flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Tenker på datra mi og barnebarnet mitt som bor i det området som sikkert flyr på alle de kjøpesentra som er....grusomme greier! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hva er symtomene? Jeg håper ikke man kan bli smittet bare ved å kjøre forbi med åpent bilvindu;o) Jeg har nemlig hatt pustebesvær, og veldig slimete i snart en uke nå. Blir ikke bedre. Helt utslitt bare jeg skal opp trappa til annen etasje. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Hva er symtomene? Jeg håper ikke man kan bli smittet bare ved å kjøre forbi med åpent bilvindu;o) Jeg har nemlig hatt pustebesvær, og veldig slimete i snart en uke nå. Blir ikke bedre. Helt utslitt bare jeg skal opp trappa til annen etasje. Man får visst høy feber - og jo det spres ui uteluften - 0-3 km fra kilden. Les inne på Dagbladet - Dete rvisst ute man får smitten -ikke inne på kjøpesentraene. Stod også at det ikke er farlig for folk under 50 (30?)år - rart - - -? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Man får visst høy feber - og jo det spres ui uteluften - 0-3 km fra kilden. Les inne på Dagbladet - Dete rvisst ute man får smitten -ikke inne på kjøpesentraene. Stod også at det ikke er farlig for folk under 50 (30?)år - rart - - -? Har ikke hatt høy feber da, bare litt de første par dagene. Men sliter fryktelig med pusten. Tåler jo nesten ikke å bevege meg. Sikkert bare en karftig forkjølelse. Har mistet smaksansen også, og jeg begynner å se tynn, blek og skranglete ut. Huff, får bare sitte her å vente på bedre tider;o) 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Har ikke hatt høy feber da, bare litt de første par dagene. Men sliter fryktelig med pusten. Tåler jo nesten ikke å bevege meg. Sikkert bare en karftig forkjølelse. Har mistet smaksansen også, og jeg begynner å se tynn, blek og skranglete ut. Huff, får bare sitte her å vente på bedre tider;o) Det er jo lurt å sjekke det opp da -lungebetennelse er jo sånn. Vi har jo ikke gelde av en dau kruskakli? := 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Det er jo lurt å sjekke det opp da -lungebetennelse er jo sånn. Vi har jo ikke gelde av en dau kruskakli? := Tror ikke det er så ille enda:o) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Det som skjer det skjer.... Jeg har vært på Plantasjen (tenk hvor mye stillestående vann det er der da...) i Sarpsborg i dag, OG har svekket immunforsvar. Skal man slutte å leve og gå rundt i frykt for alt som kan skje? Definitivt ikke, mener jeg! 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Det som skjer det skjer.... Jeg har vært på Plantasjen (tenk hvor mye stillestående vann det er der da...) i Sarpsborg i dag, OG har svekket immunforsvar. Skal man slutte å leve og gå rundt i frykt for alt som kan skje? Definitivt ikke, mener jeg! Det er jo bare vann man puster inn som er farlig. Klart man tenker på det når man bor der! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Det er jo bare vann man puster inn som er farlig. Klart man tenker på det når man bor der! Ja, jeg tenker på det i for seg... men jeg orker ikke bekymre meg. Det eneste som "bekymrer" meg er at det blir mye å gjøre på jobben til uka.. jobber nemlig på sykehuset der... Husk at man visstnok må ha svekket immunforsvar for å bli syk av legionellaen da Flisa 0 Siter
mAd Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Leste et nettmøte med en "legionellaekspert" eller noget i den duren, og han sa at det var utrolig sjeldent at folk under 50 ble smitta 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Ja, jeg tenker på det i for seg... men jeg orker ikke bekymre meg. Det eneste som "bekymrer" meg er at det blir mye å gjøre på jobben til uka.. jobber nemlig på sykehuset der... Husk at man visstnok må ha svekket immunforsvar for å bli syk av legionellaen da Flisa Ja, har skjønt det nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.