Gå til innhold

Stønad til barnetilsyn

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Aånn apropos, hvordan går det med saken din? har du skrevet om den noe mer her?

Takk for at du spurte forresten :)

Det er rart med det, men på et vis føler jeg virkelig at folk bryr seg mer her inne. Det er en råere ærlighet enn i RL, og det gjør jo at man alltid vet at folk mener det de sier.

*ler*

Det er nesten så man får bedre "venner" her enn ellers :)

Skrevet

Nei, har ikke hørt noe mer heller :)

Jeg håper hun har skjønt poenget og gitt opp. Men det er bare ti virkedager siden vi var i forhandlinger, så jeg er fortsatt spent hver gang posten kommer!

Men jeg blir bare mer og mer sikker på at hun ikke har noen sak - og jeg vinner alt om hun stevner meg. Så jeg er mye roligere nå enn sist jeg skrev om det :)

Går bare og håper på at jeg tilfeldig skal treffe henne i butikken eller noe nå, og se ansiktsutrykket hennes når hun ser meg og ikke har noen å gjemme seg bak. Skal ikke gjøre noe, bare smile og si hei og være bedre :)

Ja, det erikk enoe vits i å leke overlegen eller ynkelig elelr noe som helst - gå bare videre med reist nakke du :)

Skrevet

Takk for at du spurte forresten :)

Det er rart med det, men på et vis føler jeg virkelig at folk bryr seg mer her inne. Det er en råere ærlighet enn i RL, og det gjør jo at man alltid vet at folk mener det de sier.

*ler*

Det er nesten så man får bedre "venner" her enn ellers :)

Jeg skal si deg - uten at det er noe patetisk (tror jeg -hehe)- mine aller nærmeste venner fant jeg her inne -og de var sågar i bryllupet vårt - så det er RL-venner også nå :-)

Gjest printa
Skrevet

Er du sikker på dette? Dama på trygdekontoret var svært så bestemt...

Venninna mi pleier å si at man skulle tro det var deres egne personlige penger de skal dele ut, så nidkjære som de er :-P

Det lønner seg å dobbeltsjekke det saksbehandlere på trygdekontoret sier. Det er ikke alltid de har rett nemlig.

Fikk selv positivt svar her om dagen, etter å ha påklagd et vedtak.

Jeg gikk i lovverket, og satte deres påstander opp mot hva som sto der. Da måtte de bare gi seg gitt. (min sak gjelder atføring)

Moralen er altså: stol ikke alltid på en saksbehandler.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg skal si deg - uten at det er noe patetisk (tror jeg -hehe)- mine aller nærmeste venner fant jeg her inne -og de var sågar i bryllupet vårt - så det er RL-venner også nå :-)

Der kan du se :)

Det er noe med den usmikede sannheten, man kommer nærmere hverandre da...

Gjest Persille
Skrevet

Det lønner seg å dobbeltsjekke det saksbehandlere på trygdekontoret sier. Det er ikke alltid de har rett nemlig.

Fikk selv positivt svar her om dagen, etter å ha påklagd et vedtak.

Jeg gikk i lovverket, og satte deres påstander opp mot hva som sto der. Da måtte de bare gi seg gitt. (min sak gjelder atføring)

Moralen er altså: stol ikke alltid på en saksbehandler.

Moralen er; stol _aldri_ på en saksbehandler...

:)

Skrevet

Hvis de sier noe man ikke tror på er det veldig effektivt å be de vise oss i loven hvor det står. Da blir de flakkende i blikket.... hvis de ikke har rett da.

Gjest printa
Skrevet

thi,hi.....følte at jeg måtte moderere meg. Det er så enkelt å få på "pukkelen" om man ordlegger seg feil.

*men takk for at du turte*

Neste gang tør jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...