Gjest BB-fan :) Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Så ble det jo Britt som vant Absolutt velfortjent, så takknemmelig den jenta er 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 ja, det var en verdig vinner - det tror jeg de INNE i huset syntes også. Britt er ekte. Vi har sittet og glodd for eldstedatra mi var der - og jammen så vi henne mange ganger - hun har en tendens til å stå foran - hehe 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 ja, det var en verdig vinner - det tror jeg de INNE i huset syntes også. Britt er ekte. Vi har sittet og glodd for eldstedatra mi var der - og jammen så vi henne mange ganger - hun har en tendens til å stå foran - hehe En liten linselus med andre ord Sikkert en opplevelse for ungdommen 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 En liten linselus med andre ord Sikkert en opplevelse for ungdommen Ja - hun er med der det sjer :-) hehe . sikekrt moro med 2 netter på hotell i den flotte byen også da 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Det var bra. Jeg synes det var helt rettferdig at tina og britt satt igjen til slutt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.