Gå til innhold

gå til lege ofte


Gjest minnick

Anbefalte innlegg

Gjest minnick

hei,, jeg går til lege 1-2 ganger i måneden, pluss at jeg går til psyk.

er det for mye? har dårlig samvittighet for at jeg bruker legen for ofte, vanlig fastlege. men han har alltid ledige timer. når psyk har sommerferie har jeg lyst å spørre legen om å ha jevn kontakt hvis de ikke har ferie samtidig. er det dumt å gjøre? vanlig fastlge. bruker jeg lege for ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnick

Jeg tror ikke det. Hvis legen synes du kom for ofte så hadde han ikke gitt deg time.

takk for svar! han sier det er oppfølgingstime. har aldri sagt nei til å gi meg time, men at jeg må ringe hvis det er noe. vil bare ikke ta for mye av tida hans liksom til viktigere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig å ha oppfølging hos fastlege når terapeuten har ferie. Jeg synes det høres klokt ut. Flott at du har god kontakt med legen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnick

Det er ikke uvanlig å ha oppfølging hos fastlege når terapeuten har ferie. Jeg synes det høres klokt ut. Flott at du har god kontakt med legen. :)

takk for svar! håper de ikke har ferie samtidig. håper jeg får oppfølging. hvis det er vanlig blir jeg glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! han sier det er oppfølgingstime. har aldri sagt nei til å gi meg time, men at jeg må ringe hvis det er noe. vil bare ikke ta for mye av tida hans liksom til viktigere ting.

Men da synes han helt sikkert at det er ok at du kommer. Jeg får ikke time jeg, bare ringetimer, men det er helt greit, jeg får lenger tid med ham da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

firebird1365380441

Det er ikke uvanlig å ha oppfølging hos fastlege når terapeuten har ferie. Jeg synes det høres klokt ut. Flott at du har god kontakt med legen. :)

Har oxo kontakt med fastlege utenom psyken.Han er fantastisk!

Er så glad jeg har han.Også er han litt gal...Passer meg fint!

Du har ingen grunn til å skamme deg.Bruk fastlegen din du,sånn som du gjør nå.Med god samvittighet.

Ha en fin tid framover!

Klemmer - ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Med så lite opplysninger er det helt umulig å svare på for andre enn deg og legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...