Gjest Sanne2 Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Bestisen og jeg planlegger å ta en langhelg vekk fra menn og unger våren 2006 ! Ikke noe voldsomme greier - men litt spring hver måned skal det bli Hvis du kunne velge - hva ville du tatt med venninna di på, hvor ville du dratt, gjort, sett? Tenker storby i førsteomgang.... Har du hatt en fin opplevelse du kan fortelle litt fra? Hva gjorde dere? Spa er vel billig i øst-europa? 0 Siter
Line Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Barcelona! Herlig by med masse liv, trivelige folk, godt natteliv, billig shopping, god mat, masse kultur, deilig vær om man drar i andre del av april og utover. Har nettopp vært der ei langhelg sammen ei venninne, og vi bestemte oss allerede mens vi var der nede, at vi skal tilbake igjen om et år 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Bestisen???? Bestemor eller -far? Det er vel kanskje venninna di? Jeg skal i alle fall på sydentur med to-tre venninner, uten menn og barn, neste vinter/vår. Vi reiser vel sannsynligvis til Egypt, muligens Kanariøyene. Vi hadde en slik tur vinteren 2003 og, og det var himmelsk :-) da var vi ei uke på Gran Canaria. Ellers, hvis vi skulle hatt en storbyferie (som vi også har snakket om), kunne jeg tenke meg Roma, Nice, Venezia eller Barcelona. 0 Siter
puttelull Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg og bestevenninna mi var i Praha høsten for vel 2 år siden, - og i Oslo nå i vinter (salg, veit du!)JEg hadde liten baby, så ville ikke dra utenlands, liksom! Men en slik tur er gull verdt! Vi tok bare ting på sparket, vi! Satt på utekafeer og så på livet, shoppa, dumpa oppi noen konserter, ja, bare slump, det hele! Men gjett om vi kosa oss!? På begge turene!;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.