje. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg hadde ledd meg kvakk ihjel om nabokjerringa ble gravid... Er du en ondskapsfull quinde?:-) Da er hun ikke et glansbilde altså 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Vi kaller sånn morrakåpa for "Bråslokk" vi - -eller -"sexdreper'n" Frustrasjonen over å ikke lenger være attraktiv slår over i bitterhet mot de som fremdeles er det, har et samliv. 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Frustrasjonen over å ikke lenger være attraktiv slår over i bitterhet mot de som fremdeles er det, har et samliv. hihi! jeg er så populær at jeg må gjemme meg jeg! 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Er du en ondskapsfull quinde?:-) Da er hun ikke et glansbilde altså Hun er 75 år.... 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hun er 75 år.... Lurer på om hun blir flau da? 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Klart de fleste vil gjøre seg saftige fantasier om hva de har gjort! En gravid mage er jo et helt tydelig tegn på hva som har foregått. Neida, bare tuller! Tror ikke noen tenker særlig på det. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Vi kaller sånn morrakåpa for "Bråslokk" vi - -eller -"sexdreper'n" "Vi kaller sånn morrakåpa for "Bråslokk" vi - -eller -"sexdreper'n" :)" Flanellspysh kommer i samme kategorien Det er ikke akkurat sexy, men deilig og mykt å ligge i ,MEN hannkatten sier "få av deg det greiene der a" 0 Siter
Ade|ina Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Er du en ondskapsfull quinde?:-) Da er hun ikke et glansbilde altså Det hender jo man tenker i de baner. Å herregud, hvem er det som har orka å tredd snoppen inne det greiene der. Tenker som så, jaja mange mannfolk er ikke akkurat kjent for å være kresne bare de får seg litt. Fy, nå var jeg fæl ·|:-/ 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det hender jo man tenker i de baner. Å herregud, hvem er det som har orka å tredd snoppen inne det greiene der. Tenker som så, jaja mange mannfolk er ikke akkurat kjent for å være kresne bare de får seg litt. Fy, nå var jeg fæl ·|:-/ hun er 75 år da...naboen altså.... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Det hender jo man tenker i de baner. Å herregud, hvem er det som har orka å tredd snoppen inne det greiene der. Tenker som så, jaja mange mannfolk er ikke akkurat kjent for å være kresne bare de får seg litt. Fy, nå var jeg fæl ·|:-/ Jeg har vissta lenge at du var sånn;-/ 0 Siter
Gjest Bøygen2 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg selv kom over Gjelleråsen på en fjæl!?!? Men i skalleknarpen, det er jo reine UFO-teorien? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.