Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og griller en del for tiden, har gassgrill. Det jeg lurer på er om det går an å sjekke hvor mye gass det er igjen i den beholderen. Er alltid nervøs for at det skal gå tomt for gass midt i grillingen, og så står jeg der med halvrå koteletter. :)

Noen som har peiling?

Gjest forslag
Skrevet

plasser gassbeholderen på en vekt, f.eks. badevekta.

Plasser gassbeholder når den er full og når den er tom på badevekta, så har du noe å sammenligne med.

Skrevet

plasser gassbeholderen på en vekt, f.eks. badevekta.

Plasser gassbeholder når den er full og når den er tom på badevekta, så har du noe å sammenligne med.

Eier ikke badevekt... :)

Skrevet

Aner ikke - men glemmer ikke en 17. mai for to år siden. Vi hadde invitert flere til grillfest i hagen etter markeringen på skolen, og idet mannen min skule starte opp herligheten var det null gass igjen.

Gode råd var dyre. Vi har innmurt en liten kullgrill på terrassen, og fant heldigvis gammalt køl og noe tennveske i kjelleren. Det ble grillmat - om enn en stund senere enn planlagt.

Skrevet

Aner ikke - men glemmer ikke en 17. mai for to år siden. Vi hadde invitert flere til grillfest i hagen etter markeringen på skolen, og idet mannen min skule starte opp herligheten var det null gass igjen.

Gode råd var dyre. Vi har innmurt en liten kullgrill på terrassen, og fant heldigvis gammalt køl og noe tennveske i kjelleren. Det ble grillmat - om enn en stund senere enn planlagt.

Jeg tror løsningen må være å kjøpe en reservegassbeholder, og så bytte den når den første er tom. Slik unngår man at grillmaten forblir ustekt. Skulle bare ønske det var en måler eller noe på disse beholderne. Kanskje jeg skal skrive et tips til gass-folka?

Skrevet

Jeg tror løsningen må være å kjøpe en reservegassbeholder, og så bytte den når den første er tom. Slik unngår man at grillmaten forblir ustekt. Skulle bare ønske det var en måler eller noe på disse beholderne. Kanskje jeg skal skrive et tips til gass-folka?

Jo, det er jo en idé med en ekstrabeholder.

For ikke å snakke om den med måler. Skriv inn og tips!

Skrevet

Jo, det er jo en idé med en ekstrabeholder.

For ikke å snakke om den med måler. Skriv inn og tips!

Ja, hva heter de som lager gassbeholdere da? AGA?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...