Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge har dere tenkt å sitte sånn ca. utover kvelden/natta?

Bare lurer :-)

Skrevet

Jeg pleier å sitte her til rundt tre hver natt jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er her i allefall NÅ!:-)

Men legger meg sikkert om ikke så halvlenge, i hvertfall.

Har bok, te og pusekatt å ta med meg i sengen, og det er jo ikke så dumt!

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er her. Men skal snart gå å legge meg. =)

Skrevet

Jeg pleier å sitte her til rundt tre hver natt jeg.

Når står du opp da?

Jeg har skippet sovemedisin de siste dagene,og da sovner jeg ikke før seint, men våkner heller ikke før langt utpå dagen..

Skrevet

Når står du opp da?

Jeg har skippet sovemedisin de siste dagene,og da sovner jeg ikke før seint, men våkner heller ikke før langt utpå dagen..

Jeg er oppe klokka 8 for minstemann skal på skolen. Men så sover jeg ofte et par ganger til i løpet av dagen, kvelden. Jeg legger meg på senga for å avlaste og så sovner jeg :o)

Jeg behøver bare å ta hensyn til minstemann. Være våken når han er hjemme og våken. Så jeg sover når det passer meg.

Men da jeg jobbet sov jeg fra 3 til 7, jeg sovnet ikke noe før da og var selvfølgelig dødssliten hele døgnet.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er her nå.

Har ikke fått tid til og dole idag, så da må jeg ta natta til hjelp for og få min daglige dose ;-)

Men jeg vurderer og finne sengen ganske snart, har hatt 4-års barneselskap her idag, så både hodet og kroppen er sliten.

Skrevet

Ups, jeg glemte at jeg skrev dette innlegget gitt. Satt å leste en annen tråd, så nå har vel de fleste lagt seg, og det tror jeg jammen jeg gjør også :-)

Natti natti alle sammen :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Ups, jeg glemte at jeg skrev dette innlegget gitt. Satt å leste en annen tråd, så nå har vel de fleste lagt seg, og det tror jeg jammen jeg gjør også :-)

Natti natti alle sammen :-)

Natti natt :-)

Tror jeg logger av jeg også nå.

Får litt hetta når jeg tenker på alt jeg må gjøre i morgen :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...