Gå til innhold

snille dolere: hva er feil med printeren min

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

har en HP multi scanner kopimaskin. den vil ikke skrive lenger. Jeg siftet svart blekkpatron for ikke lenger siden nå er det visst snart tomt for fargepatron. Men problemet er at den ikke skriver ut noe i det hele tatt. hva er den mest logiske forklaringen på dette. maskinen er på, den lyser. den er koblet til printeren...

Skrevet

Tipper den streiker fordi det er tomt for blekk. Vi har en skriver som ikke skriver ut noe dersom det f.eks er tomt for rødt! Superteit.

Gjest Timari
Skrevet

Tipper den streiker fordi det er tomt for blekk. Vi har en skriver som ikke skriver ut noe dersom det f.eks er tomt for rødt! Superteit.

men kan jeg gå inn i programmet og bare be den bruke den svarte blekkpatronen? løser det problemet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...