amber sun Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 hehe, vi fikk maleri som min mor har malt selv, og det ble meget vellykket. Det som kanskje var LITT mer flaut var å få overlevert "Den Store Boken om Elskov" (man trenger bare se det A4-store bildet på forsiden for å gjette seg til tittelen..)i forbindelse med talen hennes under middagen. Svigers holdt på å sette lammesteken i halsen ;O) *knegg* hehehe 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 hehe, vi fikk maleri som min mor har malt selv, og det ble meget vellykket. Det som kanskje var LITT mer flaut var å få overlevert "Den Store Boken om Elskov" (man trenger bare se det A4-store bildet på forsiden for å gjette seg til tittelen..)i forbindelse med talen hennes under middagen. Svigers holdt på å sette lammesteken i halsen ;O) Vi fikk også et "hjemmemalt" maleri til bryllupet vårt, som venninna mi hadde lagd. Men hun er veldig flink og vi hadde ønsket oss akkurat det - så det var ingen sjokkopplevelser involvert. Det blir noe annet med et ark med dikt og bilder, synes jeg. Som regel hyggelig å få, men man vi så å si aldri ha det på veggen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.