mrxx Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Grattis, grattis......men hvor gammel er du?...hæ?? 0 Siter
Gjest hip hip Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Grattis, grattis......men hvor gammel er du?...hæ?? Det må du spørre Muriel om. Men hun er i sine velmaktsdager, ja;) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Grattis, grattis......men hvor gammel er du?...hæ?? Faktisk så spurte jeg deg hvor gammel du er, hehe. Det ble noe feil her:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Det må du spørre Muriel om. Men hun er i sine velmaktsdager, ja;) Faen, dette blir jo bare rot dette, hehe. Nå svarte jeg meg selv, se lenger opp. Prøver en gang til: Faktisk så spurte jeg deg hvor gammel du er, hehe. Det ble noe feil her:-) 0 Siter
Gjest hipp hipp Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Faen, dette blir jo bare rot dette, hehe. Nå svarte jeg meg selv, se lenger opp. Prøver en gang til: Faktisk så spurte jeg deg hvor gammel du er, hehe. Det ble noe feil her:-) Du må svare under der muriel har svart:) (sånn er det når gutter blir ivrige;) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Du må svare under der muriel har svart:) (sånn er det når gutter blir ivrige;) Hehe, ja du er inne på noe der. 0 Siter
muriel Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Grattis, grattis......men hvor gammel er du?...hæ?? Takker og bukker ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.