Gå til innhold

BigBrother - Fortell meg opplegget

Anbefalte innlegg

Gjest makalös-manick
Skrevet

Hei. Jeg har selvfølgelig hørt om denne programserien/konkurransen, men ikke sett det noengang. Men forstår at den vekker stor interesse. Nå i kveld var jeg vel heldig, for jeg fikk med meg slutten av selve finalen, der det var en jente som de kalte Britt, som hadde vunnet konkurransen, med en førstepremie på 1 million!

Jenta må selvfølgelig ha gjort en stor prestasjon, men har ikke helt fått med meg hva konkurransen har gått ut på.

Hvilken innsats, og hvilke prestasjoner har hun gjort? Noe innen idrett? Eller kunnskapstest?

Takknemlig for svar fra noen som vet en del om dette.

Skrevet

ja ikke sant? - sååå interessert som du er! hehe

Gjest og ingen lurer denne jenta.
Skrevet

ja....sikkert...

Ikke har du tilgang på aviser heller i livet ditt?????

De siste ti-årene lissom.....

Gjest makalös-manick
Skrevet

ja ikke sant? - sååå interessert som du er! hehe

Hva??? Skjønner lite nå. Vet du noe om konkurransen uten å ville fortelle det? Eller??

Gjest makalös-manick
Skrevet

ja....sikkert...

Ikke har du tilgang på aviser heller i livet ditt?????

De siste ti-årene lissom.....

Hvorfor er dere som svarer neste ekle? Jeg har hørt om denne konkurransen, men dessverre ikke funnet ut helt hva det er. Jo, jeg har sett noe om dette i avisene, ja, men ikke gått så inn i selv konkurransens innhold.

Kan ingen fortelle det i korte vendinger?

Skrevet

Hva??? Skjønner lite nå. Vet du noe om konkurransen uten å ville fortelle det? Eller??

Ja visste du ikke at vi som har sett det har taushetsplikt? det er den eneste regelen. UPS! nå sa jeg det!

Skrevet

Ja visste du ikke at vi som har sett det har taushetsplikt? det er den eneste regelen. UPS! nå sa jeg det!

hehehe :-p

Gjest makalös-manick
Skrevet

Det ser ut til at dette forumet har et visst underskudd på alminnelig folkeskikk, så da får jeg vel spørre noen andre.

Skrevet

Jeg har ikke sett på BB denne omgang, men så en del på forrige gang, kun fordi jeg kjente til en av deltagerne. For ellers det ingenting å se nemlig. Det er en gjeng som er samlet inni et hus i et visst antall dager. Der får de noen oppgaver av ymse slag, altmulig rart. Så blir en etter en stemt ut av Tv titterne. Den som sitter igjen som vinner har da vært mest populær blant tv-seerne. Hun jeg kjenner litt til vant faktisk i fjor.

Skrevet

Det ser ut til at dette forumet har et visst underskudd på alminnelig folkeskikk, så da får jeg vel spørre noen andre.

Ja vi er ikke helt gode :)

Skrevet

Siden det har gått på tv hver dag i 114 dager, 2 ganger om dagen, er det ikke så rart at vi tviler på din uvitenhet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Siden det har gått på tv hver dag i 114 dager, 2 ganger om dagen, er det ikke så rart at vi tviler på din uvitenhet.

For ikke å glemme side opp og ned i aviser, ukeblader osv. =)

Skrevet

hihi

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Vedkommende *kan* jo ha ligget på lukket avdeling uten tilgang på TV, radio og aviser? Eller sittet i varetekt med forbud mot det meste? Eller ligget i koma, vært i Hamalaya eller i Tibet uten tilgang på så mye som en datamaskin? Eller ligget nedfrosset i påvente av en eller annen kur? Uvitenhet *kan* ha en naturlig forklaring. ;-D

(Selv om jeg nok tror at om noen av mine forslag var grunnen. Så ville det vært andre ting enn akkurat BB man trengte oppdatering på..)

Skrevet

Og for ikke å glemme at Big Brother har gått i flere år tidligere! ;-)

Skal godt gjøres at man aldri har fått med seg NOE om hva dette er! *ha ha*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og for ikke å glemme at Big Brother har gått i flere år tidligere! ;-)

Skal godt gjøres at man aldri har fått med seg NOE om hva dette er! *ha ha*

Så sant, så sant =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...