Gå til innhold

Er du flau når du er gravid? Hvem har i tilfelle lært deg deg at det er flaut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 75 år da...naboen altså....:)

Jopp, så det, så det var nok ikke henne jeg tenkte på :)

Må pile opp og hjelp mannen med eggehakke :-)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Ade|ina

9

• flisa

6

• IngenLurerDenneGutten

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har vissta lenge at du var sånn;-/

Jeg, jeg er da snill som et lam ;)

Nei men helt ærlig altså, det er sjeldent jeg legger merke til hvordan andre folk ser ut, eller hva de har på seg eller hva det nå enn måtte være.

Det er nok mange som er langt mer opptatt av slike ting enn det jeg er. Har det nærmest som hobby og kommentere andres utseénde og klær.

Men av og til dukker det jo opp noe ekstremt, og da tror jeg de fleste tenker sitt.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har aldri vært gravid så det har jeg aldri vært flau for.

Men det hender jeg tenker at det visselig finnes noen for alle og en hver.. Litt sånn, OJ..Hvem er det som har feid over DEG, tro..?:-o

Og andre slemme ting.

Jeg VET jo at også veldig stygge folk puler (og får avkom), men det er både litt ubehagelig og litt overaskende(!) å bli minnet på det. Og det blir man jo når man ser virkelig stygge gravide..En kan få svært uvelkomne bilder i hodet..;)

Nå er jeg sikkert altfor ærlig og sikkert veldig slem..Men det er jo ikke noe jeg tenker med vilje..

Gjest Bøygen2
Skrevet

Men det hender jeg tenker at det visselig finnes noen for alle og en hver.. Litt sånn, OJ..Hvem er det som har feid over DEG, tro..?:-o

Og andre slemme ting.

Jeg VET jo at også veldig stygge folk puler (og får avkom), men det er både litt ubehagelig og litt overaskende(!) å bli minnet på det. Og det blir man jo når man ser virkelig stygge gravide..En kan få svært uvelkomne bilder i hodet..;)

Nå er jeg sikkert altfor ærlig og sikkert veldig slem..Men det er jo ikke noe jeg tenker med vilje..

Du er ikke aleine, bare ærlig.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nei, jeg ler ikke av at folk er gravide, og synes ikke det er noe å være flau over.

Ikke tenker jeg heller på hva den gravide og hennes mann har gjort.

Skrevet

Og andre slemme ting.

Se hva jeg skrev før deg lenger ned her :-)

Tror ikke vi er alene om å tenke sånn av og til, det er bare det at VI skriver det vi tenker, mens andre ikke gjør det ;)

laguna1365380434
Skrevet

Tror ikke vi er alene om å tenke sånn av og til, det er bare det at VI skriver det vi tenker, mens andre ikke gjør det ;)

Jeg så det nå..:-)

Godt å se at det ikke bare er jeg som er fæl..;)

Gjest vi er vel alle resutatet av et samleie
Skrevet

Jeg tenker ikke noe mer på det når jeg ser en gravid kvinne, enn når jeg ser en forelder med et barn, eller et hvilket som helst menneske, nesten alle mennesker er jo resultatet av et samleie, og de osm ikke er det, har i de aller fleste tilfeller foreldre som har prøvd naturmetoden lenge og vel før de fikk hjelp fra vitenskapen..

Så nei, jeg tenker ikke noe mer over det med barn i magen, enn med barn på armen, eller bare det å være et menneske..

Skrevet

Jeg så det nå..:-)

Godt å se at det ikke bare er jeg som er fæl..;)

Hehe, fæle og fæle fru Blom. Det er vel heller slik at enkelte ting kan man ikke la være å undre seg over.

Men nå får jeg gå å spise, en som maser på meg her.

Aldri fred å få :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, fæle og fæle fru Blom. Det er vel heller slik at enkelte ting kan man ikke la være å undre seg over.

Men nå får jeg gå å spise, en som maser på meg her.

Aldri fred å få :-)

Kos deg med maten! :-)

Gjest Bøygen2
Skrevet

Hvem "vi"?

:)

Skrevet

Hvem "vi"?

:)

Laguna og meg selv vel. Det var da vel sannelig ikke så vanskelig å skjønne - jeg svarte jo henne :)

Skrevet

Kos deg med maten! :-)

Joa, litt småbrun eggehakk gjør seg :-)

Men tilbehøret var godt.

Skrevet

Hvis det skal en gravid dame til for at folk skal lage seg sex-fantasier, så har de et problem, spør du meg.

Jeg var stolt som ei høne (går det?) da jeg var gravid, for jeg har aldri vært så flott i hele mitt liv. Tror sambo også var litt stolt, det var jo han som hadde gjort meg så fin.

Nå er kroppen bare dvask og ekkel, men er innmari stolt av det som kom ut da. Og det å gå på butikken for første gang etter fødsel uten mage og uten baby, det var en absurd følelse av å bare være en "hvem-som-helst" som ingen ville kikke litt ekstra på.

At det skulle være flaut å være gravid kan jeg ikke forstå, det er vel 40 år siden folk prøvde å gjemme magen sin når de var gravide?

I likhet med Adelina og laguna under her har jeg også sett noen gravide som jeg er litt forundra over at har fått seg et ligg i det hele tatt, men det er jo faktisk ikke utseende som teller, selv om vi er mer overfladiske enn vi liker å innrømme.

Skrevet

Hvis det skal en gravid dame til for at folk skal lage seg sex-fantasier, så har de et problem, spør du meg.

Jeg var stolt som ei høne (går det?) da jeg var gravid, for jeg har aldri vært så flott i hele mitt liv. Tror sambo også var litt stolt, det var jo han som hadde gjort meg så fin.

Nå er kroppen bare dvask og ekkel, men er innmari stolt av det som kom ut da. Og det å gå på butikken for første gang etter fødsel uten mage og uten baby, det var en absurd følelse av å bare være en "hvem-som-helst" som ingen ville kikke litt ekstra på.

At det skulle være flaut å være gravid kan jeg ikke forstå, det er vel 40 år siden folk prøvde å gjemme magen sin når de var gravide?

I likhet med Adelina og laguna under her har jeg også sett noen gravide som jeg er litt forundra over at har fått seg et ligg i det hele tatt, men det er jo faktisk ikke utseende som teller, selv om vi er mer overfladiske enn vi liker å innrømme.

Så bra at du syntes du var fin når du var gravid:-)

De fleste jenter vil jeg tro føler seg klumpete, pløsete og lite sexy. Men sannheten er at det er jævlig sexy, det synes jeg i alle fall. Det er noe fruktbart,frodig og vakkert over det. Det er sååå fint å se på:-))

Skrevet

Mener du å tro at folk faktisk går rundt å innbiller seg at det kun er når det blir synlig graviditet og barna av det at folk har sex eller?

Da skal jeg fortelle deg en stor hemmelighet... *hvisker*: Vi har faktisk hatt sex mer enn 8 ganger vi altså...

Skrevet

Mener du å tro at folk faktisk går rundt å innbiller seg at det kun er når det blir synlig graviditet og barna av det at folk har sex eller?

Da skal jeg fortelle deg en stor hemmelighet... *hvisker*: Vi har faktisk hatt sex mer enn 8 ganger vi altså...

*hi hi* Og vi har hatt sex mer enn en gang! ;-)

Men jeg husker at vi som nokså små barn fniste litt av tanken på gravide damer og hva de hadde gjort! :-)

Og en venninne fortalte at hun var dødsflau over at hennes foreldre var de eneste i klassen som hadde "gjort det" fire ganger! *hæ hæ*

Men derfra til at VOKSNE tenker slik, eller at den gravide SELV er flau, nei DET har jeg ikke noen tro på!

Skrevet

Hehe, dette minner om barndommen. Vi var dødssjokkerte da skolefrøkna vår ble gravid. Tenk at hun, den pene og ordentlige dama, holdt på med sånt griseri!

Skrevet

"Vi kaller sånn morrakåpa for "Bråslokk" vi - -eller -"sexdreper'n" :)"

Flanellspysh kommer i samme kategorien :)

Det er ikke akkurat sexy, men deilig og mykt å ligge i ,MEN hannkatten sier "få av deg det greiene der a"

Sexdreper, du liksom! ;-) Ser du ikke for deg at mannen din blir ULTRA-tent dersom du ifører deg en av disse: *S*

http://www.vermontcountrystore.com/jump.jsp?itemID=6992&itemType=PRODUCT&searchid=inceptor

Skrevet

Hehe, dette minner om barndommen. Vi var dødssjokkerte da skolefrøkna vår ble gravid. Tenk at hun, den pene og ordentlige dama, holdt på med sånt griseri!

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...