Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vanvittig lyst på ny mobil, og særlig nå etter at gubben var og snopa seg en ny en nylig. (Trenger vel ikke nevne at den bare kosta 199, uten abb.?) Jeg har jo holdt ut med min gamle i over to år nå...

Men, jeg vet jo ikke helt hvilken mobil jeg skal se etter....

Noen som kan hjelpe?

Jeg har ikke så mange krav, men min nye mobil bør ha kamera, vibrering, kanskje ha radio, ha gode taster å taste på,og gjerne være litt fancy. Den må være uten abb (kontant), og ikke koste sånn altfor altfor mye. (Hva for mye er, har jeg ikke helt bestemt meg for, men kanskje 1000? kan dog endres.....)

Har forresten fått tips om en nokia med flipplokk, noen som hvet hvilken det er?

Takk for hjelpen.

Skrevet

1000 uten abm...

Ikke mange alternativ da gitt..

Men kan jo foreslå Siemens M65, den koster 699,- på Lefdal, og da får du MYE for pengene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...