laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Har vi rene norske rockekjendiser? Altså IKKE Christopher Schau, Kurt, Jahn Teigen eller andre som i tilegg til å bedrive musikk også eksponerer seg mye i media ellers.. Hvem kunne ikke gå gjennom Oslo uten å bli gjenkjent av alle? Jeg mener det er veldig få i norsk pop/rock bransje som er plagsomt kjente? Alle ville vel kjenne igjen Jokke(dengang da;) og kanskje Prepple fra dum-dum boys? Ravi? Og muligens Hank fra turboneger? Janove fra Kaizer? Har vi egentlig noen superkjendiser i norsk rock? Som ALLE vet av, også utseendemessig? (det er diskusjon her nå.. Vi føler at det kan da ikke være slik at vi ikke har det..Vi må ha glemt noen..) Hvilke musikere tror dere alle vet av, inkludert mora di, og dattera di? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hvis du ser bort fra Jahn Teigen og Rune Rudberg og andre klovner, er svaret mitt ingen. Med unntak av Jokke ville jeg ikke kjent igjen noen av de du nevner over. Og møter jeg Jokke på gata nå blir jeg litt redd. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 "Hvilke musikere tror dere alle vet av, inkludert mora di, og dattera di?" Jahn Teigen og Rune Rudberg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Hvis du ser bort fra Jahn Teigen og Rune Rudberg og andre klovner, er svaret mitt ingen. Med unntak av Jokke ville jeg ikke kjent igjen noen av de du nevner over. Og møter jeg Jokke på gata nå blir jeg litt redd. He he..Vi svarte det sammen, akkurat samtidig =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jo, jeg glemte Sissel Kyrkjebø. Hun er en vannvittig babe og hun hadde jeg derfor kjent igjen. Lett. Men hun er vel knapt noen pop-/rockestjerne, og er ikke en jeg kjenner igjen på grunn av musikken hennes. Jeg ville kjent henne igjen fordi jeg har seksuelle fantasier om henne. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00173/J-Diva_Gry_Jannicke_173499m.jpg 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 "Alle ville vel kjenne igjen Jokke Aldri i verden. Tror aldri jeg har sett bilde av han... Prepple fra dum-dum boys? Har jeg ikke hørt om engang. (personen altså, ikke bandet...) Ravi? Han ville jeg kjent igjen! Og muligens Hank fra turboneger? Tror neppe han har på like mye sminke til vanlig. Janove fra Kaizer? Aldri sett. Men jeg ville heller foreslå A-ha! De har jo vært populære i så mange år og ligget såpass høyt på listene lenge at jeg tror det skal mye til for å ikke vite hvem de er. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 He he..Vi svarte det sammen, akkurat samtidig =) Men de regnes ikke. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Alle ville vel kjent igjen Glam hvis de møter ham på gata idag 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 "Alle ville vel kjenne igjen Jokke Aldri i verden. Tror aldri jeg har sett bilde av han... Prepple fra dum-dum boys? Har jeg ikke hørt om engang. (personen altså, ikke bandet...) Ravi? Han ville jeg kjent igjen! Og muligens Hank fra turboneger? Tror neppe han har på like mye sminke til vanlig. Janove fra Kaizer? Aldri sett. Men jeg ville heller foreslå A-ha! De har jo vært populære i så mange år og ligget såpass høyt på listene lenge at jeg tror det skal mye til for å ikke vite hvem de er. Ja. Morten harket hadde jeg kjent igjen. Har til og med snakket med han og kjente han igjen. De andre to i A-ha ville jeg også kjent igjen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Hvis du ser bort fra Jahn Teigen og Rune Rudberg og andre klovner, er svaret mitt ingen. Med unntak av Jokke ville jeg ikke kjent igjen noen av de du nevner over. Og møter jeg Jokke på gata nå blir jeg litt redd. Det hadde jeg blitt også.. Men du har rett i at Teigen ikke kvalifiserer, han har breia seg for mye sånn ellers.. Trist hvis Rune Rudberg er den eneste da..:-o 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 "Alle ville vel kjenne igjen Jokke Aldri i verden. Tror aldri jeg har sett bilde av han... Prepple fra dum-dum boys? Har jeg ikke hørt om engang. (personen altså, ikke bandet...) Ravi? Han ville jeg kjent igjen! Og muligens Hank fra turboneger? Tror neppe han har på like mye sminke til vanlig. Janove fra Kaizer? Aldri sett. Men jeg ville heller foreslå A-ha! De har jo vært populære i så mange år og ligget såpass høyt på listene lenge at jeg tror det skal mye til for å ikke vite hvem de er. Så dust jeg er..! Aha! Selvsagt! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Alle ville vel kjent igjen Glam hvis de møter ham på gata idag Med sminke ja... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Det hadde jeg blitt også.. Men du har rett i at Teigen ikke kvalifiserer, han har breia seg for mye sånn ellers.. Trist hvis Rune Rudberg er den eneste da..:-o Jeg ville nok også kjent igjen Satyr, men det tror jeg ikke folk flest ville gjort. Men det gjelder for øvrig de fleste verdensstjerner også. Jeg hadde nok ikke engang kjent igjen Britney Spears på gata. Michael Jackson skulle jeg dog klart å peke ut. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Jo, jeg glemte Sissel Kyrkjebø. Hun er en vannvittig babe og hun hadde jeg derfor kjent igjen. Lett. Men hun er vel knapt noen pop-/rockestjerne, og er ikke en jeg kjenner igjen på grunn av musikken hennes. Jeg ville kjent henne igjen fordi jeg har seksuelle fantasier om henne. Sissel er lett:-) Jeg glemte faktisk henne, tross overskriften..:-I (uten at jeg har hatt ufine fantasier om henne..Jeg skjønner forresten ikke hvorfor menn har det med å ha det..? Hadde jeg vært mann tror jeg at jeg hadde gått for noe mer sprettent..Hun er pen, men litt traust på et vis..) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Morten Harket, han har jeg møtt på olaf ryes noen ganger og det er den eneste kjendis jeg dauer av å møte. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Jeg ville nok også kjent igjen Satyr, men det tror jeg ikke folk flest ville gjort. Men det gjelder for øvrig de fleste verdensstjerner også. Jeg hadde nok ikke engang kjent igjen Britney Spears på gata. Michael Jackson skulle jeg dog klart å peke ut. Jeg ville også det! Men jeg ville kjent igjen ganske mange, uten at det er noe å skryte av, sånn forsåvidt.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 "Hvilke musikere tror dere alle vet av, inkludert mora di, og dattera di?" Jahn Teigen og Rune Rudberg Nemlig.. Men kvalifiserer de? *hmmm* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.