Gjest mer plass Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Vi har en kjeller på ca 18 kvadratmeter som dessverre består delvis av stein, som den ene veggen er bygd på. Er det helt urealistisk å få gjort noe med det? Noen sier at man kan fylle opp med en masse som gjør at fjellet deler seg. Det hadde vært uvurderlig plass for oss til et lite kontor samt utvidelse av badet. Please, er det noen som vet? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror hun har tippet Lotto. Ehh..dette innlegget skulle ikke hit! Hmm.merkelig 0 Siter
Gjest mer plass Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror hun har tippet Lotto. Litt mer info takk??!! Det koster tross alt godt over hundre tusen å skifte hus bare i eiendomsmeger, annonsering, og sånt gebyr til staten, så derfor lurer jeg på om sprengning kan være et alternativ. 0 Siter
Gjest mer plass Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Ehh..dette innlegget skulle ikke hit! Hmm.merkelig Da skjønner jeg. Trodde du var ironisk. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Da skjønner jeg. Trodde du var ironisk. He he..neida.. Det skulle være et svar på en helt annen tråd. Vet ikke helt hvorfor den havna her. =) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Naboen gjorde det, og råder alle som skal gjøre noe lignende til å bruke fagfolk. Ikke uten grunn... 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Joda. Opphavet gjorde det, sprengte ut hele kjelleren. De brukte en pensjonert sprengningsbas. Det gikk stort sett greit, bortsett fra da han blåste hull gjennom parketten i stua, og videre gjennom taket opp på loftet. Pytt, pytt. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Joda. Opphavet gjorde det, sprengte ut hele kjelleren. De brukte en pensjonert sprengningsbas. Det gikk stort sett greit, bortsett fra da han blåste hull gjennom parketten i stua, og videre gjennom taket opp på loftet. Pytt, pytt. Er det mulig? - - men hadde de grunnmur under elelr noe? de kan vel ikke sprenge ut/grave ut uner et hus som står på støpt såle eller på ringmur? Det MÅ da bli billigere å bygge nytt? _) 0 Siter
Gjest torpo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 He he..neida.. Det skulle være et svar på en helt annen tråd. Vet ikke helt hvorfor den havna her. =) Så du mener at du selv er uten ansvar for at innlegget havnet feil? 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Er det mulig? - - men hadde de grunnmur under elelr noe? de kan vel ikke sprenge ut/grave ut uner et hus som står på støpt såle eller på ringmur? Det MÅ da bli billigere å bygge nytt? _) Emmm, jeg tror de hadde planlagt det da de bygde, det var mur rundt. Vetikkehelthvajegprateromnå. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Emmm, jeg tror de hadde planlagt det da de bygde, det var mur rundt. Vetikkehelthvajegprateromnå. hehe 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Så du mener at du selv er uten ansvar for at innlegget havnet feil? *ler* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Så du mener at du selv er uten ansvar for at innlegget havnet feil? Det må ha vært dol-guden som har spilt meg et puss 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Har hørt at man kan bore hull i fjellet, og så fylle inn noe som utvider seg og gjør at fjellet sprekker opp. Så gjør man det mange nok ganger... Men jeg vet ikke noe mer. Kontakt et firma og hør. Det er helt sikkert mulig, kan man bygge tuneller under en fjord kan man vel få bort litt fjell også 0 Siter
Gjest mer plass Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Naboen gjorde det, og råder alle som skal gjøre noe lignende til å bruke fagfolk. Ikke uten grunn... Altså? 0 Siter
Gjest mer plass Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Naboen gjorde det, og råder alle som skal gjøre noe lignende til å bruke fagfolk. Ikke uten grunn... Brukte de fagfolk? Gikk det bra eller ikke? 0 Siter
Gjest mer plass Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Joda. Opphavet gjorde det, sprengte ut hele kjelleren. De brukte en pensjonert sprengningsbas. Det gikk stort sett greit, bortsett fra da han blåste hull gjennom parketten i stua, og videre gjennom taket opp på loftet. Pytt, pytt. Tuller du???? 0 Siter
Gjest mer plass Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Har hørt at man kan bore hull i fjellet, og så fylle inn noe som utvider seg og gjør at fjellet sprekker opp. Så gjør man det mange nok ganger... Men jeg vet ikke noe mer. Kontakt et firma og hør. Det er helt sikkert mulig, kan man bygge tuneller under en fjord kan man vel få bort litt fjell også Budsjettet for en tunnel gjør sikkert husverdien vår til småpenger. Men jeg vil helst bevare huset likevel, til den nette verdi av 1,5 mill 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Tuller du???? Nei. Han brukte en hel somer. Borret hundrevis av hull som han la små sprengladninger i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.