Gå til innhold

Er du flau når du er gravid? Hvem har i tilfelle lært deg deg at det er flaut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*hi hi* Og vi har hatt sex mer enn en gang! ;-)

Men jeg husker at vi som nokså små barn fniste litt av tanken på gravide damer og hva de hadde gjort! :-)

Og en venninne fortalte at hun var dødsflau over at hennes foreldre var de eneste i klassen som hadde "gjort det" fire ganger! *hæ hæ*

Men derfra til at VOKSNE tenker slik, eller at den gravide SELV er flau, nei DET har jeg ikke noen tro på!

Jeg glemmer aldri syvårsdagen til eldstemann. Han veltet kjapt kakestykket sitt, for han ville ikke bli gift.

"Vil du ikke gi meg barnebarn da ?", spurte jeg. Hans svar: "Mamma, VET du hva jeg må GJØRE da ?".

Jeg fant det uklokt der og da å minne ham på at jeg faktisk hadde to barn...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Ade|ina

9

• flisa

6

• IngenLurerDenneGutten

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg glemmer aldri syvårsdagen til eldstemann. Han veltet kjapt kakestykket sitt, for han ville ikke bli gift.

"Vil du ikke gi meg barnebarn da ?", spurte jeg. Hans svar: "Mamma, VET du hva jeg må GJØRE da ?".

Den var råbra :o)

Skrevet

*ha ha*

Min gutt har også for noen år siden forkynt at han ikke ville gifte seg, men begrunnelsen var en annen: Han ville ikke flytte fra oss! *sukk*

Skrevet

*ha ha*

Min gutt har også for noen år siden forkynt at han ikke ville gifte seg, men begrunnelsen var en annen: Han ville ikke flytte fra oss! *sukk*

Den har min gutt løst elegant: Han skal bare ha et hus ved siden av mitt. "Sånn at når jeg våkner om natten og vil kose med mamma, kan jeg bare gå ut min dør, og inn din".

Jeg håper på en tolerant svigerdatter...

Skrevet

Den har min gutt løst elegant: Han skal bare ha et hus ved siden av mitt. "Sånn at når jeg våkner om natten og vil kose med mamma, kan jeg bare gå ut min dør, og inn din".

Jeg håper på en tolerant svigerdatter...

*he he* Ja, nå har gutten min blitt stor nok til å skjønne at det er helt naturlig å flytte hjemmefra, men han ymter også om nabolaget, ja! :-)

Apropos barns tanker om hvordan det er å være voksen: Husker en gang da han var ca 4 år, da han sa følgende: "Når jeg blir voksen, DA kan jeg sitte ved siden av deg i forsetet når du kjører bil!"

Særlig!! ;-) Akkurat det en 18-åring drømmr mest om: Å sitte på mens mutteræn kjører! *he he*

Gjest saluki
Skrevet

Mener du å tro at folk faktisk går rundt å innbiller seg at det kun er når det blir synlig graviditet og barna av det at folk har sex eller?

Da skal jeg fortelle deg en stor hemmelighet... *hvisker*: Vi har faktisk hatt sex mer enn 8 ganger vi altså...

Bra tanke.

Jeg burde hatt ca 4000 barn tror jeg. Kommer litt an på.

Gjest saluki
Skrevet

Hehe, dette minner om barndommen. Vi var dødssjokkerte da skolefrøkna vår ble gravid. Tenk at hun, den pene og ordentlige dama, holdt på med sånt griseri!

Du er inne på noe.

En mannlig venn var stolt som en hane da han forkynte for alt mannefolket at han skulle bli far. På forhånd haddde vi laget et plott: alle bare så likeglade ut og en sa sjokkert: "jeg trodde ikke _du_ var sånn?" tvilen sto ut av ansiktet på den vordende far før vi ikke klarte holde oss lenger. Vi visste det fra pålitelig hold lenge før det.

Skrevet

Jo da hadde det nok blitt sus i serken :-)

Nei guri malla, hvor fant du den 1800-talls inspirerte siden der.

Er det der du bestiller fra?;)

Hi hi! Det var i en annen tråd for litt siden at prate kom inn på fæle nattkjoler i flanell, og så prøvde jeg å overgå en fra SparKjøp og søkte etter "flannel nightgown", og så fant jeg denne.

Det er jo bare et "scoop"! Jaggu synd at jeg ikke har noen venninner som skal gifte seg snart, for dette må da være det perfekte antrekk for utdrikningslag! :-)

Den minner meg om nattkjolene og -luene til barna i "Huset på prærien"! *S*

Skrevet

Åh...herre....

De luene hever virkelig antrekket.

Lurer på hva mannen hadde sagt hvis jeg vaglet meg opp i senga iført noe sånt? Han hadde vel ledd på seg brokk, tenker jeg.

*ler* Ja, de kjolene og luene er bare helt utrolige!!

Vel, at noen kan synes det er deilig med en lang, varm nattkjole, kan jeg forsåvidt forstå, men LUA???!!!

Selv har jeg aldri vært så begeistret for nattkjoler, da de har en tendens til å snurre seg rundt som en spiral rundt kroppen....

Skrevet

Typen blir nok tent hvis jeg tar på meg dette. Særlig med den lua på toppen :)

Lue er et must! ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

*ler* Ja, de kjolene og luene er bare helt utrolige!!

Vel, at noen kan synes det er deilig med en lang, varm nattkjole, kan jeg forsåvidt forstå, men LUA???!!!

Selv har jeg aldri vært så begeistret for nattkjoler, da de har en tendens til å snurre seg rundt som en spiral rundt kroppen....

Man skal ligge rimelig musestille hele natten for at en lang nattkjole skal holde seg pent på plass, ja.

Har ikke brukt det siden oppveksten, men jeg husker den følelsen av stor, god nattkjole ved sengetid -> trekkspill rundt livet underveis -> tvangstrøyepølseskinn om morgenen.

;o)

Skrevet

Man skal ligge rimelig musestille hele natten for at en lang nattkjole skal holde seg pent på plass, ja.

Har ikke brukt det siden oppveksten, men jeg husker den følelsen av stor, god nattkjole ved sengetid -> trekkspill rundt livet underveis -> tvangstrøyepølseskinn om morgenen.

;o)

Ja, he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...