Kizza1365380506 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Nå var det vel kommentatoren sine ord. Jeg hørte kun kommentaren. Så ikke skyld på meg =) Hmmm jaja, okda ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hmmm jaja, okda ;o) Trodde uansett ikke du så på mgp jeg; Re: Er jeg den eneste som ikke ser på GP? Nei, jeg er på dol - Kizza Hihi 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Trodde uansett ikke du så på mgp jeg; Re: Er jeg den eneste som ikke ser på GP? Nei, jeg er på dol - Kizza Hihi Hhyysss! Jeg ser egentlig ikke på det er gubben. Men man kan jo ikke unngå, du vet 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hhyysss! Jeg ser egentlig ikke på det er gubben. Men man kan jo ikke unngå, du vet Hehe..god unnskyldning det 0 Siter
muriel Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg har leid meg film, men tvn er okkupert. Når er dette ferdig? Skulle ikke du på puben?? 0 Siter
flisa Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Pøh, du drikker rødvin:-) nope - - vi skippet middagen så jeg er kvalm av godteri... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Skulle ikke du på puben?? http://www.doktoronline.no/forum/11/177.ipg?view=thread&thread=2594550 0 Siter
muriel Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 http://www.doktoronline.no/forum/11/177.ipg?view=thread&thread=2594550 Jøss... Nå ble jeg jo litt rørt, da ) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Morsomme kommentarer han har! Han er grusom å høre på! Han gjør skam på alle nordfra med måten han "forfiner" språket sitt. Jeg har alltid lurt på hva som er i veien med huet til nordlenninger som begynner å bruke bokmålsord samtidig som de beholder tonefallet. Det høres rett og slett idiotisk ut. "..............................." 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Morsomme kommentarer han har! Han er virkelig morsom! Den snille stemmen og de ondskapsfulle kommentarene! "Dette er musikk som den som spilles på båten mellom Strømstad og Sandefjord". He, he. Men det holdt jo på å bli krig med svenskene i fjor da han sa at Lena Phillipson så ut som en litt sliten stripperske. 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Han er grusom å høre på! Han gjør skam på alle nordfra med måten han "forfiner" språket sitt. Jeg har alltid lurt på hva som er i veien med huet til nordlenninger som begynner å bruke bokmålsord samtidig som de beholder tonefallet. Det høres rett og slett idiotisk ut. "..............................." Neida, det er akkurat som Roald Øyen har utviklet et kroppsspråk for påskenøtter, Jostein har utviklet en egen GP-dialekt. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Neida, det er akkurat som Roald Øyen har utviklet et kroppsspråk for påskenøtter, Jostein har utviklet en egen GP-dialekt. Roald Øyens påskenøtter-språk er jo greit nok. Denne dustens kvasi-nordlandsk er desverre ikke originalt. Bare se på stalinist-bærta Valla - hun snakker jo omtrent på samme måten. Og for ikke å snakke om Lars Andreas Larsen. Fjols, hele gjengen :-) ".................................." 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Roald Øyens påskenøtter-språk er jo greit nok. Denne dustens kvasi-nordlandsk er desverre ikke originalt. Bare se på stalinist-bærta Valla - hun snakker jo omtrent på samme måten. Og for ikke å snakke om Lars Andreas Larsen. Fjols, hele gjengen :-) ".................................." Det er bare slik for oss med språkøre. Jeg tok konsekvensen av det og flyktet oppover breddegradene igjen. Hvis jeg bryter sammen og faller sørover igjen, så må jeg nok gå til en fagperson og få vasket bort alt som kommer nordfra. Anne Holt snakker nesten rent nå, gjør hun ikke? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Det er bare slik for oss med språkøre. Jeg tok konsekvensen av det og flyktet oppover breddegradene igjen. Hvis jeg bryter sammen og faller sørover igjen, så må jeg nok gå til en fagperson og få vasket bort alt som kommer nordfra. Anne Holt snakker nesten rent nå, gjør hun ikke? Jo, jeg tror ikke det er noe å si på språket hennes :-) Mulig jeg er partisk. Jeg flyttet fra nordnorge for 19 år siden, og la etterhvert om dialekten til østlandsk. Men likevel har jeg god øving i å opprettholde den opprinnelige dialekten når jeg snakker med familien. Så jeg kan switche frem og tilbake på kommando :-) "..............................." 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg så ikke GP, jeg heller. Så film isteden 0 Siter
favn Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Morsomme kommentarer han har! Jostein Pedersen er helt konge og har selvsagt skjønt hva essensen ved MGP er: Ikke ensomme, triste pianospillende eller mikrofonkjælende menn med behov for å dele kjærlighetssorg og føling i fjæra med resten av verden - men et avsindig glamshow uten sidestykke. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg har leid meg film, men tvn er okkupert. Når er dette ferdig? Hvilken film? Er alltid på jakt etter gode filmtips. Jeg så "The butterfly effect." 0 Siter
amber sun Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg har leid meg film, men tvn er okkupert. Når er dette ferdig? Ble litt avkortet, det svaret. "..igår kveld." skulle det være på slutten. Jeg har en liten hund her som maser litt og fikk meg til å trykke på send-knappen for tidlig, hehe. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Roald Øyens påskenøtter-språk er jo greit nok. Denne dustens kvasi-nordlandsk er desverre ikke originalt. Bare se på stalinist-bærta Valla - hun snakker jo omtrent på samme måten. Og for ikke å snakke om Lars Andreas Larsen. Fjols, hele gjengen :-) ".................................." "stalinist-bærta Valla" Hva har skjedd nå? Kjedelig utvikling:-/ 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg så det ikke. Kunne ikke brydd meg mindre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.