Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke ser på GP?

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

Nå var det vel kommentatoren sine ord. Jeg hørte kun kommentaren. Så ikke skyld på meg =)

Hmmm jaja, okda

;o)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• IngenLurerDenneGutten

5

• bb71

4

• Kizza1365380506

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hmmm jaja, okda

;o)

Trodde uansett ikke du så på mgp jeg;

Re: Er jeg den eneste som ikke ser på GP?

Nei, jeg er på dol

- Kizza

Hihi ;)

Kizza1365380506
Skrevet

Trodde uansett ikke du så på mgp jeg;

Re: Er jeg den eneste som ikke ser på GP?

Nei, jeg er på dol

- Kizza

Hihi ;)

Hhyysss!

Jeg ser egentlig ikke på det er gubben. Men man kan jo ikke unngå, du vet

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hhyysss!

Jeg ser egentlig ikke på det er gubben. Men man kan jo ikke unngå, du vet

Hehe..god unnskyldning det ;)

Skrevet

Jeg har leid meg film, men tvn er okkupert.

Når er dette ferdig?

Skulle ikke du på puben??

Skrevet

Pøh, du drikker rødvin:-)

nope - - vi skippet middagen så jeg er kvalm av godteri...:)

Skrevet

Morsomme kommentarer han har!

Han er grusom å høre på! Han gjør skam på alle nordfra med måten han "forfiner" språket sitt. Jeg har alltid lurt på hva som er i veien med huet til nordlenninger som begynner å bruke bokmålsord samtidig som de beholder tonefallet. Det høres rett og slett idiotisk ut.

"..............................."

Skrevet

Han er virkelig morsom! Den snille stemmen og de ondskapsfulle kommentarene! "Dette er musikk som den som spilles på båten mellom Strømstad og Sandefjord". He, he.

Men det holdt jo på å bli krig med svenskene i fjor da han sa at Lena Phillipson så ut som en litt sliten stripperske.

Skrevet

Han er grusom å høre på! Han gjør skam på alle nordfra med måten han "forfiner" språket sitt. Jeg har alltid lurt på hva som er i veien med huet til nordlenninger som begynner å bruke bokmålsord samtidig som de beholder tonefallet. Det høres rett og slett idiotisk ut.

Neida, det er akkurat som Roald Øyen har utviklet et kroppsspråk for påskenøtter, Jostein har utviklet en egen GP-dialekt. :)

Skrevet

Neida, det er akkurat som Roald Øyen har utviklet et kroppsspråk for påskenøtter, Jostein har utviklet en egen GP-dialekt. :)

Roald Øyens påskenøtter-språk er jo greit nok. Denne dustens kvasi-nordlandsk er desverre ikke originalt. Bare se på stalinist-bærta Valla - hun snakker jo omtrent på samme måten. Og for ikke å snakke om Lars Andreas Larsen. Fjols, hele gjengen :-)

".................................."

Skrevet

Roald Øyens påskenøtter-språk er jo greit nok. Denne dustens kvasi-nordlandsk er desverre ikke originalt. Bare se på stalinist-bærta Valla - hun snakker jo omtrent på samme måten. Og for ikke å snakke om Lars Andreas Larsen. Fjols, hele gjengen :-)

Det er bare slik for oss med språkøre. Jeg tok konsekvensen av det og flyktet oppover breddegradene igjen. Hvis jeg bryter sammen og faller sørover igjen, så må jeg nok gå til en fagperson og få vasket bort alt som kommer nordfra. Anne Holt snakker nesten rent nå, gjør hun ikke?

Skrevet

Det er bare slik for oss med språkøre. Jeg tok konsekvensen av det og flyktet oppover breddegradene igjen. Hvis jeg bryter sammen og faller sørover igjen, så må jeg nok gå til en fagperson og få vasket bort alt som kommer nordfra. Anne Holt snakker nesten rent nå, gjør hun ikke?

Jo, jeg tror ikke det er noe å si på språket hennes :-)

Mulig jeg er partisk. Jeg flyttet fra nordnorge for 19 år siden, og la etterhvert om dialekten til østlandsk. Men likevel har jeg god øving i å opprettholde den opprinnelige dialekten når jeg snakker med familien. Så jeg kan switche frem og tilbake på kommando :-)

Skrevet

Jeg så ikke GP, jeg heller.

Så film isteden :)

Skrevet

Jostein Pedersen er helt konge og har selvsagt skjønt hva essensen ved MGP er:

Ikke ensomme, triste pianospillende eller mikrofonkjælende menn med behov for å dele kjærlighetssorg og føling i fjæra med resten av verden - men et avsindig glamshow uten sidestykke.

Skrevet

Når er dette ferdig?

Hvilken film? Er alltid på jakt etter gode filmtips.

Jeg så "The butterfly effect."

Skrevet

Når er dette ferdig?

Ble litt avkortet, det svaret.

"..igår kveld." skulle det være på slutten.

Jeg har en liten hund her som maser litt og fikk meg til å trykke på send-knappen for tidlig, hehe.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"stalinist-bærta Valla"

Hva har skjedd nå? Kjedelig utvikling:-/

mariaflyfly
Skrevet

Jeg så det ikke. Kunne ikke brydd meg mindre. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...