Gå til innhold

Syden i august

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Moussaka er ikke min favoritt heller (derfor jeg skrev at det er en favoritt hos mange). Ikke har jeg smakt det så altfor mange gangene, nettopp fordi jeg hadde litt dårlig erfaring. Men det kan jo være litt som en del norske retter, fx kjøttkaker, er det laget godt så er det topp, men kan også være ganske så kjipt...

Eller jo, når jeg tenker på det, så tror jeg at jeg har fått god moussaka en gang, av alle ting her i Norge, laget av en fyr fra et av de eks-jugoslaviske landene (en daværende kjæreste til en venninne)

Men det er uansett ingen fare for å sulte ihjel i Hellas da, det er jo utrolig mye god mat om man tør prøve litt forskjellig.

Vi sultet ikke. Vi spiste middag ute hver dag, og maten var over all forventning. Alt vi spiste, bortsett fra denne Mooussaka-tingen vi ble anbefalt å prøve den siste dagen bare for og ha prøvd den, var meget godt.

For ikke å snakke om billig. Dessuten var kelnerne utrolig hyggelig mot oss. Satte seg ned og snakket fotball og sto i, og kom med gratisdrinker langt utover hva som virket normalt. Jeg tror nok det var fordi de var drittlei dritings skandinavier, og selv om vi også drakk var vi nok en smule mer modne enn våre medskandinaviere som utagerte verre enn norske russ. :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Gemini

11

• flisa

8

• Line

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jentungen min lærte å svømme på Korfu :-)

Jeg tør ikke å fortelle hva jeg lærte på Korfu.

Skrevet

Jeg tør ikke å fortelle hva jeg lærte på Korfu.

Jo, fortell! :-)

Skrevet

Jo, fortell! :-)

Jeg er nok altfor blyg til det, dessverre.

Jeg så forresten at du nevnte moussaka. Jeg synes det er kjempegodt når den er så fast at den serveres oppskåret i stykker. Av og til kommer den i ildfast porsjonsform, og da er den ofte bløt og suppete, og ikke så god.

Slik også med lasagne.

Skrevet

Gran Canaria har jeg jo hørt er veldig kos. Der har de vel alt.

Men det blir nok til at jeg hopper på noe på sparket, så jeg får sikkert ikke planlagt stort.

Du får gi meg noen tips hvis du får noen hulltimer neste gang du er her nede. :)

Skal gjøre det!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...