Gå til innhold

Ja,- hva er dine favoritter? Gran Prix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine:

Uten noen rekkefølge....

Latvia, Malta; Danmark, Norge

Og så var jo svensken vakker da :)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• favn

8

• Mr Kahn

7

• laguna1365380434

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Datra mi utbrøt - - mamma du ligner ho fra Romania - -! jo takk! :;) det var bedre enn den eldste datra som mente jeg lignet på Tor Milde - hehe

'

Romania-dama:http://www.nrk.no/img/484015.jpeg

Var fin hu da!...hvertfall finere enn Tor Milde :-)

Skrevet

Var fin hu da!...hvertfall finere enn Tor Milde :-)

ja litt - skal jammen klippe meg sånn! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Datra mi utbrøt - - mamma du ligner ho fra Romania - -! jo takk! :;) det var bedre enn den eldste datra som mente jeg lignet på Tor Milde - hehe

'

Romania-dama:http://www.nrk.no/img/484015.jpeg

Tor Milde?? He he.. Men han virker jo grei han :P

Skrevet

Tor Milde?? He he.. Men han virker jo grei han :P

ja, han vinner seg!:-) og det trodde jeg ikke at jeg noengang skulle syns :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg så sammendraget nå..Fy faen for en bande..:-D

Til vanlig pleier vi jo å si at sånn type nederlandsk og sveitsisk rock er et eget, sørgelig kapittel..

Men i GP gjelder det særegne, unike regler for ting. Disse eksrusserne f.eks, får jo et hvilket som helst tilfeldig svetsisk popband til å ha både sjel og oomph..

FOR en bande!

Men jeg skulle jo faktisk ha sett på! Det var myye der en faktisk burde sett! Gud bedre!

Og digresjon: (dette vet du eller fyren din..) Hvorfor er Israel med? Det ligger jo ikke i Europa? Vet du det?

*blond*

Skrevet

Til vanlig pleier vi jo å si at sånn type nederlandsk og sveitsisk rock er et eget, sørgelig kapittel..

Men i GP gjelder det særegne, unike regler for ting. Disse eksrusserne f.eks, får jo et hvilket som helst tilfeldig svetsisk popband til å ha både sjel og oomph..

FOR en bande!

Men jeg skulle jo faktisk ha sett på! Det var myye der en faktisk burde sett! Gud bedre!

Og digresjon: (dette vet du eller fyren din..) Hvorfor er Israel med? Det ligger jo ikke i Europa? Vet du det?

*blond*

Tror ikke gubben vet NOENTING om GP for å si det sånn - - -jeg har også lurt på det.

Skrevet

Jeg får bare gjenta det jeg skrev i en tidligere tråd:

Topp tre: Norge, Hellas, Sveits - evt. Danmark.

Heia NORGE!

laguna1365380434
Skrevet

Tror ikke gubben vet NOENTING om GP for å si det sånn - - -jeg har også lurt på det.

Ok, daså, da får jeg vel bare fortsette å lure da..;)

Skrevet

Likte bare en sang jeg, det var Israel sin. Ser ikke ut som jeg var den eneste.

Har forresten hatt en artig kveld, makan til instrument-miming. Skjønner de ikke selv at det blir teit? Når vi hører to gitarer, ser to gitarer som blir spilt (i utakt) og så legger de fra seg gitarene, mens vi fortsatt hører gitar-spilling. Var jo kanskje ikke det verste eksempelet, for det var mange ille i dag. Og med kommentarene til Jostein i tillegg ble det jo faktisk artig, selv om det ikke var mye bra musikk. ("Har du noe du burde ha gjort, så gjør det nå.")

Er forresten mange mange år siden jeg har sett en hel grand prix-sending sånn som jeg har gjort i dag.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Likte bare en sang jeg, det var Israel sin. Ser ikke ut som jeg var den eneste.

Har forresten hatt en artig kveld, makan til instrument-miming. Skjønner de ikke selv at det blir teit? Når vi hører to gitarer, ser to gitarer som blir spilt (i utakt) og så legger de fra seg gitarene, mens vi fortsatt hører gitar-spilling. Var jo kanskje ikke det verste eksempelet, for det var mange ille i dag. Og med kommentarene til Jostein i tillegg ble det jo faktisk artig, selv om det ikke var mye bra musikk. ("Har du noe du burde ha gjort, så gjør det nå.")

Er forresten mange mange år siden jeg har sett en hel grand prix-sending sånn som jeg har gjort i dag.

Jeg synes de som faket at de spilte på hvite plastfioliner tok kaka :)

Skrevet

Jeg synes de som faket at de spilte på hvite plastfioliner tok kaka :)

Haha, det var også ganske morsomt.

:D

Igrunn har det vært veldig mye morsommere enn jeg skulle tro, å se en hel grand prix-sending. (Vel, den er ikke ferdig enda da, men jeg ser fortsatt på...)

Skrevet

Jeg hadde i alle fall vinneren blant mine topp tre ...

Skrevet

mer enn jeg hadde . orker ikke sånn arabermusikk - aaaaaaaiaaaaaiaaaaa - -blir litt sånn:

http://www.kramgo.se/fiskpinnar/index2.html

hehe

Hehe. Joda. Det var vel ikke direkte en favoritt - så jeg svarte vel litt "halvsant". Det ble heller litt ut fra hva jeg trodde etter å ha lest i avisene om forhåndsfavoritter.

Men, men. Det er heldigvis et helt år til neste gang.

Skrevet

FOR en bande!

*blond*

http://psychcentral.com/psypsych/Eurovision_Song_Contest

Skrevet

FOR en bande!

*blond*

"Hvorfor er Israel med? Det ligger jo ikke i Europa?"

Tyrkia ligger vel heller ikke i Europa, likevel er har de vært representert flere ganger. Hvorfor disse landene deltar i en europeisk sangkonkurranse, nei, det vet bare VårHerre.

Faktum er at jeg aldri har interessert meg for årsaken til dette "fenomenet".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...