Gå til innhold

"jeg møtte sissel"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle ville vel kjent igjen Glam hvis de møter ham på gata idag

Har jeg ikke hørt om engang... tror jeg...?

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• flisa

15

• ShitDiddelyDo

14

• Dorthe

11

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sissel er lett:-) Jeg glemte faktisk henne, tross overskriften..:-I

(uten at jeg har hatt ufine fantasier om henne..Jeg skjønner forresten ikke hvorfor menn har det med å ha det..? Hadde jeg vært mann tror jeg at jeg hadde gått for noe mer sprettent..Hun er pen, men litt traust på et vis..;))

Jeg tror vi er mange som forestiller oss henne som en ulv i fåreklær. Og sånt liker vi.

Dessuten er hun en av de vi har sett i media de siste 15 årene, og hun har bare blitt penere og penere for hvert år som har gått.

Vi er nok en del som lurer på hvor det hele vil ende hvis hennes utseende fortsetter å forbedre seg i det tempoet vi nå er vitne til.

laguna1365380434
Skrevet

Alle ville vel kjent igjen Glam hvis de møter ham på gata idag

Hvem er det?

*uopplyst*

Er det han GP duden?

laguna1365380434
Skrevet

Åge Aleksandersen

Det er sant!:-)

Skrevet

HUN ville nok alle kjent igjen ja.. Ser det var flere her jeg hadde glemt!

Da kanskje særlig A-ha..:-o

(som jeg til og med var SÅ fan av som sneip;))

Hva med ELG? i Dance with a Stranger?

Skrevet

Har jeg ikke hørt om engang... tror jeg...?

Ikke jeg heller...

Skrevet

Jeg har møtt både sissel og eks-mannen hennes, og kjente dem begge igjen..

En som definitivt ville fått problemer med mange blikk på Karl Johan er Jørn Hoel

laguna1365380434
Skrevet

Morten Harket, han har jeg møtt på olaf ryes noen ganger og det er den eneste kjendis jeg dauer av å møte.

Jeg fatter ikke at jeg kunne glemme hele A-ha..DET var sløvt.

Jeg har aldri sett han "på ordentelig" jeg, men jeg var ihuga fan som sneip..:-)

Skrevet

Hvem er det?

*uopplyst*

Er det han GP duden?

Ja, frontfiguren i Wig Wam ja, vi har sett ham mange ganger uten sminke også nå, så de fleste burde reagere.

laguna1365380434
Skrevet

Hva med ELG? i Dance with a Stranger?

Han og! Her var vi visst sløve!:-o

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville også det! Men jeg ville kjent igjen ganske mange, uten at det er noe å skryte av, sånn forsåvidt..;)

Jeg klarer nesten ikke å peke ut noen. Kjenner knapt igjen meg selv i speilet om morgenen.

Skrevet

Han og! Her var vi visst sløve!:-o

Deilig å ikke være den sløve når det gjelder musikk for en gangs skyld - hehe

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror vi er mange som forestiller oss henne som en ulv i fåreklær. Og sånt liker vi.

Dessuten er hun en av de vi har sett i media de siste 15 årene, og hun har bare blitt penere og penere for hvert år som har gått.

Vi er nok en del som lurer på hvor det hele vil ende hvis hennes utseende fortsetter å forbedre seg i det tempoet vi nå er vitne til.

Ja, det hadde vært noe..

Skriver på ønskelisten at jeg og vil bli penere og penere etterhvert som årene går..;)

Skrevet

Jeg har aldri sett han "på ordentelig" jeg, men jeg var ihuga fan som sneip..:-)

Han bodde sammen med ei dame oppe ved Birkelund en stund. Hadde felles bakgård med venninna mi ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nemlig.. Men kvalifiserer de?

*hmmm*

He he..kanskje ikke. Men Jan Werner Danielsen hadde jeg nok kjent igjen. Teller det? =)

Skrevet

Alså, jeg tror jeg ville kjent igjen ganske mange, men jeg er usikker på hvem min kjære moder og sønnen min ville ha kjent igjen av diverse artister.

Skrevet

Ja, frontfiguren i Wig Wam ja, vi har sett ham mange ganger uten sminke også nå, så de fleste burde reagere.

Han er sexy

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har møtt både sissel og eks-mannen hennes, og kjente dem begge igjen..

En som definitivt ville fått problemer med mange blikk på Karl Johan er Jørn Hoel

Dæng! Her skulle vi tenkt mere før vi skrev innlegg.

Selvsagt vet jeg også hvordan Jørn Hoel ser ut!

*sløv!*

Skrevet

jeg satt rett over - bak han på IDOL-finalen i fjor - han begynner å få måne *ond* hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...