Gå til innhold

Ville jeg hatt Jane Fonda's liv? nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da velger jeg helelr å si at jeg ikke har et sånt omløp i huet som hun mener man må ha.

Litt av en ytring:

" JEG HAR HATT VERDENS mest fantastiske liv. Alle med et visst omløp i hjernen ville ønske seg mitt liv. "

Bulimi, manisk-depressiv mor, kald far, - nei takk.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/05/21/432347.html

Skrevet

Hanoi-Jane?

Ted Turners lille geisha?

****!

Gjest *aannoonnyymm*
Skrevet

hmm. jeg har hatt bulimi. manisk depressiv mor som døde da jeg var 18. og faren min kjenner jeg ikke.

hehe...

Skrevet

Så herlig det må være å føle det slik - sant eller ikke sant!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er så enig, så enig med deg, flisa! Jeg vil tro at enhver med noen lunde omløp i hodet ville innse at ens eget liv ikke ville passe for alle andre. Hvis Jane Fonda innbiller seg at hun har funnet svaret på det optimale livet, så stakkars henne.

Gjest begonia
Skrevet

Er så enig, så enig med deg, flisa! Jeg vil tro at enhver med noen lunde omløp i hodet ville innse at ens eget liv ikke ville passe for alle andre. Hvis Jane Fonda innbiller seg at hun har funnet svaret på det optimale livet, så stakkars henne.

Ja, fytterakkern! Hvem vil ønske å mot sin vilje dele mannen med andre kvinner, og til og med måtte delta i samleiet? Ikke alle ihvertfall!

Skrevet

hmm. jeg har hatt bulimi. manisk depressiv mor som døde da jeg var 18. og faren min kjenner jeg ikke.

hehe...

et glamorøst liv med andre ord! :)

Skrevet

Så herlig det må være å føle det slik - sant eller ikke sant!

Du sier noe! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, fytterakkern! Hvem vil ønske å mot sin vilje dele mannen med andre kvinner, og til og med måtte delta i samleiet? Ikke alle ihvertfall!

Vel, er nok sikkert noen som kan tenke seg akkurat _det_, da. ;-) Finnes så mange slags lyster. Om enn ikke mot ens vilje, da...

Tenkte mer generelt, jeg, som om hennes liv har vært så mye bedre eller mer interessant enn noen annens. På slike uttalelser kan man jo stilleseg tvilende til hvorvidt Jane Fonda er blant de skarpeste knivene i skuffen.

Skrevet

Vel, er nok sikkert noen som kan tenke seg akkurat _det_, da. ;-) Finnes så mange slags lyster. Om enn ikke mot ens vilje, da...

Tenkte mer generelt, jeg, som om hennes liv har vært så mye bedre eller mer interessant enn noen annens. På slike uttalelser kan man jo stilleseg tvilende til hvorvidt Jane Fonda er blant de skarpeste knivene i skuffen.

Poenget er jo ikke om andre mennesker ville hatt et slikt liv, men at Jane Fonda FØLER det slik, og det må da være flott å være så fornøyd med det livet du har levd! :-)

Man får synge som Prima Vera: "Så fint å være idiot!" *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...