Gå til innhold

"jeg møtte sissel"...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Har vi rene norske rockekjendiser?

Altså IKKE Christopher Schau, Kurt, Jahn Teigen eller andre som i tilegg til å bedrive musikk også eksponerer seg mye i media ellers..

Hvem kunne ikke gå gjennom Oslo uten å bli gjenkjent av alle?

Jeg mener det er veldig få i norsk pop/rock bransje som er plagsomt kjente?

Alle ville vel kjenne igjen Jokke(dengang da;) og kanskje Prepple fra dum-dum boys? Ravi? Og muligens Hank fra turboneger? Janove fra Kaizer?

Har vi egentlig noen superkjendiser i norsk rock? Som ALLE vet av, også utseendemessig?

(det er diskusjon her nå.. Vi føler at det kan da ikke være slik at vi ikke har det..Vi må ha glemt noen..)

Hvilke musikere tror dere alle vet av, inkludert mora di, og dattera di?

:-)

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• flisa

15

• ShitDiddelyDo

14

• Dorthe

11

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du ser bort fra Jahn Teigen og Rune Rudberg og andre klovner, er svaret mitt ingen.

Med unntak av Jokke ville jeg ikke kjent igjen noen av de du nevner over. Og møter jeg Jokke på gata nå blir jeg litt redd.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Hvilke musikere tror dere alle vet av, inkludert mora di, og dattera di?"

Jahn Teigen og Rune Rudberg :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du ser bort fra Jahn Teigen og Rune Rudberg og andre klovner, er svaret mitt ingen.

Med unntak av Jokke ville jeg ikke kjent igjen noen av de du nevner over. Og møter jeg Jokke på gata nå blir jeg litt redd.

He he..Vi svarte det sammen, akkurat samtidig =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, jeg glemte Sissel Kyrkjebø. Hun er en vannvittig babe og hun hadde jeg derfor kjent igjen. Lett.

Men hun er vel knapt noen pop-/rockestjerne, og er ikke en jeg kjenner igjen på grunn av musikken hennes. Jeg ville kjent henne igjen fordi jeg har seksuelle fantasier om henne.

Skrevet

"Alle ville vel kjenne igjen Jokke

Aldri i verden. Tror aldri jeg har sett bilde av han...

Prepple fra dum-dum boys?

Har jeg ikke hørt om engang. (personen altså, ikke bandet...)

Ravi?

Han ville jeg kjent igjen!

Og muligens Hank fra turboneger?

Tror neppe han har på like mye sminke til vanlig. ;)

Janove fra Kaizer?

Aldri sett.

Men jeg ville heller foreslå A-ha! De har jo vært populære i så mange år og ligget såpass høyt på listene lenge at jeg tror det skal mye til for å ikke vite hvem de er.

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he..Vi svarte det sammen, akkurat samtidig =)

Men de regnes ikke. :)

Skrevet

Alle ville vel kjent igjen Glam hvis de møter ham på gata idag

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ravi?

Janove fra Kaizer?

Aldri sett.

Men jeg ville heller foreslå A-ha! De har jo vært populære i så mange år og ligget såpass høyt på listene lenge at jeg tror det skal mye til for å ikke vite hvem de er.

Ja. Morten harket hadde jeg kjent igjen. Har til og med snakket med han og kjente han igjen.

De andre to i A-ha ville jeg også kjent igjen.

laguna1365380434
Skrevet

Det hadde jeg blitt også..;)

Men du har rett i at Teigen ikke kvalifiserer, han har breia seg for mye sånn ellers.. Trist hvis Rune Rudberg er den eneste da..:-o

laguna1365380434
Skrevet

Ravi?

Janove fra Kaizer?

Aldri sett.

Så dust jeg er..! Aha! Selvsagt! :-)

Skrevet

Alle ville vel kjent igjen Glam hvis de møter ham på gata idag

Med sminke ja...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det hadde jeg blitt også..;)

Men du har rett i at Teigen ikke kvalifiserer, han har breia seg for mye sånn ellers.. Trist hvis Rune Rudberg er den eneste da..:-o

Jeg ville nok også kjent igjen Satyr, men det tror jeg ikke folk flest ville gjort.

Men det gjelder for øvrig de fleste verdensstjerner også. Jeg hadde nok ikke engang kjent igjen Britney Spears på gata.

Michael Jackson skulle jeg dog klart å peke ut. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jo, jeg glemte Sissel Kyrkjebø. Hun er en vannvittig babe og hun hadde jeg derfor kjent igjen. Lett.

Men hun er vel knapt noen pop-/rockestjerne, og er ikke en jeg kjenner igjen på grunn av musikken hennes. Jeg ville kjent henne igjen fordi jeg har seksuelle fantasier om henne.

Sissel er lett:-) Jeg glemte faktisk henne, tross overskriften..:-I

(uten at jeg har hatt ufine fantasier om henne..Jeg skjønner forresten ikke hvorfor menn har det med å ha det..? Hadde jeg vært mann tror jeg at jeg hadde gått for noe mer sprettent..Hun er pen, men litt traust på et vis..;))

Skrevet

Morten Harket, han har jeg møtt på olaf ryes noen ganger og det er den eneste kjendis jeg dauer av å møte.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville nok også kjent igjen Satyr, men det tror jeg ikke folk flest ville gjort.

Men det gjelder for øvrig de fleste verdensstjerner også. Jeg hadde nok ikke engang kjent igjen Britney Spears på gata.

Michael Jackson skulle jeg dog klart å peke ut. :)

Jeg ville også det! Men jeg ville kjent igjen ganske mange, uten at det er noe å skryte av, sånn forsåvidt..;)

laguna1365380434
Skrevet

"Hvilke musikere tror dere alle vet av, inkludert mora di, og dattera di?"

Jahn Teigen og Rune Rudberg :P

Nemlig.. Men kvalifiserer de?

*hmmm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...