Ade|ina Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Og hvor lenge har dere tenkt å sitte sånn ca. utover kvelden/natta? Bare lurer :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg pleier å sitte her til rundt tre hver natt jeg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg er her i allefall NÅ!:-) Men legger meg sikkert om ikke så halvlenge, i hvertfall. Har bok, te og pusekatt å ta med meg i sengen, og det er jo ikke så dumt! :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg er her. Men skal snart gå å legge meg. =) 0 Siter
maire Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg pleier å sitte her til rundt tre hver natt jeg. Når står du opp da? Jeg har skippet sovemedisin de siste dagene,og da sovner jeg ikke før seint, men våkner heller ikke før langt utpå dagen.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Når står du opp da? Jeg har skippet sovemedisin de siste dagene,og da sovner jeg ikke før seint, men våkner heller ikke før langt utpå dagen.. Jeg er oppe klokka 8 for minstemann skal på skolen. Men så sover jeg ofte et par ganger til i løpet av dagen, kvelden. Jeg legger meg på senga for å avlaste og så sovner jeg ) Jeg behøver bare å ta hensyn til minstemann. Være våken når han er hjemme og våken. Så jeg sover når det passer meg. Men da jeg jobbet sov jeg fra 3 til 7, jeg sovnet ikke noe før da og var selvfølgelig dødssliten hele døgnet. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg er her nå. Har ikke fått tid til og dole idag, så da må jeg ta natta til hjelp for og få min daglige dose ;-) Men jeg vurderer og finne sengen ganske snart, har hatt 4-års barneselskap her idag, så både hodet og kroppen er sliten. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Ups, jeg glemte at jeg skrev dette innlegget gitt. Satt å leste en annen tråd, så nå har vel de fleste lagt seg, og det tror jeg jammen jeg gjør også :-) Natti natti alle sammen :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Ups, jeg glemte at jeg skrev dette innlegget gitt. Satt å leste en annen tråd, så nå har vel de fleste lagt seg, og det tror jeg jammen jeg gjør også :-) Natti natti alle sammen :-) Natti natt :-) Tror jeg logger av jeg også nå. Får litt hetta når jeg tenker på alt jeg må gjøre i morgen :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.